Nou dan wordt het ook maar eens tijd voor mijn verslagje. Dressuur zat ik er wat te laat op en hij was echt stug. Dus kreeg 170. Springen had ik de martingaalvorken nog net te kort en sprong het niet echt handig. Dus 1 balkje op 1. Viel mij nog mee, want de rest van het pc ging ook niet echt top. Nou de cross ging eigenlijk super. Sloot helemaal geen aarzeling en ook de puntjes gingen super! De waterbak ging dus zoals het filmpje al wel liet zien niet van een leien dakje, vandaar dat ik ook nieuwschierig was of er foto's zijn van de 1e insprong. Er werd omgeroepen dat ik daar een weigering op had. Dus baalde erg, vond dat ik niet genoeg achterover zat en dat ik dat dus aan mijzelf te danken had! Later op de uitslagenlijst zag ik dat ik wel foutloos erop stond! Dus weer 2 wps en in 3 crossen de punten voor het NK binnen!
EB staat ook heel serieus op de achtergrond te kijken
Motje11
Geplaatst: 28-09-11 00:45
Hoi allemaal. Hierbij ook een snel verslagje van mij. Ik ben nog niet eens bijgelezen maar anders is het al weer zo lang geleden… Ik hoop dat het met jullie allemaal goed is gegaan! Ik was in m’n eentje met Otto op pad, we startten HC in de B op zondag. Dressuur ging slecht, jammer want bij het losrijden ging het een stuk beter. Maar goed, op naar het volgende onderdeel. Even drie kwartier bij de auto gerust, Otto in z’n weitje en ik in de zon. Toen naar het springen. Dat ging een stuk beter, foutloos rond! Met hartstlag 60 door naar de cross. Die ging ook lekker, had wel wat langer mogen duren! Otto moet altijd even op gang komen. Bij het weiland met de picknicktafel ging hij pas echt los. Daardoor misten we de picknicktafel, maar dat zijn kleinigheden. Hij ging steeds beter lopen en sprong goed. De waterbak sprong hij zonder aarzelen in en weer uit. Toen de laatste nog even en toen… toen keek Otto zo van: Waar is de rest? Hij was flink bezweet na de cross maar had hartslag 64 dus goed fit. Otto goed verzorgd en even in z’n weitje laten staan, en toen een hamburger en de punten gehaald. De dressuurpunten waren een grote verrassing:191 punten!
De terugweg was ook nog een klein avontuur. Mijn auto rijdt normaal gesproken op gas. Onderweg was ineens de benzine op, bleek dat hij op benzine was overgegaan en hij wilde niet meer op gas. (er zat nog veel gas in) Ik reed al met de alarmlichten aan, klaar om ‘m op de vluchthaven te zetten. Op het laatste moment en na een beetje met de knoppen spelen sprong hij ineens toch op gas en ik kon vrolijk verder rijden. Een tijdje later zat ik weer op de snelweg en gebeurde hetzelfde. Het duurde nog langer en ik had de alarmlichten al weer aan en ik dacht: dat wordt de vluchtstrook. Maar… op het laatste moment sprong hij toch weer op gas en vrolijk reed ik weer door. Een paar kilometer voor stal gebeurde het weer. Nu lukte het me niet om hem op gas te krijgen en de motor sloeg af. Toen heb ik de combinatie maar in de berm gezet, nog even geprobeerd te starten en toen maar een vriendin gebeld. Het duurde nog wel even voor ze bij me kon zijn want die was ook met de trailer onderweg naar stal. Ik vond het niet echt prettig daar langs de weg te wachten en ook zielig voor Otto die ik lekker op de wei wilde zetten. Toen dacht ik: ik heb het oudste voertuig van de wereld bij me (of was dat nou een prutsmuts?) dus op een rustig moment heb ik snel in de trailer het zadel en hoofdstel erop gegooid, uitgeladen en ben erop geklommen en naar stal gereden. Dat was nog best een lekker ritje. Heel raar, zo na de cross en langs de weg en met m’n haar los en op gewone-mensen-schoenen. Enniewee, het was niet zo ver en toen kon Otto lekker op de wei. M’n vriendin was al snel op stal en toen hebben we samen een tankje benzine gehaald. Daar startte m’n auto weer prima op. Op de terugweg heb ik hem weer op gas gekregen en tot op vandaag is ie gewoon op gas blijven rijden.
Ik vond de cross mooi en goed verzorgd. Wat een mooie waterbak hebben ze gebouwd! Ik vond Neede altijd een leuke cross dus vond het jammer dat ze van terrein veranderd waren. (las ik de avond ervoor pas op bokt ) Maar ik vond het er hier ook super uitzien!
Hij ging ook heel sneaky binnen de vlaggetjes langs zonder natte voeten te halen
Toen hij er eenmaal in was had frits gelukkig direct door dat ik hem niet probeerde te verdrinken en dat een waterbak met kunstgras ook gewoon vertrouwd is.