[SGW] Voorbespreking SGW Markelo 29 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: Voorbespreking SGW Markelo 29 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:17

Vanaf jou gezien Sann moet je geloof ik de 1e afslag ná de Mac nemen. Bovenop bij de brug moet jij dan rechtsaf slaan. Vanaf daar staat het vast aangegeven.

Cross ziet er leuk uit. Leuke uitdagingen ook zo te zien... K ben benieuwd :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:19

sappho schreef:
Heb al een stoeltje en paraplu in onopvallende kleur geregeld voor zondag. Dan kan ik wel zitten heel de dag hahaha!

ik ben toch voor de parasol 8-)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:24

Ziet er mooi uit. Ben benieuwd welk puntje wij moeten springen!!!
Ik hoop de lage, want gister in de training gingen de puntjes aangeleund top, dan kan ik hem er zelf op sturen om links of recht over te gaan maar dan op laatst moesten we nog puntje zonder aanleuning en die vertikt hij om te springen.
Wat wel scheelt, deze is wat breder. En staat hij er dus minder makkelijk snel naast.
Hopelijk komt er wel nog een boompje naast te staan ofzo!!!

Verder water ziet goed uit, gister meteen met insprong gedaan, en dat geen enkele twijfeling. Dus mag inspring zijn maar uitsprong ook!!!
En leuk zo'n heksen oog, die komt wel goed, die kennen we namelijk al!!
En verder die boom met greppeltje nog beetje lastig te zien van ver, ben benieuwd hoe die er uit ziet van dichtbij!!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:40

sappho schreef:
Als het goed is (maar ik weet het niet zeker!!!) dat je vanaf een bult het water in moet springen dus naar beneden over een boom het water in. Vandaag met foto's.. vanmiddag naar stal :D!

in een B cross? :o?

lijkt me een beetje stug, over een boom het water in.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:37

er ligt wel een boom en die zal er wel niet voor de sier liggen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:41

Je kan er vast wel gewoon in lopen, maar denk dat er een alternatief is wat gewoon erg veel tijd gaat kosten.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:41

Ik heb mij net helaas afgemeld ;( Vind het echt super jammer, maar omdat ze weer zo stout doet met springen vind ik het risico gewoon te groot, het is voor mij wel ruim 2uur rijden. Echt zo stom, want het crossen zelf gaat super goed (in de training), dan doet ze zelfs alle moeilijke dingen heel simpel, maar zo'n suf springparcoursje wil ze niet.

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:43

@AntheaV: Wat balen zeg! Weet je ook waardoor het komt dat ze een parcours niet wil springen dan? Snap wel dat je het risico te groot vind om dan helemaal naar deze hoek van het land te rijden, maar wel super jammer voor jullie!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:46

Geen idee. Ze is gewoon heel erg stout. Ze gaat dan vol in de ankers en als ik been geef of een tik met de zweep, wordt ze boos en gaat omhoog/bokken/stuiteren. Iig alles behalve voorwaarts en over een sprong. Ze heeft er dan gewoon geen zin in. Vorige week dinsdag in Emmen liep ze 2 hele fijne rondjes. Maar zaterdag op de club had ze zoiets van: Doe het lekker zelf. Toen had ik al 3 weigeringen voordat ik ook maar bij hindernis 1 in de buurt was gekomen.

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:48

Wat vreemd zeg! Zeker omdat ze eigenlijk consequent niet wil zeg maar, soms wil ze wel :-S
Echt balen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:51

Jeetje wat balen Anthea! Wat zegt je instructeur er van dan? Heeft ze jou niet gewoon tuk? Wellicht een ander haar eens laten rijden en door laten pakken? Want zo gaat de lol er natuurlijk wel snel af.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:55

Wat ontzettend balen Anthea! Heel jammer.

Is het zeg maar dezelfde afslag als na Bills bar? Dan weet ik het wel.
Die boom kan ook wateruotsprong zijn, visjes zitten richting water. Als het wel insprong met alternatief is ga ik hem denk ik wel doen, kijken of we t op wedstrijd ook kunnen. :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:56

@rowo: Dat is juist het probleem, niemand wil op haar... Ze kan heel vies omhoog gaan en de meesten hebben daar geen zin in. Maar het ligt ook echt puur aan mezelf, ik ga zelf twijfelen en daar reageert zij weer heel heftig op door compleet dicht te slaan. Als ik haar zelf goed/brutaal rij, dan doet ze het wel. Maargoed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:57

Dat is zeker makkelijker gezegd dan gedaan. En aangezien ze weet dat jij dan niet knetterhard doorpakt, zal ze het ook blijven doen. Ze zijn zooo slim die paarden.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:01

Ja idd! Ik wou eigenlijk nog van die anti-stress pilletjes proberen die ze ook voor examens gebruiken. Maar dat probeer ik liever hier ergens in de buurt voor het geval dat ook niet werkt
Het stomme is dat ik met crossen helemaal niet twijfel en zelf wel lekker brutaal rij :roll:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:08

Beetje jammer dat je dan eerst moet springen voor je de cross in mag :\ :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:15

haha ja idd! Ik stem er voor om weer eerst te crossen en dan pas te springen :P

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:19

wederom van mijn kant de vraag:
is het terrein een beetje te vinden als je geen auto hebt? :+
Ik zit te twijfelen of ik kom fotograferen, maar ligt ligt wel een béétje aan de bereikbaarheid (SGW Putten ben ik ook naartoe gelopen, maar dat was maar 4km :') )
Waar kan ik het adres vinden?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:26

Dan moet je met de trein naar Holten en vanaf daar de bus naar Markelo pakken. Ergens bij de Poppe (restaurant) zit vast wel een halte. Vanaf daar is het nog geen km lopen.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 11:32

Amanda zoals rowo al zegt, die trein kun je nemen! of je kan met de trein naar goor en vanaf daar de bus naar markelo pakken (rijd door naar holten) moet je even op 9292ov.nl kijken. Dan zie je zo hoeveel min het ongeveer lopen is, maar zal wel dichtbij zijn!

Anthea jammer dat je je door het springen hebt af moeten melden :(:) Hopelijk kom je snel over dat weigeren in het springpacours heen en kan je van het najaar wel alle crossen mee pakken :)

Danique nog gefeliciteerd met je oefencross trouwens! Klinkt als een erg goede voorbereiding :) Iedereen blij die nu niet bij jou in de ring zit haha ;)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:12

Balen Anthea, met de training van zondag liep ze af en toe ook wel wat te miepen maar ze heeft ook heel veel dingen echt heel goed gedaan. Balen dat ze je met het springen zo laat zitten ....

ben benieuwd naar de uitgebreide fotosessie van vanmiddag :))

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:24

Ja klopt. Als ze moe wordt, dan wordt ze heel erg stout. Hoe ze op het laatst deed in Lelystad, doet ze ook in een springparcours. Dan kan ik er dus niets mee

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:32

wat vreselijk k*t anthea!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:34

we hadden sowieso wel een crosstraining met wat typische paarden bij elkaar, mijn eigen poowniej included :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:52

haha ja we pasten wel mooi elkaar allemaal :+