[SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: [SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:52

Ik ben 1 keer in Rotterdam geweest, leuk terrein :j

Niet zo groot, vrij overzichtelijk, je kunt er best leuke lijntjes rijden.
Toen (4 jaar terug?) kon ik me herinneren dat er echt een hele hoge heuvel was, stond daar bovenaan en had echt zo'n Hickstead gevoel :)) (maar goed, dat was mn eerste jaar crosstrainingen, dus wellicht dat ik nu heel anders naar die heuvel kijk :+ )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:07

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:12

Het is het terrein van de bereden politie in Rotterdam. Volgens mij kun je er niet gewoon zelf komen trainen, maar kan dat alleen via de regio-trainingen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:14

Hmm, das jammer, aangezien ik en wedstrijden en regiotraining een te grote impact op mijn paard vind hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:28

Apple schreef:
Het is het terrein van de bereden politie in Rotterdam. Volgens mij kun je er niet gewoon zelf komen trainen, maar kan dat alleen via de regio-trainingen.

Hetzelfde voor Den Haag word alleen verhuurd voor de regiotrainingen voor zover ik weet.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 10:52

SaskiaStar schreef:
psst schreef:
Saskia fijn dat Star het weer doet :)

Ik ben gister in Rotterdam wezen trainen. Bob is soms net een clown, maar wel een hele stoere :D

Rotterdam en Den Haag ben ik nog nooit geweest volgens mij, zijn dat een beetje leuke terreinen?

PS Dank je.

Zijn beide leuke terreinen. Vooral het terrein in Den Haag vind ik mooi. Beide terreinen zijn van de bereden politie en kun je er zoals Apple al schreef alleen via de regio-trainingen komen trainen.

In Rotterdam is idd ook die bult Apple :j

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:08

Saskia fijn dat het weer goed gaat met je paardje :j

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:47

Vandaag van een stalgenoot verrast met een uur prive les van Alice Naber lozeman, was super leuk en leerzaam :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:25

Leuke verrassing, Alice geeft heel goed les alleen dat terrein vind ik erg treurig.
Ik zelf ga het liefst naar Wendela, geeft goed les en superleuk terrein.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:47

Dat kan inderdaad, maar deze had ik van een stalgenooit gekregen dus was weinig keus.
En kwa techniek enzo heb ik ook veel bijgeleerd.
We hebben ook vooral parcoursjes geoefend en zijn pas daarna het veld ingegaan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:55

Hihi dat snap ik een gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar een training van Alice is ook heel leerzaam daar zeg ik ook niets over is gewoon super, ik vindt het alleen jammer van dat terrein.
Wel een heel origineel en fijn kado.
Maar het accent lag dus op het "gewone" springen?

Ging je training in Renswoude goed?
Toch jammer dat het alweer de laatste training was.
Hoewel ik merk wel dat ik het reizen een beetje zat ben en daarbij loopt mijn paard niet helemaal lekker dus die gaat voorlopig op rust, heeft ze wel verdiend na alle pech van de laatste 6 weken.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:19

Ik zit er hard over te denken om volgend jaar mee te gaan doen met de regiotrainingen west. :) Ik heb Michiel er al over gesproken of ik in een groep op de zondag zou passen qua niveau. Hij vond dat ik zeker mee moest gaan doen.

Ik vond dit topic nu, en ik ben benieuwd of het jullie allemaal goed bevalt? Zijn de terreinen een beetje aan te rijden met de trailer? Ik woon in Zuid-Holland, tussen R'dam/Den Haag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:00

De trainingen zijn super, de terreinen zijn over het allegemeen ook goed, uiteraard is de ene mooier als de andere maar mij hoor je niet klagen, genoeg variatie.
Tja ikzelf ben altijd mijn gehele zondag kwijt aan de trainingen daar ieder terrein toch wel minimaal 1.5 uur rijden is (ik woon bij Leiden), vermoeiend maar wel heel leuk en heel fijn les.
Op de eventingsite staan de terrein-adressen dan kan je met een routeplanner even zien hoever het voor je is.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:23

oh das wel een idee ja! ga ik doen. Fijn dat je het in ieder geval de moeite vindt :) dat klinkt al goed.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:24

Het is zeker echt heel leuk om te doen :-) Maar net wat Saskia zegt, je moet er echt de hele zondag voor plannen. Zie het maar als een dagje uit :D :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:28

Dat vind ik ook alleen maar leuk! :D daarom zijn de avondtrainingen niks voor mij, ik wil rustig de tijd hebben :)

ik had van 't weekend een training in moordrecht en toen was ik ook van 's morgens vroeg tot een uur of 3 's middags bezig, van de vertrek tot alles weer schoon en wel opgeruimd te hebben... al heb ik toen wel echt heel rustig aan gedaan :+ soort van nagenieten van de dag ;)

Gefeliciteerd trouwens ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:31

Apple schreef:
Het is zeker echt heel leuk om te doen :-) Maar net wat Saskia zegt, je moet er echt de hele zondag voor plannen. Zie het maar als een dagje uit :D :D

Gefeliciteerd Apple.

