Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen
als het erop aan komt ga ik toch echt voor mn paard hoor!
) maar bij nader onderzoek bleek de boom toch te zijn verwrongen. En dat is veel te duur om te repareren. Dus Ibonn heeft er nu een oefen object bij, hopelijk krijgen wij wel nog iets terug via de verzekering....
zo baalde ik wel behoorlijk dat ze mijn mooie T shirt met schouderbeschermers kapot moesten knippen vorig jaar. Ze boden nog aan om het voorzichtig uit te trekken maar dat zag ik niet zo zitten. 

CoriienRN schreef:Simmie ben het helemaal met snoekie eens, bedoel zo raar reed ik de afstanden niet en heb gewoon netjes geredendaarom vind ik het beetje raar.
(heb trouwens ook heel wat bekenden zien jureren die zelf niet eens normaal op een paard kunnen rijden)
Dus ja nu worden er 2 punten door me neus gebord terwijl ik gewoon alles netjes heb gereden! daar baal ik gewoon regelement of niet
Dan moeten ze die punten om het promoveren om hoog schroeven naar gewoon 8 winstpunten, dan heb je dat ook niet.

ga het eens in de cross les proberen voglende week.
Over de portofoon hoorde ik zaterdag over iemand die in de waterbak was gevallen: