Niet zo groot, vrij overzichtelijk, je kunt er best leuke lijntjes rijden.
Toen (4 jaar terug?) kon ik me herinneren dat er echt een hele hoge heuvel was, stond daar bovenaan en had echt zo'n Hickstead gevoel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaskiaStar schreef:psst schreef:Saskia fijn dat Star het weer doet
Ik ben gister in Rotterdam wezen trainen. Bob is soms net een clown, maar wel een hele stoere
Rotterdam en Den Haag ben ik nog nooit geweest volgens mij, zijn dat een beetje leuke terreinen?
PS Dank je.
Apple schreef:Het is zeker echt heel leuk om te doenMaar net wat Saskia zegt, je moet er echt de hele zondag voor plannen. Zie het maar als een dagje uit
![]()
Zamero schreef:Apple gefeliciteerd
Sas, ging het niet goed met Jurgen zijn andere paard dan?
Dat jullie nu een nieuw talent hebben.
Hoe gaat het met star.
Javayo het is inderdaad echt een aanrader, deed dit jaar voor het derde seizoen mee
Woon in Katwijk, is wel vaak lang rijden maar zeker de moeite waard
SaskiaStar schreef:Zamero schreef:Apple gefeliciteerd
Sas, ging het niet goed met Jurgen zijn andere paard dan?
Dat jullie nu een nieuw talent hebben.
Hoe gaat het met star.
Javayo het is inderdaad echt een aanrader, deed dit jaar voor het derde seizoen mee
Woon in Katwijk, is wel vaak lang rijden maar zeker de moeite waard
O, ik dacht dat hij je dat had staan vertellen maar om een lang verhaal kort te houden, hij is lichamelijk gezien niet geschikt voor de SGW/springen.
Hij heeft de hele zomer in de wei gestaaan en was weer volledig hersteld van zijn leed en zag er toppie uit maar Jurgen wou er niet mee verder gaan omdat hij bang was dat hij weer achteruit zou gaan als hij er weer flink mee aan het trainen zou gaan.
Star gaat alles goed mee, zondag oefencrosje in Nootdorp gereden, ging behalve de startproblemen wel goed.
SaskiaStar schreef:Heeft iemandt eigenlijk nog iets van Pleun gehoord van de bijdrage vanuit de provincie Zuid Holland die de Zuidhollanders zouden krijgen?
Ik heb Teun er per mail al eens naar gevraagd maar nooit antwoord gekregen.
Misschien dat het gebruikt is om de vele uitvallers te compenseren maarja dat had hij dan ook kunnen communiceren lijkt mij.