[SGW] SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:29

gr_roos schreef:
Mamabird heel veel sterkte, ten eerste op privé vlak en uiteraard ook nog met de laatste loodjes

Hier sluit ik me helemaal bij aan :(:)

Sim

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:38

Er zullen wel een hoop plaatsen in de B op zondag vrij komen. Als ik zie wie er hier al niet op zondag willen/kunnen rijden en het feit dat ze niet de hele B-ring van zondag naar zaterdag kunnen verplaatsen.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:30

Ja klopt, ik kon ook starten zondag in de B :j

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:36

Ik ben ook op de lijst voor zondag gezet terwijl ik dan eigenlijk helemaal niet kan... Ga zo nog maar even bellen of er nog wat te regelen is, en anders zou ik misschien eventueel alleen heel vroeg kunnens starten (zag al hier in het topic dat er mensen waren die later wilden starten zondag, dus dat zou dan wel mooi uit komen ;)) Weet iemand hoe het zit nu als je nu niet kan of je dan wel je geld terugkrijgt?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 09:41

Ik heb echt hele luxe tijden voor zaterdag! :D Hoef pas om 12.00 bij stal weg, woon dan ook wel heel dichtbij.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:53

Hetismij, aangezien de startdag van de B deels niet conform het VP is, moet je zelfs je geld terugkrijgen als jij niet op zondag wil/mag/kan starten!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:56

Maar .. ik snap het niet ? B paarden is toch ook op zaterdag én op zondag ? O:)
Dat was toch bekend ?
Ik wist in igg dat ik als ik mee had willen doen, op zondag had gemoeten. :j

Ik weet nog niet of ik zaterdag met Toot of Fjordy kom, ligt eraan of groom mee kan.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:59

Ik heb nog even niet bijgelezen, maar ik baal als een stekker. Ik heb (vind ik) echt super mooie tijden, maar ik heb besloten toch niet te starten. Ik ben woensdag met paard en al over de kop gegaan en heb een hersenschudding en mijn mond kapot. Ik heb gisteren ook niet kunnen rijden en zie dat vandaag ook nog niet gebeuren. Zo kan ik natuurlijk niet de cross in -O-
Ik kan wel janken zo jammer vind ik het! Ik lag daar ook op de grond en een van de eerste dingen die ik dacht waren: 'NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Niet nét voor mijn eerste cross!!!'

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:04

Amber, In het goedgekeurde VP staat B paarden ALLEEN op 16 oktober 2010!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:07

Haha dan ben ik gewoon blond :j.

Wat balen Annetje !!! Zeker dat het zo je 2de oefen is die je mist ;(

astrid65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:19

Ben ook op zondag ingedeeld in de B, maar ben daar eigenlijk heel blij om! Heb ik zaterdag rustig de tijd om alles voor te bereiden (misschien nog even teddyberenvacht eraf halen) en de cross alvast te lopen. En dan zondag alles in 1 ruk door met weinig wachttijd. Mij hoor je dus niet klagen! :D Maar kan me voorstellen dat het lastig is als je al andere dingen gepland had op zondag. Bij het inschrijven was mij trouwens wel verteld dat ze misschien ook een B rubriek op zondag zouden doen. Hebben ze vorig jaar kennelijk ook gedaan. Het is nu alleen beetje andersom: 1 ring op zaterdag en 3 ringen op zondag! De bulk is dus naar de zondag geschoven. 1 ring voor de B is ook wel een beetje weinig met zoveel inschrijvingen...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:20

Moddies, komt er nog een starttijden topic?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:34

astrid65 schreef:
Ben ook op zondag ingedeeld in de B, maar ben daar eigenlijk heel blij om! Heb ik zaterdag rustig de tijd om alles voor te bereiden (misschien nog even teddyberenvacht eraf halen) en de cross alvast te lopen. En dan zondag alles in 1 ruk door met weinig wachttijd. Mij hoor je dus niet klagen! :D Maar kan me voorstellen dat het lastig is als je al andere dingen gepland had op zondag. Bij het inschrijven was mij trouwens wel verteld dat ze misschien ook een B rubriek op zondag zouden doen. Hebben ze vorig jaar kennelijk ook gedaan. Het is nu alleen beetje andersom: 1 ring op zaterdag en 3 ringen op zondag! De bulk is dus naar de zondag geschoven. 1 ring voor de B is ook wel een beetje weinig met zoveel inschrijvingen...

