Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxitsmexx schreef:wat heb ik hier een hekel aan zeg..
vraag je of je met groepje van 4 op de zondag kan ivm zaterdag sgw hattem (met andre paard natuurlijk).. ja jullie staan met 4 pers. op de zondag dus ik betaald.. en wat denk je.. die mutsen zetten je nog op de zaterdag..
heb gemaild dat ik zondag moet rijden anders geld terug en niet rijden.. oh zo boos...

xxitsmexx schreef:wat heb ik hier een hekel aan zeg..
vraag je of je met groepje van 4 op de zondag kan ivm zaterdag sgw hattem (met andre paard natuurlijk).. ja jullie staan met 4 pers. op de zondag dus ik betaald.. en wat denk je.. die mutsen zetten je nog op de zaterdag..
heb gemaild dat ik zondag moet rijden anders geld terug en niet rijden.. oh zo boos...

wakiekie schreef:Mijn vader zit zaterdags bij een hindernis!! ma dat is geen genie in foto's maken, anders had ik hem zo een foto camera in handen kunnen drukken
)

Ben niet zo bang dat ik niet boven blijf, maar wil mijn paard niet laten schrikken door in één keer een te hoge afsprong te willen.

Remember schreef:Als ze zich er netjes af laten zakken is er weinig aan de hand denk ik. Ik ga 'm eerst eens van dichtbij bekijken en dan beslis ik wel, maar echt niet dat ik 'm in galop aanrij, dat gaat dan rustig vanuit een prutteldrafje