Mo dat zou wel lekker zijn idd! erg is dat he dat je dan niks kan proeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

)
Morgen rust en overmorgen met nieuw hoofdstel rijden want daar wil ik ook in putten mee rijden, die is voor cross en springen 
.
Heb niet hoog gesprongen, maar ze ging wel echt goed!
Heb echt een hoop dure dingen op de lijst die ik wil hebben, o.a Airjacket, nieuwe BP (deze is te klein geworden
), zo'n Easy washer etc etc etc 

_Sim_ schreef:Wat balen Snoek! Zeker omdat ze ook geen reden geven, maar meestal is het als ze een reden geven zo'n dooddoener van "andere kandidaten passen beter in het profiel". Daar kan ik echt helemaal niks mee.
Wat rot dat jullie nog niks wijzer zijn Noor en Margreet. Wéér een poos wachten.
Ze hadden alle relevante gegevens van de kandidaten bekeken, en op basis daarvan geselecteerd. En ik was niet gekozen. Snoekiej schreef:@ Sannn, leuk dat je instructrice hem leuk vond. Ga je er helemaal geen dressuur mee starten dan? Zou zonde zijn!
Hopelijk is je tentamen goed gegaan!
Toen wou ik bruin met turquoise, maar die springschoenen van PC zijn er niet in het turquoise in het XL. Dus nu moet ik weer verder denken. Jij al idee wat je wilt?
Hopelijk worden jullie 2 er met hulp van Jeroen weer een team!