[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:48

Hoihoi!
Idd mooi weertje he, heb net ook al lekker in de zon gezeten.
Vandaag met mijn moeder de stad ingeweest. We hebben al wat leuke dingetjes gekocht en ik heb veel inspiratie opgedaan voor mijn uitzet, haha! Vanmorgen had ik Voodoo al gelongeerd. Vanavond heb ik een personeelsuitje, om de ervaringen te horen van mijn baas die naar de OS is geweest om daar brood te bakken (samen met 11 andere bakkers, van elke provincie één). En wat gaan we eten? Juist ja, CHINEES Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 21:07

Doei!

Ik heb vanmiddag lekker gewerkt Lachen. Was wel weer leuk. Zit nu lekker op de bank, beetje uitrusten. Heb ook nog 2 paardjes gereden. Liepen beide fijn. Morgen springwedstrijd met beide paarden.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 08:29

Goeiemorgen!
@Rowo en Anthea: Wat een pech hebben jullie met de paardjes! Hopelijk knappen ze allemaal snel op!
@Rowo: Nog nette kleren kunnen vinden voor stage?
@Kim: Veel succes vandaag op concours!
@Ingridje: Wel balen dat je 's morgens niet kan rijden omdat hij dan niet meer naar buiten mag.

Vrijdagavond was hier het Megapiratenfestijn, is vlak achter ons huis en heb dus de hele avond+nacht mee kunnen genieten en moest toen gistermorgen om 5.30 er weer uit Slapen Moest de hele dag werken en door het weinige slapen was ik behoorlijk klaar ermee. Gisteravond dus maar op tijd naar bed gegaan en nu wel weer aardig bijgeslapen gelukkig.
Ik ga zo denk ik maar is even met Jipje naar het bos en Nika even dressuur rijden.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 09:48

Goeiemorgen

JN: haha ja kan ik begrijpen met dat lawaai slaap je niet lekker.

Gister avond Mars en Armani gereden, voor het eerst metArmani door de waterbak geweest, hij wou eerst niet alleen, dus mars even opgehaald die voorop toen liep die er zo door, daarna wou die wel alleen en vondt ie het geweldig Haha! gelukkig!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 09:50

Goedemorgen!
Wat een heerlijk weer zeg gister en vandaag weer.
Echt zo balen dat ik moet werken.
Gisteravond was hier gondelvaart, was erg gezellig.
Heb nog meegevaren, wel ruzie met me baas omdat ik eerder weg ging.

Kim: Succes met je wedstrijd
Ik ga maar eens ontbijten en richting werk.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:08

Doei!
Eindelijk weer eens lekker weer Haha!.. ga vanmiddag in het zonnetje al mn spullen maar eens invetten Lachen Morgen met bootje 7 naar school en dan heb ik boot half 6 weer terug, wordt dus een lekker lang dagje Nerd
Was vannacht nog uit, was ook weer gezellig Haha!

Doei! Geniet allemaal maar van het mooie weer! Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:31

Ik deed vandaag mee in Stuifzand bij de B en L paarden. In de B (was de 2e keer B met Sofie. Ik hoopte zo dat ze wat minder aso ging springen. Vorige week sprong ze boven de staanders uit). Dit keer ging het al beter. Ik had 2 stops op de eerste, en daarna goed doorgereden en verder sprong ze alles foutloos. (en niet meer zo overdreven hoog als de vorige wedstrijd, dus daar was ik al blij mee ).
Het tweede parcours ging ook fijn, hier waren we foutloos en in de barage ook met een snelle tijd en nog 3e geworden. Nu sprong ze helemaal normaal over de hindernissen, ze leert dus snel !

Smiddags met Loempia voor het eerst L gesprongen. Beide parcoursen 2 balkjes. Naja hij sprong wel fijn door, daar was ik wel blij mee. Die balkjes konden me nog niet zoveel schelen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:51

Ik ben weer terug van vakantie!!!
Het was echt heel erg leuk, ben alleen wel moe nu Slapen
Nog belangrijke dingen gebeurd hier?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:10

Lekker kim klinkt goed Haha!

Ik heb zaterdag veel geleert met schrijven bij de youngriders Haha! Marrigje van baalen geschreven echt leuk Haha!

