Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga niet afmelden omdat het een beetje warm is. Ga misschien donderdag die kant al op, ivm met de files vrijdagochtend. Tody schreef:Het ene paard kan beter tegen de warmte dan de andere, en hetzelfde gaat natuurlijk op voor de ruiters/amazones. Maar met een beetje aanpassingsvermogen kom je volgens mij een heel eind. Een B-cross is voor een gemiddeld paard echt een eitje, zeker als je niet op tempo maar voor de ervaring rijdt.

Tody schreef:Ja, ik heb er zelf ook één op stal die erg snel last krijgt van warmte-stuwing. Denk dat ik dan de cross in draf zou doen of zo!
Citaat:Maar het weersbericht wisselt nog dagelijks, en dan nog komen voorspellingen vaak niet uit. Proberen kan altijd toch? Of is dat erg naïef gedacht? Je bent er tenslotte zelf bij.
Dan ga ik daar op af.Nessah schreef:Als ik dit lees.. Ga ik toch zeer ernstig twijfelen:
[VN] Paarden raken tien keer zo snel oververhit als mensen
Ik ga er heen, maar als ik het na het springen niet meer zie zitten kap ik ermee, mijn paard is vele malen belangrijker dan een cross rijden.
en goed koelen na springen en cross. 
Dus ook koelen voor de cross? Ga ik dat doen

?MelanieB schreef:@Jobke, hoe zit het met springparcours eigenlijk? (aangezien ik een pony heb en anderen paarden en niveau zal op B niveau liggen staat er, maar ben wel benieuwd hoe hoog dan ong?)
Jobke schreef:Bedankt voor het compliment.
Inmiddels is de wachtlijst B helemaal weg en nog extra gaten in de B. Allemaal afmelders vanwege het weer.
Het aparte is dat er in de L en M geen afmeldingen zijn. Zijn misschien toch wat ervaren ruiters.