Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ons andere, 2e team, is ook door naar de Nederlandse. Wordt gezellig daar! We zeiden al bbq en alles gaat mee!
!
Zo'n kampioenschap is idd heel erg gezellig, ook een paar keer gedaan en ook een keer in Ermelo. Succes alvast 
heb je een foto van je bril? 
begin vd avond naar Woll gegaan, even gereden en toen een blokje om gefietst (10 km) om mijn bruine tuig op te halen. Eindelijk
Nu alleen nog bruine laarzen en dan is het 'af' 

) Die bruine laarzen zal je vast wel een keertje op de kop kunne tikken
Vanmorgen vroeg naar huis gereden en met hondje gewandeld en toen mijn bed weer ingedoken. Toen ik net weer beneden kwam lag het hondje ook nog lekker te slapen

Ik start liever 's ochtends vroeg! Maar voor 12 uur naar stal, want paard blijft binnen staan vandaag, anders heb ik weer een moddermonster! Ik hoop maar dat het droog blijft!

. Voelde me heel schuldig. Nu gaan we eens even achter van die pilletjes aan. Mam vertelde dat ik daar vroeger ook al last van had, maar het is jaren weggeweest.
. Wordt een gezellige boel want bijna iedereen van stal komt daar, en nog een hele boel van wedstrijd enzo.