Idd MM, zeiden wij hier ook al! We moeten zoals ik zie wel over de brug heen en er terug onder door. Ben benieuwd, hoop dat het weer nu wat meevalt en we lekker kunnen rijden in Ermelo. Dressuur is ook op zand toch? Of is dat daar op gras? Springen is wel op zand, maar dressuur weet ik even niet of daar nu ook zand ligt of niet...
Sim
Geplaatst: 15-07-11 23:18
Dacht het wel. Moet jij trouwens niet al lang slapen? Morgen vroeg dag!
jipje_niekje
Geplaatst: 15-07-11 23:26
Zoals het op de plattegrond staat is de dressuur op gras en het springen in de grote hoofdring voor de tribune Cross kun je als toeschouwer heel veel van zien en inderdaad over de brug heen en eronder door Toen ik in Ermelo was heb ik een tijdje met de parcoursbouwer staan praten en heeft hij me de hele route al verteld De zandbanen kunnen ze niet gebruiken voor de dressuur, want 1 daarvan wordt gebruikt in de cross om over de heg de baan in en uit te springen
lrm
Geplaatst: 15-07-11 23:28
joki, ik neem aan dat die net als iedereen ook gewoon langs de controle moeten!
is hindernis 8 de waterbak? (door die 2 bolletjes lijkt het wel zo)
oeeh die brug klinkt leuk en spannend. heeft iemand een foto?
Gisteren gehoord dat het springen idd op zand is bij de tribune's. 3 ringen dressuur op het gras daarnaast en 2 ringen aan de andere kant, naast de 100m baan.
manic
Geplaatst: 16-07-11 09:19
Gelukkig, want zonder zand, met kalkoenen en een plens regen kan zo een ding best glad worden. Ach, we zullen het wel zien
Mischien morgen in het bos maar even lekker bruggetjes oefenen