Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mootje schreef:Suikermeisje, ik ben echt verliefd op DakarGaaf beest!
Marijke, inderdaad een roze wc... Alle wanden boven het tegelwerk! wel overbelicht, dus hij is donkerder in het echt: http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... AG0126.jpg

) 

ze was lief. *klaagmodus aan* Wel vervelend dat elke keer als ik op zondag kom rijden, de mensen die daar op stal werken (en de paarden op concoursen rijden) bedenken dat ze ook wel weer eens een keer kunnen gaan trainen en de beesten van de laatste pensionklant dan in de longeerbak staan. Conclusie: ik heb een stukje van 5-10 x 20 om wat te 'rijden', die mensen proberen een paard te longeren op 20x20, 10x20 van de bak wordt gebruikt voor opslag en er lopen 2 knollen in de longeerbak waar je hoort te longeren. Ik kan niet wachten totdat het zomer is, lekker alleen of met z'n tweeen (bij hoge uitzondering 4) in mijn eigen 20x60 bak rijden. *klaagmodus uit*
.
. Morgen lekker vrij want ik heb geen toetsen, en dan van 5 tot 8 werken. Mag niet rijden volgens mijn planning, dus ik ga 's middags denk ik maar even zwemmen.
?
maar vervelend van die mensen die dan in de bak gaan longeren, maar als de eigenaar er niets van zegt heb je natuurlijk niets tegenin te brengen.
en wel aardig dat dat mocht dan 
suikermeisje schreef:mirthe fijn dat je even gereden hebtmaar vervelend van die mensen die dan in de bak gaan longeren, maar als de eigenaar er niets van zegt heb je natuurlijk niets tegenin te brengen.
.
.
.
.
Misschien moet je je toch gaan afvragen of Ferrose geschrikt is voor wat je met haar wilt doen.