vanmiddag ook nog even door het water geweest
hij ging er zo door
ben te herkennen aan een lichtblauw dekje en peesbeschermers
miss ook blauwe trui of anders zwarte jas
maar daar zit toch een bodyprotector overheen
iedereen veel succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Staat nu met prachtig volle staart en vlechten in de wei (is een buiten pony
) zal zien wat er morgen van over is, denk dat hij het wel redelijk laat zitten. Morgen ochtend vroeg dan alleen nog even knotten erin en we kunnen weg.
Heb alle spullen al klaar staan hoeft enkel nog in de auto gezet te worden. Heb vandaag nog even een half uurtje buiten gereden beetje ontspannen want we zijn er helemaal klaar voor.
Heb het parcour niet gelopen maar we zijn met de auto een beetje rondgereden heb alles wel gezien behalve hindernis 1, had een beetje tijd te kort om rustig een rondje te maken. Heb de waterbak gezien erachter staat een kruisje, je moet de bocht om om bij de waterbak te komen en in die bocht staat een hindernis van 3 opgestapelde boomstammetjes (vormen samen een driehoekje mooie uitnodigende sprong). Verder een hoop boomstammen gezien waarvan 1 schuin afloopt dus kies je de linkerkant spring je ongeveer een cm of 30/40 gok ik en spring je de rechterkant is dat denk ik zo'n 80/90 cm. Voor de 10 km is het lekker veel lange zandwegen en paden om de kilometers te maken.
Staat niks 'engs' qua hindernissen allemaal eerlijke sprongen die zeker goed te doen zijn. Geen foto's helaas. 7 uur sta ik op stal tegen de tijd dat de meeste bokkers starten ben ik alweer klaar. Nu alles klaar staat en ik de hindernissen heb gezien heb ik er helemaal zin in. Iedereen heel veel succes morgen!
R_emkee schreef:Heee iedereen
Ik wens jullie allemaal suc6 morgen
Ik bn net terug van stal de paarden ff gevlochten en gewassen
spullen schoon maken doe ik niet aan word toch weer vies
Het word kwart voor 9 ong bij stal weg

askazita schreef:ik doe gewoon me springzadel met crossdekje crosshoofdstel en oornetje.
na de dressuur snel borsstuig om en tegels er door halen,
en alle beschermers om en dan even snel paar keer springen en dan crossen
cillusion bij een dressuurzadel heb je toch juist je benen langer
Danique1990 schreef:Heel veel plezier en succes iedereen.
Ik ben te herkennen aan een wit paard