[SGW] crosstraining in Moordrecht by Donna

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zakynthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:47

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's :9 Hoop nog steeds een keer op een leuke, mooie actie foto. Plaatsje in huis is al gereserveerd!!!! Ik zat ook in de 1e groep met die grote bruine die zich in de galop ook zo lekker sterk kan maken!!!!!!! Maar gelukkig niet zo erg als ik hiervoor lees!!!!!!!! Maar probeer het inderdaad altijd wel naar voren toe op te lossen, maar heb daar op het open terrein ook minder lef voor. Gewoon blijven oefenen, gaat vast een keer goed komen!!!!!!!!!!!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:38

voor de dames die bij lottejulia en utixo in de les reden: als het goed is heb ik jullie allemaal op de foto

moet er even bij zeggen dat de foto's uitgezocht zijn op of het paard er goed op stond, en niet op of de ruiter er goed op stond. vandaar ook een aantal zeer 'geconcentreerde' gezichtjes :P

foto's zijn met dit copyright logo vrij te gebruiken op internet, mocht je er een willen uitvergroten oid kun je de foto bij mij bestellen. info via pb ;)

Rooompie, ik heb even met jouw fotograaf-vriendin staan kletsen. ben ook benieuwd naar haar foto's? :D

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:46

Mooie foto's duChambre! Maar je hebt ook goed spul ervoor, m'n man is een beetje jaloers op je lens...
Edit: typo

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:50

hihi thanks :). ben zelf ook niet ontevreden.
ik heb je man niet zien staan? ik werd wel in het voorbij rennen (hard werken hoor, foto's maken. van de ene kant naar de andere kant rennen :')) gecomplimenteerd op mijn lens door een man, maar weet niet wie dat was.
de fotografe van rooompie had trouwens dezelfde :)

overigens ken ik geloof ik nog iemand die er een wegdoet. was een 70-200 of een 70-300. weet niet of ze hem nog heeft, maar als je man geïnteresseerd is, geef maar een gil ;)

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:58

Een 70- 300 de op een Sony alpha 100 past, zou ik ook graag willen hebben!!!

Jitske

Re: crosstraining in Moordrecht by Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:12

betreffende fotograaf die de lens wegdoet fotografeert met canon (ik zelf ook trouwens).
ik weet alleen niet zeker of ze hem nog heeft, ze vertelde een maandje terug dat ze hem te koop gezet had, maar misschien zou hij dus al weg zijn.
gaat overigens om bokker lifaya ;)

maar we gaan offtopic...

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 00:17

Oeh, leuke fotos :D! Mijn gezichtsuitdrukkingen zijn niet altijd charmant, maar ach! Heel erg bedankt :D!

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 07:15

gave foto's zitten er tussen zeg! :D

Zodra ik de foto's van onze fotograaf binnen heb zet ik ze hier neer, hopelijk heeft ze van jullie allemaal een paar plaatjes!

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:09

Ze heeft 5 foto's van de rest gemaakt zei ze net, vrijwel geen foto's voor jullie dus. Sorry!

Zal er nog een paar neer zetten als ik ze krijg :)

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:40

duChambre schreef:
betreffende fotograaf die de lens wegdoet fotografeert met canon (ik zelf ook trouwens).
ik weet alleen niet zeker of ze hem nog heeft, ze vertelde een maandje terug dat ze hem te koop gezet had, maar misschien zou hij dus al weg zijn.
gaat overigens om bokker lifaya ;)

maar we gaan offtopic...

Heey!
Ik kan de 'originele' fotos van jou krijgen toch? Ik wil ze graag af laten drukken namelijk! Moet ik dan de nummers naar jou pb'en?
Groetjes

Zakynthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 15:52

Rooompie schreef:
Ze heeft 5 foto's van de rest gemaakt zei ze net, vrijwel geen foto's voor jullie dus. Sorry!

