[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:02

@ mootje wat doet dat bit precies??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 19:03

Hij heeft een een hefboom naar boven, waardoor er meer druk achter de oren komt!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:05

Snoek netjes gereden dus!
Idd zag amber ook :j

Kim das idd wel veiliger om dan een jong paard niet alleen te rijden thuis!
Mootje lekker geshopt dus!
Caro kwestie van wennen met je bitje :)
Mooie foto mistid!

Zo ik ga eten en dan richting vriendin :) laaste dagje uit!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:40

@ corienn Op myler loopt hij al zo'n 3 jaar. In het begin had ik een heel ander paard. Ging super. Nu is het overal drama mee. Hij gaat naar fysio en hij gaat 2x per jaar naar de tandarts. Zodra het moeilijk wordt begint hij gruwelijk te pullen. Hij loopt dan echt met zijn hoofd op kniehoogte en gaat er dan ook nog zo lekker bij stuiteren.. Ik wil zo graag een oplossing zodra ik verder kan.. Nu blijven we erin hangen. Eigenlijk wil ik niet met bitten rotzooien maar ik weet het ook even niet meer..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:00

Gefeliciteerd Rosalie!
Jammer van je balken Mirthe. Mooie foto’s. :)
Succes Marjan morgen op de Limburgse!

Ben ook weer terug van de regio kampioenschappen. We zijn Gelders kampioen geworden met de vereniging!! :D
Hadden we helemaal niet verwacht, we dachten dat we 5e stonden. Omdat de 1e 5 zwart gedruk waren en wij stonden op de 5e plaats. Die 1e 5 moesten paarden gaan zadelen voor prijsuitreiking.. Bleek dat wij 1e waren! :oo Ons andere, 2e team, is ook door naar de Nederlandse. Wordt gezellig daar! We zeiden al bbq en alles gaat mee!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:02

@ Sannn gefeliciteerd. Zal zeker een gezellige boel worden als je met 2 teams gaat.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:25

Wat leuk Sannn! Dus geen WW?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:58

Ja, wordt gezellig daar. Denk dat er ook veel komen kijken aangezien het maar 20 minuten rijden voor ons is. Putten ligt naast Ermelo, dus is echt heel dichtbij!

Nou ik wil heel graag wel Simmie. Maar kijk even hoe Vero morgen is, ze was het vandaag best zat met 2 dagen trailer en concours. Ze struikelde vandaag ook goed op die bodem, was bijna gestopt tijdens de proef. Was keiharde grond daar, zijn we niet gewend. Dus wil ook even kijken hoe ze loopt morgen en alles. Maar zit er over te denken om dan Heideconcours af te melden en dan toch naar WW te gaan. Want mag nu denk ik geen M1 starten aangezien ik dan op Hippiade L2 moet, had in Ede M1 debuut gepland. Dus ik zal morgen even goed kijken in reglementen en dan overleggen thuis! :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:10

Ik zal voor je duimen. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:11

Gefeliciteerd Sannn :D!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:16

Hoi!

Mistid: Wat een mooie foto's heb je besteld! Lijkt me best lastig om zowel een pony als paard te rijden..
Sann: wat gaaf! Gefeliciteerd :) Zo'n kampioenschap is idd heel erg gezellig, ook een paar keer gedaan en ook een keer in Ermelo. Succes alvast :)
Mootje: lekker geshopt dus :D heb je een foto van je bril? :)

Ik heb het erg leuk gehad op Schiermonnikoog :) begin vd avond naar Woll gegaan, even gereden en toen een blokje om gefietst (10 km) om mijn bruine tuig op te halen. Eindelijk :D Nu alleen nog bruine laarzen en dan is het 'af' :)

Afbeelding

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 22:17

Laatst bijgewerkt door Mootje op 14-08-10 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:19

Wauw, mooie set heb je zo bij elkaar Vief! Staat haar goed :D
Ik dacht door de rode gloed op de foto even dat het een roan was :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:20

Mooie set Vief.

Ik heb net ook de GCT gezien. Gaaf dier van Laura

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:21

Leuk! Ben benieuwd naar een foto :)

Ja, het komt idd uit Zweden bij Hooks vandaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 22:23

Brillen staan inmiddels in mijn vorige post :D
Ik vond die Cash heel gaaf springen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:36

Leuke brillen Mo! Zelf geen bril, maar vind het altijd leuk om te zien wat voor brillen mensen kiezen. Lijkt me namelijk behoorlijk lastig :)

Ik ga eens lekker tv kijken..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:40

Gefeliciteerd Sann!
Wij mogen voolgende week, kijken of wij het ook nog kunnen...

