[SGW] Voorbespreking SGW Vlietlanden 18/19 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:15

mireilledons schreef:
Dank voor de antwoorden! Loop ik zondag voor de dressuur iig de tweede keer. Voor eerste keer lopen houd ik even in de gaten wat Fatal_Flower en Lielle gaan doen.

Onze tijden liggen dichtbij elkaar, dus samen lopen moet wel lukken. Ik denk dat Lielle er pas een stuk later is, de BB is pas later in de middag en diegene met wie zij is moet ook pas vrij laat...

(het is trouwens niet meer bij te houden hier)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:17

Pony BB en paarden BB is hetzelfde, alleen de hindernissen in het springparcours zijn aangepast qua hoogte. Dus ja, zo laag is het echt :D

@ Mireille, het is de vraag hoeveel herstel er nog kan komen, want het is niet geneesbaar. Ik hoef van de DA niet te stoppen met crossen, maar de vraag is of ze daar geen pijn aan heeft. Weet pas volgende week of ik de Vlietlanden zou mogen rijden (sta zowiezo nog op de wachtlijst voor het BB), maar ik hoop het echt! En dan hopelijk gewoon het springparcours door.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:19

manic schreef:
Reed jij vorig jaar BB paarden of pony's mee Amber? De enige foto die ik van de BB van vorig jaar kon vinden was van jou en dat stond wel ieniemienie laag, maar ik dacht dat het mischien pony BB was?

Geen verschil idd zoals al gezegt :D
Weet niet welke foto jij bedoelt?

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:19

misschien een domme vraag dan hoor, maar BB paard staat toch gewoon op 60-80? :?

Mootje

Re: Voorbespreking SGW Vlietlanden 18/19 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 19:22

Vorig jaar stond zowel de bb als de b ingegraven....

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:23

BB cross is de B pony cross. Volgens mij is er geen verschil tussen paarden en pony's BB (heel veel lager kan het niet)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:23

@snoekiej Dan is het dus zaak om de pijn onder controle te krijgen, het spierweefsel eromheen zo te trainen dat ze pijnvrij is en blijft. En als je dan zou kunnen crossen is het helemaal geweldig. Dressuren ging nog wel goed toch?! Duim voor je dat je BB kunt starten.
@FF het gaat idd wel hard met dit topic. Maar die afspraak gaat er vast komen. Wil jij zaterdagavond ook al een keer lopen? Denk dat vrijdagavond té imponerend gaat zijn. Ga ik met de bibbers in mijn benen het weekeind in %)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:25

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:27

Wij gaan als startnr 164 van start op zaterdag. Ideaal! En tussendoor ook ruim de tijd om cross te lopen, helemaal super!

Het parcours ziet er weer top uit!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:28

ik weet het niet hoor, het is wel erg ver rijden.. Aan de ene kant wil ik wel 2 keer lopen, maar om daar nou meer dan 100 km voor te rijden...

Oh ja, ik ben ook voor ingraven ;)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:29

@manic: Ja zat zelf ook net te kijken haha, springparcours is idd Ponys :))

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:30

Zoo ik moet laat zeg zondag. 17:30, maar is wel lekker :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:30

Mireille, rij je B? Eventueel kan je ook met mij (en corien, maar die start L) meelopen? Ik ga dus zowel vrijdag als zaterdag oq de B paarden cross lopen.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:31

ik snap het niet meer :') wat is het nou?

is BB paard nou gelijk aan B pony
    is BB paard nou gelijk aan BB pony

1 optie aanvinken a.u.b >;) :+

*spiekt in topic amber.. die staat wel héul héul erg laag, gaat die voor de Bb paarden echt niet omhoog? :\

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:34

Cross blijft zelfde :j

BB paarden is zelfde als BB Pony's (cross), Springen is wat hoger
En het is zelfde als B Pony's

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:36

Qua crossen: B pony = BB paarden = BB pony's
Springen weet ik niet, maar dat ligt geloof ik nog lager dan een gemiddeld BB springparcour en dat gaat ook nog op grootte van paard of categorie pony.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:37

