[SGW] crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:11

Aha! Dat waren jullie, balen...met dat schot.
Wij waren omdat jullie er niet waren maar met zijn 4ren, vandaar dat het opviel.
Donna zei het al, van dat schot.

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:18

Ja vond het echt jammer! Had heel graag mee willen doen, maar dat zat er helaas niet in. Volgende keer beter hoop ik!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:19

Ze gaan weer nieuwe data plannen, dus komt vast wel goed.

pinopics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:31

Mensen... sorry dat ik er niet was..! Het weer viel inderdaad ontzettend mee, maar ben vanacht opgeroepen omdat het (wederom) niet goed ging met mijn oma! Ligt al een tijdje slecht en telkens denken we/ze dat het afgelopen is omdat ze dan "weg zakt" (bloeddruk van 38/28 met bijbehorende hartslag) en nergens meer op reageert, maar ze komt ook telkens weer bij. Zo ook vanacht dus!! 'k was vanochtend dus echt gebroken (ging om 5 uur naar bed). Nou ja, dat wilde ik jullie even laten weten.. 'k ben blij dat 't een geslaagde dag was voor de meeste. De volgende keer ben ik graag van de partij!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:36

Pinolien schreef:
Mensen... sorry dat ik er niet was..! Het weer viel inderdaad ontzettend mee, maar ben vanacht opgeroepen omdat het (wederom) niet goed ging met mijn oma! Ligt al een tijdje slecht en telkens denken we/ze dat het afgelopen is omdat ze dan "weg zakt" (bloeddruk van 38/28 met bijbehorende hartslag) en nergens meer op reageert, maar ze komt ook telkens weer bij. Zo ook vanacht dus!! 'k was vanochtend dus echt gebroken (ging om 5 uur naar bed). Nou ja, dat wilde ik jullie even laten weten.. 'k ben blij dat 't een geslaagde dag was voor de meeste. De volgende keer ben ik graag van de partij!

Sommige dingen zijn belangrijker dan plaatjes van crossles......
Lijkt me dat je oma veel en veel belangrijker is, dus groot gelijk dat je daar je tijd en energie in steekt.
Heel veel sterkte met je oma...Moeilijk hoor, als iemand al tijd zo slecht is dat je steeds denkt dat ze gaan overlijden.

pinopics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:30

Dank je wel voor je lieve reactie Sjolvir! Tuurlijk vind ik m'n oma belangrijker dan foto's maken, maar 't is niet m'n gewoonte om een afspraak niet na te komen.. dus vond wel dat ik minstens wat uitleg verschuldigd was. ;)
't is inderdaad moeilijk! Maar vooral mensonterend hoe ze er nu bij ligt!! We hopen telkens (voor haar) dat het een keer afgelopen is.. Maar 't is een taaie!

bont_jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:05

was echt weer een leuke les, pony was weer super braaf. op naar de volgende keer hopelijk :D.
niet al te slecht weer gehad gelukkig, wederom weer een geslaagde dag.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:12

Was gslaagd, wel wat zwaar voor de paarden, en er is een hindernis gesneuveld door mij, maar beter een hindernis dan het paard...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:47

De crosstraining was geslaagd, maar ik vond het qua modder erg zwaar, al was de bodem aanzich wel goed, zakte niet al te ver erin :o dit was de eerste keer dat ik mee maakte dat hij in het laatste rondje echt op was, hij ging heel vlak springen en raakte ook een keer de hindernis, terwijl we wel goed uit kwamen qua afstand. was net iets te veel zo... hij bokte ook veel uit frustratie doordat het hem veel kracht kostte... toch een aanslag op de pezen enzo, dus ik hoop dat hij straks goed z'n stal uit komt :o. Stijf zal hij wel zijn :(:)

Michiel liet ons weer een paar nieuwe hindernisjes proberen, dus dat was wel heel leuk :)

Met het weer hebben we wel enorm mazzel gehad, eigenlijk alleen met het opzadelen veel regen (dus maar in de trailer gezadeld) en na het uitstappen gauw weer de trailer op vanwege de volgende hoosbui. het beetje regen dat we tijdens het rijden hebben gehad viel mee.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:08

Ik ben benieuwd naar de vervolg trainingen! Dan ga ik ook een keer met een ander paard... :D Maar die moet eerst op conditie komen.

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 11:01

Vienna2007 schreef:
Was gslaagd, wel wat zwaar voor de paarden, en er is een hindernis gesneuveld door mij, maar beter een hindernis dan het paard...

