rayo schreef:Als alternatief kan je nog een 2 plastic insteekhoesjes doen en die met veiligheidsspelden aan je jasje doen!
Dat mag niet
en kunnen ze je op aanspreken. T moet een nummerhouder zijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:rayo schreef:Als alternatief kan je nog een 2 plastic insteekhoesjes doen en die met veiligheidsspelden aan je jasje doen!
Dat mag nieten kunnen ze je op aanspreken. T moet een nummerhouder zijn.

dus als je vandaag bestelt kun je het voor westerbork binnen hebben 
malloesje schreef:Photography schreef:oh das wel jammer zeg!!
Ik heb er ook al zin in! Zondag a.s heb ik nog een training en dan zaterdag mogen we voor t echie![]()
Ik heb nog geen rugnummer houder...Is dat nodig?
Is verplicht in alle onderdelen, dus nog wel snel een scoren![]()
Hindernissen zien er trouwens prima uit
?riannhuh schreef:bij Equimatch Leek (bijna naast de divoza) kun je ze denk ik ook zo wel kopen, ze hebben daar wel meer SGW spul
Vanmiddag nog geweest, duurt wel ff voordat je doorhebt waar het precies is 
wat ik eigenlijk ook vind rowo schreef:rayo schreef:Als alternatief kan je nog een 2 plastic insteekhoesjes doen en die met veiligheidsspelden aan je jasje doen!
Dat mag nieten kunnen ze je op aanspreken. T moet een nummerhouder zijn.
jipje_niekje schreef:@Karen: Ik rij in de dressuur ook vaak met een hoofdstel nummer in plaats van een rugnummer. Wanneer men zegt dat ik geen nummer op heb wijs ik altijd naar het hoofdstel en daarna is het eigenlijk altijd goed. Zelfs al een paar keer positief commentaar gehad van de jury dat ze het er beter uit vonden zien als de rugnummerswat ik eigenlijk ook vind

!
.
.
Maar dan zit er gelukkig nog 3,5 uur tussen voordat ik moet springen

.
nelis schreef:lekkere tijden..
een uur tussen het dressuur en springen.. moet zeker mijn cross zelf ook lopend afleggen met 480 m/pm.
lekker handig om dat zo in te delen als je van ver komt