@Jetske_ ik rijd inderdaad B. Word voor mij de eerste x SGW. Ik maak graag gebruik van je aanbod. Loop je zaterdag dan gewoon terwijl er deelnemers door het parcours gaan? Kan ook extra informatie opleveren lijkt mij. Maar vrijdagavond zou ook prima kunnen. Loop ik zondagochtend nog een keer met FF voor de dressuur.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:37

he jakkes.. das wel heel erg laag zeg :\
ik was in de veronderstelling dat princenhage al voor de echte softies onder ons was _O-

nja.. we zien wel, afmelden is toch geen optie :Y) (bovendien is een beetje rondgassen net zo leuk haha, waterbakje oefenen :) )

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:45

mireilledons schreef:
@Jetske_ ik rijd inderdaad B. Word voor mij de eerste x SGW. Ik maak graag gebruik van je aanbod. Loop je zaterdag dan gewoon terwijl er deelnemers door het parcours gaan? Kan ook extra informatie opleveren lijkt mij. Maar vrijdagavond zou ook prima kunnen. Loop ik zondagochtend nog een keer met FF voor de dressuur.

Wat de zaterdag betreft. Loop ik wss als er idd nog anderen combinaties de cross rijden. Ik ben rond zelf 11en klaar met de cross met mijn pony, dan moet ik even kijken of ik op de prijsuitreiking moet wachten en zoja of we de pony tussendoor al naar huis brengen.
Maar ik wil dan daarna wel de B cross lopen, zodat ik niet later of 's avonds nog terug hoef.

Vrijdag loop ik ook de Z pony (M pa) cross (en als ik met corien loop ook een stukje L wss). Dat is (voor jou) denk ik wat onhandiger. Maar het kan ook zijn dat ik beide rondjes apart loop. Dan maakt het niet zoveel uit. Geef maar aan als je mee wil lopen vrijdag danwel zaterdag :)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:52

@Jetske De zaterdag lijkt mij prima om voor het eerst te lopen. Hindernissen worden om half 8 's avonds vrij gegeven voor verkennen van de B. Maar dat vind ik wel een beetje laat. Tegen die tijd wil ik mij mentaal gaan voorbereiden op dé dag..

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:37

Ik ben start nummer 198 in de BB op zondag.

Binnenkort ook maar even een startlijsten topic openen denk..?!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 06:48

Jet ach met lopen gaan we gewoon onze eigen weg als we een splitsing hbben :))

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 07:41

Wauw wat een gave cross!

Als ik het goed begrijp, staat de pallisade nu niet direct voor het Piratenschip. Dat is voor ons prettiger, dan kan Jer het overzicht beter bewaren! Ik ben van plan rustig om de bosjes heen te komen en als hij er recht voorstaat weer wat gas bij te geven, dan moet het goed komen! (Gisteren wilde hij nog wat extra hindernissen nemen op weg naar de waterbak := ).

Ga even naar de starttijden kijken!
Edit: hey... Sim en Sannn, hoe kunnen jullie je starttijden al weten voor het L? Hij staat niet op de site omdat de lijst niet zou kloppen? Gisteravond nog wel?

Zo'n Bulfinn heb ik trouwens ook nog niet gesprongen.. Aanrijden als een oxer/tripple? Wat meer op het achterbeen houden? Hoe doen jullie dat?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:06

_Noor schreef:
Ga even naar de starttijden kijken!
Edit: hey... Sim en Sannn, hoe kunnen jullie je starttijden al weten voor het L? Hij staat niet op de site omdat de lijst niet zou kloppen? Gisteravond nog wel?

Gisteravond stond er gewoon een complete startlijst op de site.

Citaat:
Zo'n Bulfinn heb ik trouwens ook nog niet gesprongen.. Aanrijden als een oxer/tripple? Wat meer op het achterbeen houden? Hoe doen jullie dat?

De bullfin rijdt je met een goed tempo aan. Is gewoon een steeple-achtige hindernis. Kop er op houden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:11

Citaat:
Gisteravond stond er gewoon een complete startlijst op de site.

Oké, dan zullen ze nog wel flink wat aanpassingen moeten doorvoeren!

Citaat:
De bullfin rijdt je met een goed tempo aan. Is gewoon een steeple-achtige hindernis. Kop er op houden

Thanks. Ik zal zijn edele hoofd erop houden! :P
;)