Betekent dat dat ze 1295 foto's van jou gemaakt heeft???????????
Bofferd :+
Maar ben toch wel nieuwsgierig naar die andere 5!!!!!!!!!!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 18:21

De ruim 1300 foto's moet ik nog steeds uitzoeken, heb dus nog geen idee hoeveel goede foto's er zijn van iedereen in groep 1 en 3. Misschien vanavond puf om eraan te beginnen, zit nog bij te komen van een warme middag op stal...

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:17

Zakynthos schreef:
Rooompie schreef:

Betekent dat dat ze 1295 foto's van jou gemaakt heeft???????????
Bofferd :+
Maar ben toch wel nieuwsgierig naar die andere 5!!!!!!!!!!

Volgens mij is dat niet mijn fotograaf :+

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:39

duChambre schreef:
voor de dames die bij lottejulia en utixo in de les reden: als het goed is heb ik jullie allemaal op de foto

moet er even bij zeggen dat de foto's uitgezocht zijn op of het paard er goed op stond, en niet op of de ruiter er goed op stond. vandaar ook een aantal zeer 'geconcentreerde' gezichtjes :P

foto's zijn met dit copyright logo vrij te gebruiken op internet, mocht je er een willen uitvergroten oid kun je de foto bij mij bestellen. info via pb ;)

Rooompie, ik heb even met jouw fotograaf-vriendin staan kletsen. ben ook benieuwd naar haar foto's? :D

Leuke foto's, Venga en ik staan er goed op. Echt super gaaf. Vriendin van mij heeft ook foto's gemaakt, helaas staan er niet veel groepsgenoten op maar hierbij toch nog even een linkje voor geintresseerde. Volgende week zondag gaan we weer. *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:41

MarChak schreef:
De ruim 1300 foto's moet ik nog steeds uitzoeken, heb dus nog geen idee hoeveel goede foto's er zijn van iedereen in groep 1 en 3. Misschien vanavond puf om eraan te beginnen, zit nog bij te komen van een warme middag op stal...

Ik begin nu wel heel erg nieuwsgierig te worden :D

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:43

Pffft wat een werk, al die foto's...
We zijn er nog steeds mee bezig, maar hier alvast van ieder deelnemend paard in beide groepen een foto: http://www.mijnalbum.nl/Album=WKYLKKUU
Dit is zomaar een greep in de 'ruwe' foto's, zodra alles bewerkt en uitgezocht is zet ik wat meer foto's in het album en dan kan ik voor elke deelnemer desgewenst ook al ieders foto's op een cdtje zetten.
Laatst bijgewerkt door MarChak op 23-06-10 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:52

Arme MarChak :(:)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:54

Hihi succes! Wat doen we je ook aan he ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:57

Nou, eigenlijk je man :=

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:08

MarChak schreef:
We zijn er nog steeds mee bezig, maar hier alvast van ieder deelnemend paard in beide groepen een foto: http://www.mijnalbum.nl/Album=WKYLKKUU
Dit is zomaar een greep in de 'ruwe' foto's, zodra alles bewerkt en uitgezocht is zet ik wat meer foto's in het album en dan kan ik voor elke deelnemer desgewenst ook al ieders foto's op een cdtje zetten.

Er waren alweer wat reacties tussendoor, dus hier nog een keer de link naar het album.

@Mootje Zowel man als ik, man heeft vanavond Eef onder handen genomen - eh - de springfoto's van Eef dan hè. :+
@Mootje Zal ik er nog even een rechtovereindfoto bijzetten? }> Edit: staat er bij.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:05

Die ene foto smaakt naar meer haha!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:07

Wat een fl*kkerpaard heb ik toch ;(

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:50

Als er plek is ben ik er 4 juli ook bij met mijn puppy paard. :D

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 12:27

EvelienH schreef:
Als er plek is ben ik er 4 juli ook bij met mijn puppy paard. :D

je staat er weer bij ;)

er was zoveel extra aanvraag de laatste tijd, dat ik er een extra groep bij heb gedaan. dus als je wilt er is nog beperkt plek vrij :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:47

Leuk! Zal het geld zo eventjes overmaken.