Kunnen we jouw volgend jaar ook weer verwachten met je nieuwe talent?

Jurgen heeft trouwens ook weer een nieuw talent (hoopt hij dan), geen crosservaring maar gaan we volgende week even meenemen naar Wendela, verder is het een mega allrounder, helaas weer een schimmel.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:34

Wellicht dat het nieuwe talent volgend jaar mee mag doen :D :D

Kwartje begint nu echt te vallen :j (hoewel ze tnt heeft laten zien dat ze dressuur erg leuk vind en ze bij regenachtig weer liever binnen blijft ipv naar het strand te gaan :roll: :D :D . )

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:47

Apple gefeliciteerd

Sas, ging het niet goed met Jurgen zijn andere paard dan?
Dat jullie nu een nieuw talent hebben.
Hoe gaat het met star.

Javayo het is inderdaad echt een aanrader, deed dit jaar voor het derde seizoen mee :D
Woon in Katwijk, is wel vaak lang rijden maar zeker de moeite waard :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:53

Zamero schreef:
Apple gefeliciteerd

Hoe gaat het met star.

Javayo het is inderdaad echt een aanrader, deed dit jaar voor het derde seizoen mee :D

O, ik dacht dat hij je dat had staan vertellen maar om een lang verhaal kort te houden, hij is lichamelijk gezien niet geschikt voor de SGW/springen.
Hij heeft de hele zomer in de wei gestaaan en was weer volledig hersteld van zijn leed en zag er toppie uit maar Jurgen wou er niet mee verder gaan omdat hij bang was dat hij weer achteruit zou gaan als hij er weer flink mee aan het trainen zou gaan.

Star gaat alles goed mee, zondag oefencrosje in Nootdorp gereden, ging behalve de startproblemen wel goed.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:30

SaskiaStar schreef:
Zamero schreef:
Apple gefeliciteerd

Hoe gaat het met star.

O, ik dacht dat hij je dat had staan vertellen maar om een lang verhaal kort te houden, hij is lichamelijk gezien niet geschikt voor de SGW/springen.
Hij heeft de hele zomer in de wei gestaaan en was weer volledig hersteld van zijn leed en zag er toppie uit maar Jurgen wou er niet mee verder gaan omdat hij bang was dat hij weer achteruit zou gaan als hij er weer flink mee aan het trainen zou gaan.

Star gaat alles goed mee, zondag oefencrosje in Nootdorp gereden, ging behalve de startproblemen wel goed.

Nee dat had hij mij niet verteld, maar ben benieuwd naar jullie topper.
Jullie hebben toch altijd springles in lisse op woensdag avond of niet.
Hoe bevalt het jullie zowiezo daar en ook kwa lesgeven?
Van hoe laat tot hoe laat springen jullie.
Want ik ben wel benieuwd en wil eens komen kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:41

Heeft iemandt eigenlijk nog iets van Pleun gehoord van de bijdrage vanuit de provincie Zuid Holland die de Zuidhollanders zouden krijgen?

Ik heb Teun er per mail al eens naar gevraagd maar nooit antwoord gekregen.

Misschien dat het gebruikt is om de vele uitvallers te compenseren maarja dat had hij dan ook kunnen communiceren lijkt mij.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:22

SaskiaStar schreef:
Heeft iemandt eigenlijk nog iets van Pleun gehoord van de bijdrage vanuit de provincie Zuid Holland die de Zuidhollanders zouden krijgen?

Ik heb Teun er per mail al eens naar gevraagd maar nooit antwoord gekregen.

Misschien dat het gebruikt is om de vele uitvallers te compenseren maarja dat had hij dan ook kunnen communiceren lijkt mij.

Ook nooit meer wat gehoord.

Heb toen wel geinformeerd wat het eigenlijk inhield......las er iets toevalllig over. Toen heb ik wel uitleg gehad (mail heb ik dus niet meer :+ ) maar wat er van is blijven hangen : ..dat het niet veel voorstelde en dat we het nog zouden horen.......

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:23

Niks van gehoord of van bekend bij mij :n

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:24

Jij hebt gelijk Sakiastar, dat is duidelijk aangegeven maar ik heb er ook nooit wat van gezien, ook helemaal niet meer aan gedacht.