Auw Kim, Blauwe tenen dat is erg vervelend! @ Heleen: Succes met de oefencross!
Hier sneeuwt het ondertussen ook zachtjes. Maar het mag eigenlijk geen naam hebben want de stoep wordt er niet eens echt nat van. Zo af en toe valt er een vlokje. Hoop dat het zo blijft en dat het goed gaat dooien. Kan ik straks lekker rijden
Hilde_
Geplaatst: 15-02-09 13:17
weer terug
ging wel lekker 1e parcours stond hindernis 8 nogal verdekt opgesteld dus die miste ik verder wel een fijn parcours
2e parcours ging ok lekker, was foutloos en 3e
Fijn van je nieuwe laarzen rowo, en natuurlijk ook dat je niet meer vrijgezel bent
goedzo kim toch handig zo'n wim
't is wel vies koud trouwens. bah
viefdepief
Geplaatst: 15-02-09 13:52
Goed bezig Kim Wel balen van je teentjes.. Toch maar een maatje grotere schoenen...
Hilde: Netjes hoor! Wel een lekker actie zomaar een hindernis vergeten Gefeliciteerd met je prijs en je fijne parcoursjes
heleenxx
Geplaatst: 15-02-09 13:59
Vervelend Kim, van je blauwe tenen. Onze Metall heeft op zijn 4e ook een lichte peesblessure gehad. We hebben er een jaar voor uitgetrokken, iedere dag een uur met hem over straat gewandeld en hij is met geluidstherapie behandeld. Nu is het weer zo sterk dat we weer springen, crossen, endurance, dressuren, etc. met hem. Als je er maar de tijd voor hebt genomen en de juiste therapie geeft, wordt dat weer 100% sterk hoor! Maar trek er maar rustig een jaartje voor uit.
Hilde, gefeliciteerd met je 2e parcours, je eerste vergeet ik maar gauw
Nat1503
Geplaatst: 15-02-09 14:02
rowo schreef:
Oh ja... ik ben ook geen vrijgezel weer
Mandy, wat leuk!!
Ik lees wel wat mee maar ik post nooit meer maar toen ik dit las kon ik het niet laten!! En nu ik er toch even binnen kom vallen, Laura veel succes met je herstel van je knie operatie.
Met mij gaat het goed, ik werk nog 1 week en dan verlof. Voor mijn gevoel ben ik model nijlpaard, maar volgens de omgeving valt het reuze mee. Mis het rijden enorm, van het zomer wil ik weer wat gaan oppakken.
Maar wat leuk dat je weer aan de man bent, helemaal verliefd??
Ik heb wel wat op het oog wat betreft rijden alleen zij zoeken iemand die 3 paarden gaat doen, dat gaat me nooit lukken om alles te kunnen combineren. Misschien komen we eruit en anders kijk ik wel weer om me heen.
Laura, het komt nu wel heel dicht bij, vind dat ook wel weer leuk, ik wordt nu een echte zwangere, hahaha. Even snel opspringen is er niet meer bij. Mandy, 3 is voor mij echt teveel. Het zou wel jammer zijn als jij moet stoppen met Zoe, maar als het te druk wordt en je kan ze niet de aandacht geven die ze verdienen voelt dat ook niet fijn.
Met welke ben je gweest Mirthe? Jammer van je balkjes!
@ nathalie: onze 3,5 jarige (volgens knhs 4jaar) krijgt eind maart een veulen, als die van het veulen af is komt ze bij ons thuis te staan en wordt ze ingereden. 3 paarden is echt teveel, ik ga nl volgend jaar afstuderen.
Ik had gister voor het eerst onderlinge wedstrijd op Pepsi, hij was super braaf, eerst 60, lekker relaxed, en foutloos en toen snel afgestapt en op Bonny gestapt (vriendin was op Bonny aan't stappen tot ik klaar was met peps, zo kon ik gelijk overstappen want ik had 2 mensen er steeds tussen zitten ) en 80cm deed Bonny heerlijk foutloos.
Daarna weer op pepsi gestapt, en de 80 gedaan, ook foutloos! Topbeestje
En toen weer op Bonny gestapt, en heb het parcour (niet voor de wedstrijd meer hoor) op een Meter gezet, (4 hindernissen dan, de andere waren 2 caveletti's en de andere 2 wou ik even laag houden, nummer 1 en 2) en dat sprong ze echt heerlijk, en foutloos
Prijsuitrijking:
1e, melanie vd bunt met Pepsi
Nou helemaal blij dus
Dus ik ernaartoe lopen, en 2e en 3e ook Melanie
Dus ik was 1e en 2e met Pepsi en 3e met Bonny haha
Dus ik kwam thuis met 3 rozetten en een medaille, super leuk dus!
Heb gewoon een toppony en paard haha.
Wedstrijdgangers succes!
Morgenavond oefenspringen ermelo met pepsi, 60cm en 80cm
Oja, Jetske nog over je wedstrijd, netjes gedaan hoor mooie foto's erbij ook
Bonny: mooi
viefdepief
Geplaatst: 15-02-09 17:28
Wat gaaf dat je met beide zo lekker gereden hebt Melanie Gefeliciteerd!!
Lux: Fijn dat ie verkocht is
Ik ben net even bij Woll geweest. Lekker sporty op de fiets.. Al had ik daar eigenlijk na 5 minuten al spijt van want het was met de regen erbij echt super koud Ga zo nog even met mijn paps naar de belastingteruggave kijken..
Ruud_O
Geplaatst: 15-02-09 17:29
Hee Rowo, gefeli met je ex-ex
En Oasis eet weer , en met bakken tegelijk. Hij liep vandaag weer heerlijk aan de longe te sjouwen, dus gaat weer goed komen. De maagscopie laat ik maar achterwege nu.
Verder iedereen met een goed wedstrijdresultaat gefeli.
@ Ruud, toppie zeg, super mooi dat ie weer zo goed eet!! Succes ermee en hopen dat het goed blijft gaan!
Hier alvast filmpje van bon, die vliegt
WolinLotte
Geplaatst: 15-02-09 18:00
@Ruud: Wat fijn dat hij weer eet. Misschien had hij een dip, zou zo maar kunnen @Vief: Hahaha sporty , het is wel but-weer vandaag @Rowo: Fijn voor je dat het weer goed gaat tussen jou en je ex , mijn ex blijft toch echt m`n ex.. Heet niet voor niks een ex
Met Wo gewandelt vandaag.. kwam een beetje laat m`n bed uit, dus niet veel tijd gehad. Morgen weer een dag, ben weer aan het werk .
viefdepief
Geplaatst: 15-02-09 18:12
Goed nieuws Ruud!! Haha het blijft een stoere tinker Melanie, leuk filmpje! Komt er ook nog een van Pepsi? Lotte: Werk-ze!!
Het belastinggedoetje is inmiddels de deur uit En zie net dat ik op Ebay een rijbroek voor 1 euro heb "gewonnen". Beetje jammer dat de verzendkosten bijna 15 euro zijn, maar alsnog best een leuk koopje