Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinolien schreef:Mensen... sorry dat ik er niet was..! Het weer viel inderdaad ontzettend mee, maar ben vanacht opgeroepen omdat het (wederom) niet goed ging met mijn oma! Ligt al een tijdje slecht en telkens denken we/ze dat het afgelopen is omdat ze dan "weg zakt" (bloeddruk van 38/28 met bijbehorende hartslag) en nergens meer op reageert, maar ze komt ook telkens weer bij. Zo ook vanacht dus!! 'k was vanochtend dus echt gebroken (ging om 5 uur naar bed). Nou ja, dat wilde ik jullie even laten weten.. 'k ben blij dat 't een geslaagde dag was voor de meeste. De volgende keer ben ik graag van de partij!

dit was de eerste keer dat ik mee maakte dat hij in het laatste rondje echt op was, hij ging heel vlak springen en raakte ook een keer de hindernis, terwijl we wel goed uit kwamen qua afstand. was net iets te veel zo... hij bokte ook veel uit frustratie doordat het hem veel kracht kostte... toch een aanslag op de pezen enzo, dus ik hoop dat hij straks goed z'n stal uit komt
. Stijf zal hij wel zijn 

Maar die moet eerst op conditie komen. Vienna2007 schreef:Was gslaagd, wel wat zwaar voor de paarden, en er is een hindernis gesneuveld door mij, maar beter een hindernis dan het paard...
Vienna2007 schreef:Ja, dat was in de les van 11 tot 12.... Gisteren bij thuiskomst helemaal nagekeken, maar had niks. Vanavond maar even kijken hoe hij uit zijn box komtMijn vinger is wel helemaal dik, opgezet, warm, en blauw
Ik heb alleen filmpjes... daar sta je wel op... Je hebt trouwens een hele leuke pony.

ik heb een aantal van jullie ook zien rijden die hards jullie hoor!! Ik vind het er altijd "spannend" uit zien maar wel onwijs gaaf! 
)
Cicigirly schreef:Verzoeken om foto's verwijderd. Met enig geduld zal een fotograaf zich vanzelf melden. Dit kan in het fotografen topic hier op SGW of in een topic op SGW-ITP
Wat is dat nou weer voor onzin,