Ga nu richting bed.. voel me niet helemaal fit.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:38

Leuk Corien!
Mooi dat je fijn gerede hebt, Kim!

Ik ben net weer thuis van 3 dagen Den Ham met 14 paarden en 14 meiden.
Was erg gezellig!
Helaas wel extreem in de file gestaan op de heenreis. Paard van mijn vriending heeft mijn halve trailer afgebroken onderweg Verdrietig .
Het rijden was wel erg leuk daar. Mooie tocht gemaakt. Niet met 14 man, want binnen 100m van de manege waren de eerste 2 mensen al van hun paard gevallen Clown
Met 9 man hebben we mooie tochten gemaakt. Olivier meestal voorop, die gaat overal langs. Fijn dier!
Dinsdagochtend vroeg gaan we op vakantie naar Turkije.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:45

Lekker heleen klinkt lekker Haha!

ik ga op bed Doei!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:04

Leuk Corien, lijkt me erg leerzaam!

Klinkt goed Heleen. Je hebt in ieder geval heerlijk weer gehad.

Ik ben net terug van een weekendje camping. Echt zo lekker! Heb weer even een goed kleurtje opgedaan.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:44

Heleen, klinkt gezellig!
Ilse, wat leuk dat Armani al kennis heeft gemaakt met de waterbak
Kim, goed gedaan
Benthe, altijd leuk als je in je eigen huis mee kan genieten van die feesten, wij hebben dat ook. Bij ons zijn er 3 dorpsfeesten in de buurt en elke keer is het net alsof ik zelf in de tent sta, luid en duidelijk is alles te horen

Ik heb net gereden, Undercover was erg druk, ik had met stappen een flinke schop gegeven omdat ze wat tegen mijn been hing, ik heb het geweten, die schop heeft 3 kwartier lang geduurd. Clown

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:13

Goeieavond!

Kim: wat super van Sofie zeg! Gefeliciteerd met je 3e plaats! En ook netjes van je L-debuut met Loempia Lachen
Snoekiej: welkom terug! Haha! Mooi dat het zo leuk was! Haha!
Corien: oh echt gaaf zeg!!
Heleen: fijn dat het zo leuk was in Den Ham!

Gister Ollie even gereden voor Miriam, ging echt heel fijn! Lachen Verder gisteravond nog een feestje gehad van een goeie vriend van mij, was heel gezellig Haha! Vandaag van het mooie weer genoten met m'n vriendje Lachen Morgen echt beginnen op school, spannend!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:16

snoekiej: fijn dat je weer terug bent Haha! haha
corien: wat een leuke ervaring!
nathalie: haha jaja dat krijg je soms he!

Vandaag met Armani in het vennetje geweest, dat was een reuze sprong en toen stonden we midden in het water hahaha. Gelukkig gaat ie he tleuk vinden Haha! vindt dat toch wel erg belangrijk!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:30

Zo ook weer thuis van werken, ben echt moe.
Wat een drukte vandaag.
Morge me eerste echte colleges op school, heb alleen nog maar intro colleges gehad.
Heb er wel zin in.

Was van de week nog even langs huis geweest met de buitenrit met Pd.
Me pa natuurlijk meteen de camera er weer bij, leuke me nieuwe anky dekje op de foto.
M'n collectie word nog eens wat, heb er nu al 9 Haha! . Echt een geldverspillende verslaving die anky dekjes Clown
Magere spriet dat het is zo. Had de dierenarts ernaar laten kijken die zei dat het niks was om zorgen over te maken.
Hij is ook niet breed gebouwd, maar er zit gewoon geen vet op, alleen maar spieren.
Ik moet hem vetmesten Extreme duivel
Hij krijgt alleen nu nog meer hooi en vitamine E bijgevoerd.
Afbeelding

Ga nu lekker slapen, weltrusten iedereen!
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 31-08-08 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:38

Wat lekker dat Armani het water zo goed oppakt!

Ik heb gisteren de hele dag in mijn nieuwe t-shirt gereden. Hier het bewijs Haha! :
Afbeelding
(ik zit niet altijd zo scheef hoor, ik kijk net even achter me)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:40

haha leuke foto heleen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 07:55

Leuke foto's.