Precies dat is dus waar ik een beetje verbaasd om was, als ze nou 1 ring op zondag hadden gehad.. Maar mij is het niet verteld met inschrijven en heb net gebeld en kan met geen mogelijkheid op zaterdag starten want het zit helemaal vol, nu ga ik kijken of ik de plannen hier thuis een beetje om kan gooien om zondag dan als een van de eersten te kunnen starten en anders houdt het voor mij helaaas ook op ;(

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:48

Amber_ schreef:
Veel sterkte mamabird !!

Mitxa schreef:

Ik heb over dat blauwe gemaild en bij mij kwam het omdat er gegevens ontbraken.

Ik doe zaterdag met mijn merens voor het eerst mee in de BB paarden, ik heb er al helemaal zin in :D

Jeetje wat vervelend dat het voor de organisatie erg tegenzit.

Hee kom ik je weer tegen, wat leuk :D. Dit keer alleen met de jongste haha.

Eej leuk!! Ik wil die Toot van jou wel eens in het echt ontmoeten :D Komt mooi uit.

Annetje schreef:
Ik heb nog even niet bijgelezen, maar ik baal als een stekker. Ik heb (vind ik) echt super mooie tijden, maar ik heb besloten toch niet te starten. Ik ben woensdag met paard en al over de kop gegaan en heb een hersenschudding en mijn mond kapot. Ik heb gisteren ook niet kunnen rijden en zie dat vandaag ook nog niet gebeuren. Zo kan ik natuurlijk niet de cross in -O-
Ik kan wel janken zo jammer vind ik het! Ik lag daar ook op de grond en een van de eerste dingen die ik dacht waren: 'NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Niet nét voor mijn eerste cross!!!'

Wat balen zeg, beterschap. :(:)

crossmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 11:13

hmm ik heb ook wel erg mooie tijden :) hoef pas om half 9 weg, moet om 12.47 dresuur en kwart voor 4 springen en 5 over 4 de cross in :D en dan ik het nog 2,5 uur rijden ook :) heb nog nooit zulke sijne tijden gehad, mocht meestal als ik naar t zuiden ging al om half 5 vertekken :P wie gaan er foto's maken ? ik ben nr 151 M paarden voor degene die ook rondhobbelen op zondag ;)

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:07

Hoe lang zou ik er ongeveer over doen om de BB cross te verkennen? *is mijn eerste keer*

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:26

Hmm, wat een gedoe hier toch.. Hoop dat de startlijst van de paarden ook snel weer online staat. (Of kan ik die al ergens terugvinden)?

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:57

Die stond vanochtend weer online hoor.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:03

Venga ik zou er toch gouw 45 min voor uit trekken.

Wel balen dat somige mensen niet op zondag kunnen rijden!

Zoek nog een voorlezer voor de zondag om 10,05 moet ik dressuuren. :=

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:05

Regel alsjeblieft een lezer, vorig jaar reed er iemand zonder lezer, (deden er wel meer trouwens) maar deze reed 3x verkeerd......

Dat was de eerste keer dat ik iemand moest uitsluiten in de dressuur en ik vond het erg sneu.....

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:06

Mijn vader moet om 10.10u in ring 2. Weet niet in welke ring jij moet starten? Maar als je in een andere ring moet en het loopt niet uit daar wil ik je best voorlezen hoor!

edit: zie dat jij in ring 5 moet rijden. Als je niemand anders kunt vinden wil ik het wel doen. Moet je alleen wel een boekje regelen, voor het geval mijn vader tegelijkertijd moet (die leest mijn moeder voor en heeft dus het boekje).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:10

Ik zoek ook nog een voorlezer :+ Ik moet om 10.49 op zondag. De reden die raket al aandraagt is waarom ik het niet uit mijn hoofd durf te doen!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:13

Wij hebben onze plannen gewijzigd voor zondag, dus ik kan wel starten :D Ben wel blij gaat toch weer een hele voorbereiding aan vooraf aan zo'n cross en zou dan zonde zijn als ik niet had kunnens starten!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:19

Ik rij ook vaak uit mn hoofd, laatst een keer verkeerde kant op gereden, hele mooie volte ervan gemaakt en ik had niet eens aftrek :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:24

Mootje schreef:
Ik zoek ook nog een voorlezer :+ Ik moet om 10.49 op zondag. De reden die raket al aandraagt is waarom ik het niet uit mijn hoofd durf te doen!

Sorry Mootje, dan moeten wij al de voorbereidingen voor het springen en de cross gaan treffen. Dan hebben ze me hard genoeg nodig. Hopelijk kun je iemand vinden!