Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Dus ik was hem ook even van te voren
.sammie18 schreef:Ik ga waarschijnlijk ook vrijdag lopen, eind van de middag of in de avond. Juventus kom jij ook bij mij in de buurt vandaan, omdat ik didam voorbij hoor komen(mijn paard staat in loil).
)
Zelfde geldt voor mijn tuig, poets ik altijd voordien. Maar goed ik poets het sowieso elke keer na het rijden! malloesje schreef:Ik was ook altijd het paard voor een wedstrijd, dressuur of SGW maakt me niet uit. Vind het geen porum om met vieze sokken en staart weg te gaanZelfde geldt voor mijn tuig, poets ik altijd voordien. Maar goed ik poets het sowieso elke keer na het rijden!
malloesje schreef:Het zijn gewoon de makkelijkste punten om te verdienen als je jezelf en je paard netjes presenteert.
Ik heb iig afgelopen weekend al de beentjes en oortjes geschoren dus wat dat betreft is Fari weer netjes!
.
Maar ik was Goldy's staart altijd voor de wedstrijd, en haar manen gaan in een hengstenvlecht, en de voorpluk wordt ook ingevlochten, dus geen extra werk voor mij 
dat ik ze van armoe allebei moest doen, want dit leek echt niet, dus nu lijkt het net zo'n poedel hahaha, LANG LEVE DE BEENBESCHERMES en springschoenen, valt het niet meer zo op,...
.
makkelijk punten verdienen? Als mijn bonte 1 poepvlekje heeft (tijdens inrijden over ze been gemest bijvoorbeeld) heb ik de 6 al wel te pakken. Dan wordt het ook echt niet meer hoger
maar goed, dat is een andere discussie. Ik ga nog wel ff benen opscheren. malloesje schreef:Ik was ook altijd het paard voor een wedstrijd, dressuur of SGW maakt me niet uit. Vind het geen porum om met vieze sokken en staart weg te gaanZelfde geldt voor mijn tuig, poets ik altijd voordien. Maar goed ik poets het sowieso elke keer na het rijden!

peanutbutter schreef:Tuig poets ik juist vóór de cross. Kan ik alles nog even nalopen of het goed is en als je voor die tijd poetst heeft het tuig minder te lijden van viezigheid en zweet. Zelfde als met laarzen. Die moet je poetsen voor je gaat rijden en niet na.