Ben gisteravond laat teruggekomen uit Beverlo met de Hattrick. Was een leuke wedstrijd en Hetje liep zn M debuut ook nog eens foutloos.
Had helaas erg veel tijdfouten. Toen ik bij hindernis 7 was werd de cross stilgelegd en stond net voor het moeilijkste deel van de cross. Gevolg geen ritme en heb dus ook niet heel erg mer aangedrongen op de tijd.
Daarnaast bleek gisteren ook nog dat de cross 400m langer was dan op papaier stond. Hierdoor wel lichtelijk verklaarbaar dat slecht 9! ruiters van alle klassen maar binnen de tijd wisten te rijden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 08:01

Goeiemorgen Doei!

Super toch PB Ja KOmt vast goed! En die tijd, ach... niks van aantrekken!

Nou ik ga me klaar maken... vandaag eerste stage dag Bloos!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 08:10

Rowo, succes met je eerste stagedag!

Ik ben gister lekker naar het strand geweest. Mijn vriend en ik gingen zijn moeder naar Schiphol brengen, want die gaat een weekje op vakantie. En ach, we waren toch al aan de andere kant van het land dus laten we er ook gebruik van maken Haha! . Nog even in de zee gestaan, maar was toch best wel koud haha. Vandaag nog even naar stage, hoef vast niet zo'n lange dag.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 08:13

Goedemorgen!
@Kim: Fijn dat je lekker hebt kunnen springen met beide paarden!
@PB: Mooi M-debuut hoor! Gefeliciteerd!
@Heleen: Fijn dat het zo gezellig was in Den Ham en jullie hadden ook geluk met het weer!
@Nat: Je schop had dus wel effect op undercover Tong uitsteken
@Tezz: Fijn dat Ollie lekker liep en veel succes vandaag op school!
@Rowo: Veel succes vandaag!

Ook ik ga me maar is omkleden om naar stage te gaan. We zullen zien wat we voorgeschoteld krijgen vandaag. Knipoog

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:06

Goedemorgen,
Rowo en Benthe, heel veel succes vandaag op stage, altijd spannend zo'n eerste dag.
Tezz, veel plezier vandaag op school
Rosalie, heerlijk zo'n dagje
Laura, super gedaan
Heleen, leuke foto
Ingrid, hopelijk wordt PD snel wat dikker

Vannacht erg slecht geslapen, er was ontzettend veel onweer en het duurde erg lang voordat het over was.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:10

Goedemorgen!
Rowo succes op je eerste stage dag!

Ga zo maar eens aankleden, hoef vanmiddag pas naar school.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:17

Goeiemiddag allemaal!!

Wat lekker dat Armani het zo goed oppakt!!

Leuke foto is dat Heleen!! Pling Ik heb vandeweek ook in mijn SGWay shirt gereden Haha! en kon bij VistaPrint een gratis t shirt laten maken met alleen de verzendkosten, dus ik heb er een voor het groomen laten maken. Op de voorkant een afbeelding van een pony die voorbij scheurt met een klein poppetje op z'n rug die met een tuigje vast zit aan het zadel, heb daarboven laten zetten; 'Stuck on you' en op de achterkant staat heel groot GROOM No.1 Cool . Vind hem zelf erg gaaf Haha! .

Pffff, nog 1 avonddienst en dan heb ik er 5 gehad en dan kan ik lekker deze week mijn verjaardag vieren Haha! .. Nog even volhouden.

Heb vrijdag en vanmorgen weer o zo heerlijk buiten gereden met Wolin. Echt super!! Zij geniet er merkbaar net zo veel van, want haar oren blijven rechtop staan en het tempo blijft er ook goed in Bloos . Ze zit ook echt beter in d'r vel.

M`n moeder haalde haar eergister uit het land met een flinke wond op haar achterbeen aan de binnenkant.. Ze heeft er gelukkig geen last van en ze draaft en galoppeert er prima mee, maar het insprayen ervan is echt een kleine ramp Bloos , tussen de maaiende achterbenen door probeer ik het wat in te sprayen. Gelukkig ziet het er al een stuk beter uit! Lachen

Edit: Heleen, ik lees net dat je weg bent geweest met je paard Haha! , lekker hoor!! Ik hoop binnekort ook even lekker een weekendje weg te kunnen met m'n mams en de paarden Lachen .