Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dat hangt van een aantal prive dingen af. 

caroline78 schreef:@ mistid ik denk dat ze zeker wel gaar zullen zijn zeker als je het niveau in de dressuurring zit bij een sgw. Dus heel goed rijden dan veert de jury weer op. Springen is trouwens erger want dan heb je alleen pauze als ze verhogen,.
Heel misschien komt draversfoto ookmaar dat hangt van een aantal prive dingen af.
mistid schreef:Pap heeft net nog een waterbak gemaakt dus mag Yoer nog even de insprong over de boom oefenen. Meno moet er even gewoon door. Dan zijn die van mij ook weer heulmaal klaar.
Heb geen flauw idee hoe lang mijn dag morgen wordt, moet tot 10 voor 12 naar school, om 4 uur moet ik 2 crossen lopen en daarna nog met iemand van de club een L pony cross lopen, dan nog een rondje met Ilse meelopen en nog alle spullen klaarmaken thuis.
Nee, maar ik met Kino (die neem ik niet mee) maak geen schijn van kans, tenzij het erom gaat wie de proef het snelst aflegt
Die kon dr ook wat van hahah. Alleen Kino loopt met dr hoofd in de lucht en Spir kropt zich dan helemaal op

justSaar schreef:caroline78 schreef:Oh dat heb je in alle klasse die niveau verschillen. Mijn paard is morgen vrij maar is vandaag even aangepakt. Kan ze morgen herstellen
precies, en zelfs dat is nog geen garantie, vaak rijden Z combi''s niet eens de hoogste punten!
.