[SGW] SGW Westerbork 10 april - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: SGW Westerbork 10 april - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 11:24

Idd, ik zit in een ring met 32 combi's, en start volgens mij als 27/28e. Volgens mij wordt een dressuurjury daar ook wel gaar van op een gegeven moment.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:34

ik zou sowieso gaar worden als dressuur jury...

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:49

Ik neem aan dat ze wel een pauze tussendoor hebben? Anders zou k echt moe worden :')

Volgens mij wordt t echt een leuke dag, veel bokkers, crossen, veel fotografen en mooi weer :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:55

de ingrediënten voor een perfecte dag ;)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:07

@ mistid ik denk dat ze zeker wel gaar zullen zijn zeker als je het niveau in de dressuurring zit bij een sgw. Dus heel goed rijden dan veert de jury weer op. Springen is trouwens erger want dan heb je alleen pauze als ze verhogen,.

Vind het wel lekker dat het dichtbij is. Valt mij wel op dat ik de afgelopen 3 jaar steeds als 1 van de 1e moet. Dat zal het nadeel wel zijn als je maar 1 paard start en dichtbij woont haha. Breng paard lekker snel naar huis na de cross want dan kan zij mooi uitlopen in de wei...
Ga rond 8u weg dan ben ik er rond half 9.

Heel misschien komt draversfoto ook :D maar dat hangt van een aantal prive dingen af.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:09

bvw schreef:

Bijna perfect, wij ontbreken nog (te paard) in ieder geval :(:)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:03

Zo, mijn vader heeft een rugnummerhouder kunnen regelen, dus dat probleem is alweer opgelost :D

@ hesterv: ik hoop voor je dat je er nog bij kan, al is de kans wel klein denk ik.
Ik heb er iig heel veel zin in :):)

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:04

hesterv schreef:
bvw schreef:

Bijna perfect, wij ontbreken nog (te paard) in ieder geval :(:)

:(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:21

bvw schreef:
ik zou sowieso gaar worden als dressuur jury...

:=

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:45

dressuur is vaak ook zonder pauze hoor, ben meerdere keren schijfster geweest en dan was ik het na een paar combinaties al zat, terwijl ik met niet met beoordelen bezig hoefde te houden :))
ook 1x bij het springen schrijfster geweest, 2 rubrieken van 80-100 deelnemers maar dat ging voor mijn gevoel stukken sneller :j
maar misschien ook wel omdat dressuur me niks interesseert en ik springen kijken wel leuk vind :))

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:26

Als je leuke combi's in de ring hebt, zou ik jureren wel volhouden. Maar als het niveau niet al te best is, zou ik ook heel snel gaar zijn.

Ik heb trouwens nog een taak toebedeeld gekregen, ik ga schrijven bij de dierenarts. Dus als het goed is zie ik jullie allemaal voorbijkomen :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:08

caroline78 schreef:
@ mistid ik denk dat ze zeker wel gaar zullen zijn zeker als je het niveau in de dressuurring zit bij een sgw. Dus heel goed rijden dan veert de jury weer op. Springen is trouwens erger want dan heb je alleen pauze als ze verhogen,.

Heel misschien komt draversfoto ook :D maar dat hangt van een aantal prive dingen af.

Ja dat goed rijden is wel de bedoeling. Heb hard getraind, maar niet te hard, stel je voor dat er verzuring op treedt ofzo, dat zou ook balen zijn. Gelukkig was ik hem al wel aan het optrainen.
Niveau in de B pony's is zeker heel verschillend. Er rijden Z combi's en combi's die nog nooit een fatsoenlijke B dressuurproef hebben gereden.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:18

Oh dat heb je in alle klasse die niveau verschillen. Mijn paard is morgen vrij maar is vandaag even aangepakt. Kan ze morgen herstellen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:32

caroline78 schreef:
Oh dat heb je in alle klasse die niveau verschillen. Mijn paard is morgen vrij maar is vandaag even aangepakt. Kan ze morgen herstellen

precies, en zelfs dat is nog geen garantie, vaak rijden Z combi''s niet eens de hoogste punten!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:46

Pap heeft net nog een waterbak gemaakt dus mag Yoer nog even de insprong over de boom oefenen. Meno moet er even gewoon door. Dan zijn die van mij ook weer heulmaal klaar.

Heb geen flauw idee hoe lang mijn dag morgen wordt, moet tot 10 voor 12 naar school, om 4 uur moet ik 2 crossen lopen en daarna nog met iemand van de club een L pony cross lopen, dan nog een rondje met Ilse meelopen en nog alle spullen klaarmaken thuis.

Nee, maar ik met Kino (die neem ik niet mee) maak geen schijn van kans, tenzij het erom gaat wie de proef het snelst aflegt :Y)

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:47

Die paarden gaan meestal heel erg zoeken omdat ze dingen kort achter elkaar zijn gewend, beetje gerechtigheid mag er zijn hea :Y)

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:48

mistid schreef:
Pap heeft net nog een waterbak gemaakt dus mag Yoer nog even de insprong over de boom oefenen. Meno moet er even gewoon door. Dan zijn die van mij ook weer heulmaal klaar.

Heb geen flauw idee hoe lang mijn dag morgen wordt, moet tot 10 voor 12 naar school, om 4 uur moet ik 2 crossen lopen en daarna nog met iemand van de club een L pony cross lopen, dan nog een rondje met Ilse meelopen en nog alle spullen klaarmaken thuis.

Nee, maar ik met Kino (die neem ik niet mee) maak geen schijn van kans, tenzij het erom gaat wie de proef het snelst aflegt :Y)

Als Spir nog goed was, had je een tegenstander :P Die kon dr ook wat van hahah. Alleen Kino loopt met dr hoofd in de lucht en Spir kropt zich dan helemaal op :P

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 07:44

Balen voor iedereen die zich af heeft moeten melden of nog op de wachtlijst staat !
Leuk dat er zoveel fotografen komen :D

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 07:45

Meer mensen die vanmiddag heen gaan?

Wij wel :))
Ik kan misschien wel even wat foto's maken van de L pony's/B paarden.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 07:52

graag ladyisabelle, ben erg benieuwd naar de sprongen van het B paarden in het echt. Vooral hoe hindernis 2 staat. Ik kan helaas pas morgen cross lopen, heb een reistijd van ruim 3 uur

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 07:56

Oke, zal ik voor jullie doen ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 08:19

justSaar schreef:
caroline78 schreef:

precies, en zelfs dat is nog geen garantie, vaak rijden Z combi''s niet eens de hoogste punten!

ik rijd met mijn z-paard altijd hele lage punten...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 09:40

Vorige week in Markelo gedroeg mijn Z-paard zich als een 3 jarig ding dat net van het land geplukt was bij de dressuur. Wat was ie stout! ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:33

Zelf een paard dat in het 'normale dressuur' Z loopt, kan tijdens een SGW best laag staan. Het zegt allemaal niet altijd wat.
Maar de dressuur is tegenwoordig toch wel erg belangrijk merk ik. Dacht eerst dat het echt om de cross ging, maar dressuur is ook heel belangrijk!

Hilde en ik gaan vanmiddag ook de cross lopen.
Zal nu eerst even m'n paard rijden :).

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:49

Zo net een heerlijk uurtje gesprongen, dit geeft me na het debacle Markelo weer de nodige moed.

Iedereen alvast succes voor morgen. En dat we maar weer een hoop lol op ons knol mogen hebben.