[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:22

Mootje schreef:
Succes Texelse!
Snoek, Wilde jij nog de 9de 's ochtends?

Mag ik niet mee? Y;(

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:36

hier nog helemaal wit, wel iets boven 0 volgens mij nu, lekt al wat van het dek af, en de zon schijnt...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:47

Tuurlijk Noor, maar ik heb 's middags een borrel en dacht dat we dezelfde indeling aan zouden houden :D
Dus EB, Ga je mee....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:55

Hier schijnt de zon ook volop! Zou helemaal top zijn als ik vandaag of morgen thuis aan de gang zou kunnen...
@ Mootje: oh ja, da's ook weer zo. :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:01

Hier geen zon helaas. Net wel een enorme bui. In combinatie met de nog bevroren ondergrond zal dat wel een verzopen bak opleveren vrees ik. Ik had gehoopt vandaag te rijden. Ik hoop maar dat het aan het einde van de middag weer weggetrokken is...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:39

Her veulen is er na een spuit toch uit gekomen. Het was een bruin hengstje met 1 wit sokje achter. Niks geen afwijkende dingen te zien. We hebben besloten dat hij toch zijn naam krijgt. Die was al in 2009 bekend. Twijfel alleen nog over autopsie. Vanmorgen zei ik nooit meer,maar dit was zo'n mooi veulen dat ik twijfel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:40

Roos :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:40

Wat naar zeg Roos, dat was bij Bari afgelopen voorjaar ook. Niks afwijkend te zien en aan de buitenkant een prachtig veulen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:53

@ roos: wat zegt de dierenarts erover, en over de autopsie, misschien wel goed om te doen, voor een evt. volgende keer of om te weten of het geen rhino is? (besmetting etc...)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:58

Merrie is wel ge-ent tegen rhino, maar dat zegt ook niet alles. Vanmiddag komt de da weer,maar merrie is nu het allerbelangrijkst

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:07

gr_roos schreef:
Her veulen is er na een spuit toch uit gekomen. Het was een bruin hengstje met 1 wit sokje achter. Niks geen afwijkende dingen te zien. We hebben besloten dat hij toch zijn naam krijgt. Die was al in 2009 bekend. Twijfel alleen nog over autopsie. Vanmorgen zei ik nooit meer,maar dit was zo'n mooi veulen dat ik twijfel.

Ach, wat zonde Roos! :(:)
Dat hadden wij vorig jaar ook, maar was de navelstreng te ver gedraaid. Zuur hoor allemaal.
Zorg maar goed voor Rabette. Je zult wel een paar dagen moeten temperaturen. Is de nageboorte er al af?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:09

gr_roos schreef:
Merrie is wel ge-ent tegen rhino, maar dat zegt ook niet alles. Vanmiddag komt de da weer,maar merrie is nu het allerbelangrijkst

helaas geeft die enting op dat type rhino geen 100% zekerheid, anders hadden wij de paarden ook wel ge-ent.

in elk geval succes met de merrie, die is nu idd het belangrijkste...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:21

Heb trouwens Lieke van Lexmond net gezien (ze zijn weer aan het filmen) :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:21

Haaksbergen is weer op aarde. We zaten (voor de verandering :x ) weer eens een aantal uur zonder stroom. Heb dus maar weer een paar uur geslapen :o

:(:) Roos. Wat een lastige beslissing. Ik zou ook niet weten wat ik zou doen denk ik.
En idd is een Rhino enting geen 100% zekerheid. Als ze in contact komt met niet geënte paarden heeft het nog geen zin.
Heel veel sterkte! Hoe is de merrie eronder?

@ Jeroen: als de data van je oefencrossen bekend zijn laat je het dan weten? Dan ga ik het eens voorleggen bij de club.

@ Vief: ga je ook ziek worden? Die wc-pot-horrorverhalen zijn idd niet fijn... weet er helaas alles van.

@ Texelse: als ik af moet gaan op de berichten hier, is het westen goed te doen tot aan de Veluwe ongeveer. Hier in het oosten ligt wel een dik pak sneeuw, maar de wegen zijn mooi vrij.

@ Mootje: 4,5 graad? Stuur je die ff hierheen -O- Ik wil DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:23

Hier is heet nu 6 graden.

Roos wat een ellende joh. Hopelijk knapt Rabette snel op.

