helaas niet kunnen starten in Castenray omdat mijn andere paard zaterdag nacht is bevallen van een veulen. Madam liet haar kind eerst niet drinken, dus lag pas om 4 uur in bed. Om dan om 6 uur alweer in de auto te zitten.... tja.
Maar nu heb ik tot oudkarspel een gat in mijn planning. Iemand tips om dit op te vullen? Tussendoor is alleen nog Vrouwenpolder, of niet? Dat is voor mij wel echt te ver. Of heb ik een cross gemist? (ik start L, dus markelo is geen optie)
er zijn geen andere crossen dan volgens mij meer, weet natuurlijk niet hoe de crossen in Duitsland/België zijn.
Je zou idd een training of oefencross mee kunnen pakken
ponyparadijs
Geplaatst: 09-05-11 15:33
Carmen85 moet die van jou regelmatig op cross om fijn te lopen? Want een gat zou ook een mooie rust periode kunnen betekenen. Wij hebben tot oudkarspel ook niets meer aan crossen!
Dat dacht ik al, geen andere crossen dus. Duitsland zou nog een optie zijn, wij wonen niet zo heel ver van de grens. Iemand een idee waar je daar een soort wedstrijd lijst kunt vinden?
Een training kan natuurlijk altijd, maar voor het wedstrijdritme zou ik het wel fijn vinden om nog een x te starten. @Ponyparadijs, het is niet perse dat ze regelmatig op cross moet om fijn te lopen, de cross pakt ze eigenlijk altijd fijn aan. Maar ik rijd geen andere wedstrijden, en als ik wat ritme houd (1x per 3 weken ong) dan loopt ze het lekkerst.
Misschien doe ik ook wel een training en nog een keer springen en dressuur starten, kan natuurlijk ook.
bvw
Geplaatst: 09-05-11 16:03
28 mei is er een interessante voor jou in dld, zal even kijken...
@ carmen ik heb genoeg info. Loningen sluit vandaag. Je moet even kijken hoe het gebied heet bij jou vlak over de grens. Ik start vooral in Weser Ems. Je moet een licentie aanschaffen voor 30 euro en minimaal L sgw in NL zijn. Dan start je de klasse VA in Duitsland. Dat is L/M in Nederland. Stevige L zeg maar. Voor de rest pb mij maar.
Mijn coupon voor Oenkerk gaat ook morgen
Sannnn
Geplaatst: 09-05-11 18:46
yhultink schreef:
Wie heeft er foto''s van de oefencross in wieringerwerf? Wat is de hoogte van de hindernissen?
Ik denk dat je hier genoeg over vind als je even de zoek functie bij SGW foto's gebruikt.
marije1987
Geplaatst: 09-05-11 18:48
texelse schreef:
morgen is de inschrijving van Oenkerk geopend
Allemaal inschrijven, want vandaag hebben we te horen gekregen dat de vergunning voor de SGW door de Gemeente wordt verleend!
bvw
Geplaatst: 09-05-11 18:49
ik heb ook weer een aantal coupons klaarliggen (oa oenkerk) die morgen op de bus gaan
texelse
Geplaatst: 09-05-11 19:14
marije1987 schreef:
texelse schreef:
morgen is de inschrijving van Oenkerk geopend
Allemaal inschrijven, want vandaag hebben we te horen gekregen dat de vergunning voor de SGW door de Gemeente wordt verleend!
@MM dat wordt een verrassing aangezien het hun 1e cross is. Gewoon zsm opsturen en de sluitingsdatum in je agenda noteren. Zo doe ik het altijd. Stel dat er wat is dan kun je op tijd afzeggen
Damelza
Geplaatst: 09-05-11 19:31
yhultink schreef:
Wie heeft er foto''s van de oefencross in wieringerwerf? Wat is de hoogte van de hindernissen?
Dat wist ik niet Caro dat het de 1e zou worden. Ga er nog is goed over nadenken want hij past super in de lijst. Heb die maand geen 1 andere sgw. Maar hij is wel heeeeel ver weg.
bianca1980
Geplaatst: 09-05-11 19:44
Ik ga het weekend van Oenkerk naar het EK in Luhmuhlen...
caro29
Geplaatst: 09-05-11 20:38
@ mm voor mij is het slechts 109 km. 1 van de crossen dichtbij