Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marsmars schreef:Dan moeten ze dat maar duidelijk zeggen hoor. (eerste weigering... tweede weigering...) Zeker bij het water waar je vaak onduidelijke weigeringen hebt. En bij twijfel doorrijden, moeten ze maar duidelijk zijn.Daarna tm 15a alles simpel, totdat ik bij de waterinloop kwam. Die vond ze gewoon echt te eng, voor mijn eigen gevoel ging ze er bij de 3e keer in, dus ook cross uitgereden. Hoorde daarna dat ik 3 weigeringen had op 15b en er dus uit had gemoeten, heb niets gehoord.
tientjeh schreef:Nee hoor, ik kon me er ook prima in vinden.heb in ieder geval geen pb'tjes gehad van mensen die zich er niet in konden vinden. haha
Was eigenlijk nog best aangenaam verrast. 
Ik twijfelde nog even of ik de goede sprong in gedachten had omdat er nog zoveel mensen bij die tweede trakhener stonden, maar die was het toch echt.manic schreef:En ik weet waar ik van de winter ga springen!Valyra schreef:Overigens stond bij ons zondag het pacour wel rond de 90 cm maarja toen hadden ze ook weer veel aan de bodem gedaan
Manic ik denk dus dat ze het zaterdag alleen wat aan de bodem hebben aangepast
Dat is bij ons gewoon een volwaardig B parcours, ha ha

Ook een stuk schappelijker geprijsd trouwens met 9 euro voor het digitale bestand.

Die waterbak foto's heb ik gemaakt!
Heeft zij even mazzel haha