Dit was zeker in de les van 11 tot 12?
Dat tafeltje?
Hoop dat je paard verder niks had

En pinolien,
Helemaal niet erg hoor dat je er niet was, dat soort dingen zijn natuurlijk even wat belangrijker!
Heel veel sterkte toegewenst

ess_moo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 11:42

Ik vond het ook weer top!
Was wel erg vermoeiend ja, zowel voor m'n paardje als voor mij :D

Moderatoropmerking:
Verzoeken om foto's verwijderd. Met enig geduld zal een fotograaf zich vanzelf melden. Dit kan in het fotografen topic hier op SGW of in een topic op SGW-ITP.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 11:45

Ja, dat was in de les van 11 tot 12.... Gisteren bij thuiskomst helemaal nagekeken, maar had niks. Vanavond maar even kijken hoe hij uit zijn box komt :D Mijn vinger is wel helemaal dik, opgezet, warm, en blauw ;)

Ik heb alleen filmpjes... daar sta je wel op ;)... Je hebt trouwens een hele leuke pony.

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 11:57

Vienna2007 schreef:
Ja, dat was in de les van 11 tot 12.... Gisteren bij thuiskomst helemaal nagekeken, maar had niks. Vanavond maar even kijken hoe hij uit zijn box komt :D Mijn vinger is wel helemaal dik, opgezet, warm, en blauw ;)

Ik heb alleen filmpjes... daar sta je wel op ;)... Je hebt trouwens een hele leuke pony.

Das vervelend :P
Zou je wat filmpjes willen sturen?
Ik was die met die grote bruine merrie :P

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 11:58

Oh, ik weet niet of je dan op video staat :D

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:08

Zou je wel even willen kijken ??

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:12

:wave: ik heb een aantal van jullie ook zien rijden die hards jullie hoor!! Ik vind het er altijd "spannend" uit zien maar wel onwijs gaaf!

Tussen de hoosbuien door hadden jullie gelukkig wel het zonnetje :)

Ik zal de datums ook wel even in de gaten houden misschien kom ik ook een keertje met mijn camera een dagje "mee springen"

( ik ben lid van de vereniging en kwam gister daar met mijn paardje even rijden, en woon dus lekker dichtbij :) )

Wat ik ook altijd grappig vind is dat met dressuurwedstrijden iedereen aan de slootkant zijn trailer schuin parkeert en jullie precies aan de andere kant :Y)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:49

net wie het eerst er mee begint denk ik, want ik heb met een crosstraining ook wel eens de andere kant op gestaan, maar dit was wel handig :)

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:14

Verzoeken om foto's verwijderd. Met enig geduld zal een fotograaf zich vanzelf melden. Dit kan in het fotografen topic hier op SGW of in een topic op SGW-ITP

Wat is dat nou weer voor onzin, ik vraag gewoon even of iemand misschien foto's gemaakt heeft.
Mag dit ook al niet meer, vragen of iemand mischien toevallig ook foto's heeft gemaakt?
Een fotograaf mag niet eens hier zeggen dat ze komen fotograveren.. vind het een beetje vervelend worden iedere keer.
Meer kans in dit topic om de fotograven te vinden dan fotograven topic. Ik vraag net toch om een link, zet die dan neer,
Daarbij wordt mijn reactie verwijderd, en daar stond ook in dat ik ook nog foto's had van de les van 11 tot 12

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:16

Is je bericht verwijderd met betrekking tot het maken van foto's van mensen die mee waren op de crossles? Dat is inderdaad wel een beetje raar...

Ik heb altijd iemand mee die foto's en filmpjes maakt van mijzelf, dus dan kan het inderdaad best zijn dat er iemand anders ook opstaat...

Ik heb jou op een filmpje gezien bij het water.. wel grappig, maar je ziet niet veel. Stuur hem even per pb.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:19

Cicigirly schreef:
Verzoeken om foto's verwijderd. Met enig geduld zal een fotograaf zich vanzelf melden. Dit kan in het fotografen topic hier op SGW of in een topic op SGW-ITP

Wat is dat nou weer voor onzin,

Verzoeken mbt foto's en wanneer jij foto's van anderen hebt gemaakt, kan je aangeven in het hiervoor bestemde topic: [SGW] Fotografentopic 2010 - meld hier als je foto's hebt gemaakt

Zoveel moeite lijkt mij dat niet, toch?

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:33

Het is toch met betrekking tot de mensne uit dit topic die meededen ;)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:34

ik vind het ook beetje overdreven hoor...

als je er nou als fotograaf bent gaan staan dan hoort het in het fotografentopic, maar als mijn vriendin nou van mij foto's heeft gemaakt en toevallig zit er ook 1 tussen van iemand uit m'n groepje, dan is het beetje overdreven omdat in het fotografentopic te plaatsen.

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:36

Jah dat vind ik ook, en in dat topic mag je ook niet eens vragen of iemand nog foto's van jou heeft gemaakt, terwijl ik dat heel graag wil weten :)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:39

Ik heb in ieder geval niks van je... Stond jouw vader ook niet te fotograferen op een begeven moment?