Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGWuppie schreef:Terwijl het eigenlijk natuurlijk wel van de gekke is dat er uberhaubt op vrijdag gereden moet worden voor zo'n stelletje geitenwollensokken types op de Veluwe die op zondag niet 'mogen' starten.
Miriam schreef:SGWuppie schreef:Terwijl het eigenlijk natuurlijk wel van de gekke is dat er uberhaubt op vrijdag gereden moet worden voor zo'n stelletje geitenwollensokken types op de Veluwe die op zondag niet 'mogen' starten.ook eens....
Nelis: Ik snap ook wel dat het vervelend voor je is als je het hebt aangegeven hoor! Ik denk alleen dat heel veel mensen er vrij voor moeten nemen en dus liever niet op vrijdag zouden starten. Kun jij zo moeilijk vrij krijgen op je werk?
pol013: Ja, daar verbazen we ons ieder jaar over. Maar dan snap ik wel weer dat een "gewone" BB wedstrijd wel op zondag verreden wordt. Je kiest er als "geiten wollen sok" makkelijker voor om zoiets over te slaan dan het NK....
Wij maken er ook maar een weekendje weg van... Heb er zin in!
nelis schreef:Ja ik kan niet zo maar een paar dagen van tevoren "ff" een dag vrij krijgen, omdat ik veel op de weg zit en afspraken heb staan.
Citaat:mar het komt goed!