Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb er heel veel zin in en zie wel hoe snel ik ben hoop gewoon lekker te kunnen rijden
en vooral dat mijn ponypaard het leuk vind dat mag die nog 3 jaar met mij crossen en dan dressuur en recreatie en voor de kar met mijn mama XD die heeft draver maar die wordt langzaam blind dus zal niet meer jaren mee kunnen gaan en de fries van haar is al 27 dus die heeft rust 
Lielle schreef:ring 3 zaterdag is wel een echte bokt ring, ik zie er zo al 6 bokkers starten.
dan crossen we ook achter elkaar of dat niet ?? zit helaas weer op het werk dus kan niks openen.....mijn eigen laptop had ik nog niet terug gisteren thuis (die is ff opnieuw geinstalleerd door iemand...
)
Vond het vorig jaar ook een erg mooie cross!
Anders was ik graag blijven staan voor iedereen. 
AnkeVivaldi schreef:De foto's van hindernissen zien er wel gaaf uitVond het vorig jaar ook een erg mooie cross!
Ik fotografeer trouwens alleen op zaterdag, ik ben mee om te 'groomen' en fotografeer tussendoor (van kwart over 10 tot half 2 ongeveer)
bianca1980 schreef:Heb net alles aan geklikt op de website van MB maar kan geen foto's zien ?? of zou dat aan deze PC liggen ??
moet om 10.48 dressuren
en wie weet zaterdag ook nog ff als ik vervoer heb dan
_Sim_ schreef:Het hoofdterrein, waar het springen en de cross is, is ook wel (net als de dressuur, maar dan de andere kant op) een stukje lopen Mireille. Te paard valt het wel mee, maar te voet moet je toch wel op (ruim) 5 minuten rekenen.
Leliaardje schreef:_Sim_ schreef:Het hoofdterrein, waar het springen en de cross is, is ook wel (net als de dressuur, maar dan de andere kant op) een stukje lopen Mireille. Te paard valt het wel mee, maar te voet moet je toch wel op (ruim) 5 minuten rekenen.
Bedoel je mij met Mireille?