Gade auto inpakken en naar springles met Hetje.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:25

gr_roos: Heel veel sterkte meid! :(:)

Zo stage zit er weer op. Ik ga maar weer verder aan me stage verslag. Moet nog 1 grafiek maken en een Engelse brief, en mijn Engels is niet geweldig. :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:26

Succes bij de les laura!
Rowo: ik laat het je weten!!
Haaksbergen is idd nogal eens de dupe....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:34

Roos: Wat verschrikkelijk naar allemaal. Hoop dat Rabette zich er een beetje goed onder houdt :(:) Kan me voorstellen dat je toch wel heel erg twijfelt over een autopsie. Kan me voorstellen dat het rust geeft als je weet waardoor dit is gebeurd.

Mandy: Lekker dan :\ Enig idee hoe het kwam? Ben gelukkig weer 'normaal'. Kon echt even niet rechtop staan van de kramp, maar 't is gelukkig weggetrokken na een uurtje.

Laura: Veel plezier met Het op je springles!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:40

@ Vief: Je weet het nooit met dat ziek zijn. Ik was echt binnen een uur behoorlijk ziek. Van goed in orde tot echt niet meer van de wc af kunnen :+

@ Laura: les ze! Wees blij dat het daar zo 'warm' is.

@ Jeroen: ik hoor het wel. En idd zit Haaksbergen nogal eens zonder.... Joepie!

Wat zal ik vanmiddag eens gaan doen :\ Verveel me echt dood.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:41

Middag!
Gisteren dressuurles gehad (in de buitenbak :D ) Ze was in het begin wel heel fris, maar bleef gelukkig fijn te rijden. Ze gaat iedere week zoveel vooruit, ik kan nu echt superfijn eraan rijden.
Heb alweer 7 pagina's kunnen bijlezen :Y) Heb dus niet alles meer onthouden...

Roos: Wat ontzettend naar! Heel veel sterkte. Hopelijk gaat het goed met de merrie :(:)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:45

rowo: Nou uhh, ik heb nog wel huiswerk als jij je nou verveeld, kan jij het maken en ik nog rijden :+ :P Geintje hoor. Uhh geen idee wat je kan doen. Ga taart maken ofzo :Y) Naja suc6 met wat verzinnen te doen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:55

Veel plezier Laura! Ik wil ook weer springles!

Anthea, fijn dat het zo lekker gaat met het rijden!

Mandy, gelukkig een stijgende lijn. Misschien ook "spanning" van afgelopen weekend wat eruit komt?

Vief, gelukkig de kramp overgegaan!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:02

Yeahh heb het nieuwe topic gevonden. Kan gelijk 15 blz bijlezen...
Zal ik vanavond maar eens aan gaan beginnen want ben nu illegaal aan het bokken op mijn werk.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:07

Roos.. Verschrikkelijk, Veel sterkte! :(:)
300 nog wat euro is dat he Sim? Had het ook al gezien idd. Ik wil misschien die cursus sportmassage voor je paard gaan doen. Maar vind dat dan ook weer zoveel geld.
Ga je die clinic van Tim Lips volgen op het KNHS centrum of niet Corien? Van die link die ik hier had gepost, leuk. :)
Lekker naar het strand Snoek!
Balen van je hoofdpijn Noor, hopelijk voel je snel weer fit!
Wat een piep verwachting Rowo.. Heb wel vakantie dan, maarja dan is de binnenbak alsnog bezet vanwege opbouw voor een feest.
Ik kan hier thuis ook niets, ging net even kijken of de bak toch niet te rijden was. Helaas.. Maar kan ook niet naar club vandaag. Dus ga maar even stap/ draf rondje maken over de weg. Hopelijk kan ik het bos ook nog even in, maar dat is nog afwachten.
Fijn dat het al wat beter gaat Sussie.
Weet niet of je er nu nog wat aan hebt Texelse, maar ik woon in Putten (Naast Ermelo/ KNHS centrum) en de wegen zijn allemaal goed te doen.
Wat een gedoe Weule. Bedenk me net dat jij nog gevraagd had naar de zaak achter 2 keer naar de raad van state of niet?

Snijzaal vanochtend was interessant. Had alleen woorden met de geneeskunde student die de cursus gaf. :+ Daarna nog fijn bindweefselmassage les gehad, nu zo even kijken of en hoe ik kan rijden.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:10

klopt Sannn ;) nog steeds benieuwd naar (zowel privé, als voor mijn afstuderen.. wacht nog op telefoontje erover... best spannend!)