Mooi tuig Vief! (ben zelf alleen niet zo'n fan van dingetjes op de neusriem :o ) Die bruine laarzen zal je vast wel een keertje op de kop kunne tikken ;)

Wij hebben vandaag lekker de vakantie afgesloten met een dagje Giethoorn, toch nog een beetje het toeristen gevoel gekregen ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:48

Ik heb die site ook al een keer gezien. Staan erg leuke dingen op. Ik had een rijbroek via wedstrijdruiter besteld maar zie de broek er helemaal niet meer op staan... Heel vaag.

Ik ga mijn bedje in. Zet eens geen wekker maar ga eens kijken tot hoelaat ik blijf slapen.

Weltrusten en voor degene die morgen CC hebben succes!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 10:19

Goedesmorgens!
Wat een avond op killerheels heb ik achter de rug. Was erg gezellig, maar ben redelijk op tijd afgehaakt. Vriendje kwam later en die had een voorverwarmd bedje ;) Vanmorgen vroeg naar huis gereden en met hondje gewandeld en toen mijn bed weer ingedoken. Toen ik net weer beneden kwam lag het hondje ook nog lekker te slapen <3

@ Dorien, leuk dagje Giethoorn! :)
@ Vief, mooi set en wat een geduldig fotomodel ;)
@ Sannn, gefeliciteerd!! Goed hoor!

Ik zal eens contact zoeken met mijn ouders/broer, het is mij niet helemaal duidelijk wie pa&moe van Schiphol moet halen :o
Wel handig om even te overleggen :Y)
Verder zal ik hier de stofzuiger er even doorheen jagen, Jer rijden en aan mijn opleiding beginnen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 10:36

Ik word inderdaad geacht mijn ouders op te halen van Schiphol vanavond. Zal nu dan maar eens een beetje gas gaan geven..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 10:38

Noor, Overleggen wie naar schiphol 'moet', lijkt mij inderdaad handig :D
Ik moet vanmiddag dresuren om 17.15 en 17.30 :z Ik start liever 's ochtends vroeg! Maar voor 12 uur naar stal, want paard blijft binnen staan vandaag, anders heb ik weer een moddermonster! Ik hoop maar dat het droog blijft!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:27

@ mootje ik gooi mijn paarden wel naar buiten als ik zo laat moet starten. Dan is de energie er lekker uit. 's Morgens eruit want wassen moet ik toch. paard klaarmaken incl wassen en vlechten duurt bij mij max een half uur. Wel rottijden..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:39

Goeiemorgen :wave: :O

Fijn dat de ruin na een poosje fijn begon te lopen op deze combi Caroline
Fijn dat het zo opgelost kan worden Kim, ik ben ook niet op de jonge gestapt toen mijn ouders op vakantie waren en ik alleen thuis was.
Leuk een spontane boktmeeting Shanouk!
Super San! Van harte gefeliciteerd met jullie regiokampioenschap! Bij ons leeft het verenigingskampioenschap, net als de 4&6 tallen helemaal niet. Er zijn hooguit 5 teams en met 4&6 tallen maximaal 3 per klasse.. Wel jammer
Wauw Vief, dat ziet er zo erg mooi uit! Pony's en paarden samen rijden is niet zo heel lastig als je het maar even 'traint' thuis. Mijn pony's zijn ook heel verschillend waardoor ik het omschakelen al wel wat gewend was.
Leuke brillen Mo!
Fijn dat je je vakantie toch nog met een vakantiegevoel hebt kunnen afsluiten Dorien!
Veel plezier met je ouders ophalen Noor
Succes vanavond Mo!

Ik ben ook weer bij, al lekker gedoucht. Gisteravond waren we naar het ruiterbal in Zweeloo, maar dat viel een beetje tegen. Toen wilden we nog naar een uitgaanscentrum bij ons in de buurt, maar daar ben ik niet meer gekomen. Heb de hele week al last van wagenziekte, en in combi met een beetje drank ging dat niet zo goed. Auto half ondergekotst, daarna de snelweg :o . Voelde me heel schuldig. Nu gaan we eens even achter van die pilletjes aan. Mam vertelde dat ik daar vroeger ook al last van had, maar het is jaren weggeweest.

Zo naar de Radio NL zomertour, komen allemaal artiesten :) . Wordt een gezellige boel want bijna iedereen van stal komt daar, en nog een hele boel van wedstrijd enzo.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:57

Ik word altijd heel slaperig van die pilkletjes Mistid, is ook een bekende bijwerking.(ik neem ze dus ook alleen als we op vakantie gaan en ikzelf niet hoef te rijden, door al dat geslaap gaat de reis wel lekker snel ;) ) Er zijn ook speciale polsbandjes die ook goed tegen wagenziekte werken.