gr_roos schreef:Mamabird heel veel sterkte, ten eerste op privé vlak en uiteraard ook nog met de laatste loodjes
Hier sluit ik me helemaal bij aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astrid65 schreef:Ben ook op zondag ingedeeld in de B, maar ben daar eigenlijk heel blij om! Heb ik zaterdag rustig de tijd om alles voor te bereiden (misschien nog even teddyberenvacht eraf halen) en de cross alvast te lopen. En dan zondag alles in 1 ruk door met weinig wachttijd. Mij hoor je dus niet klagen!Maar kan me voorstellen dat het lastig is als je al andere dingen gepland had op zondag. Bij het inschrijven was mij trouwens wel verteld dat ze misschien ook een B rubriek op zondag zouden doen. Hebben ze vorig jaar kennelijk ook gedaan. Het is nu alleen beetje andersom: 1 ring op zaterdag en 3 ringen op zondag! De bulk is dus naar de zondag geschoven. 1 ring voor de B is ook wel een beetje weinig met zoveel inschrijvingen...
Amber_ schreef:Veel sterkte mamabird !!Mitxa schreef:
Ik heb over dat blauwe gemaild en bij mij kwam het omdat er gegevens ontbraken.
Ik doe zaterdag met mijn merens voor het eerst mee in de BB paarden, ik heb er al helemaal zin in
Jeetje wat vervelend dat het voor de organisatie erg tegenzit.
Hee kom ik je weer tegen, wat leuk. Dit keer alleen met de jongste haha.
Annetje schreef:Ik heb nog even niet bijgelezen, maar ik baal als een stekker. Ik heb (vind ik) echt super mooie tijden, maar ik heb besloten toch niet te starten. Ik ben woensdag met paard en al over de kop gegaan en heb een hersenschudding en mijn mond kapot. Ik heb gisteren ook niet kunnen rijden en zie dat vandaag ook nog niet gebeuren. Zo kan ik natuurlijk niet de cross in![]()
Ik kan wel janken zo jammer vind ik het! Ik lag daar ook op de grond en een van de eerste dingen die ik dacht waren: 'NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Niet nét voor mijn eerste cross!!!'
Mootje schreef:Ik zoek ook nog een voorlezerIk moet om 10.49 op zondag. De reden die raket al aandraagt is waarom ik het niet uit mijn hoofd durf te doen!