Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eef_Bam schreef:Ok moet voor 9 uur dressuren en binnen een uur springen, wij gaan waarschijnlijk zaterdag al die kant op om de cross te verkennen en daar overnachten, de dag van tevoren lopen is me bij andere crossen ook erg goed bevallen.
madelene schreef:Eef_Bam schreef:Ok moet voor 9 uur dressuren en binnen een uur springen, wij gaan waarschijnlijk zaterdag al die kant op om de cross te verkennen en daar overnachten, de dag van tevoren lopen is me bij andere crossen ook erg goed bevallen.
evie...vraagje... zou het zijn dat ik alleen naar bathmen moet gaan...wilt jou voorlezer mij dan ook voorlezen??
wij zitten in dezelfde ring en we rijden achter elkaar, waarvan ik voor jou ben...dus dan zou je voorlezer direkt 2x achter mekaar moeten voorlezen...
kan best zijn dat floor meegaat...maar ik heb haar nog niet gesproken na de vakantie, en ze is pas flink geblesseerd geweest, en ik weet niet hoe ze zich voelt..
, mijn moeder is er toch heel de dag bij als groom/voorlezer/chauffeur, dus ze kan je zeker voorlezen, zal het dadelijk even zeggen. 

billy1 schreef:Dressuur terrein is idd een stukje stappen, verder is alles behoorlijk centraal.
Ik weet dat mijn moeder met het maken van de startlijsten juist altijd heel erg goed kijkt en het heel zorgvuldig inplant voor mensen die metr meerdere paarden starten.