Hoop maar dat mijn eigen berichten weer snel terugkomen..
Fijn dat bokt het verder wel weer gewoon doet
Gisteravond nog Deventer in geweest, maar was echt zo saai, slechte muziek en allemaal trieste lui. Dus zijn we thuis maar de Tombraider gaan kijken 
Gisterenmiddag nog naar Lipso geweest en die was me toch idioot aan het doen 
Je zou echt niet zeggen dat hij al 14 is. Toen we hem op aan het zadelen waren was hij al helemaal
Wilde niet stilstaan, poepte aan een stuk door en was helemaal hyper.. Maar ik had al zoiets van als hij nu al zo debiel doet dan doe ik de slof er voor de zekerheid wel aan. Heb namelijk nog geen martingaal ofzo. Nou was maar goed ook, hij was helemaal wild zeg.. Heletijd wegspringen, met vier benen tegelijk de lucht in bokken echt kon amper blijven zitten op m'n dressuurzadel. Een keer zat ik voor het zadel en toen kon ik me gelukkig weer in het zadel laten glijden, maar de beugel lag toen op mijn zadel, deed echt vet zeer toen ik daar op landde
Weet echt niet waar hij last van had. Denk dat hij het voorjaar in zijn bol had ofzo
Maarja alles beter dan zo'n dooie, kon er eigenlijk wel om lachen 
Maar was dus wel heel blij dat de slof erom zat, heb je net even iets meer te zeggen. Toen hij weer rustig was de slof eraf gehaald en nog even fanatiek gereden en nog mijn zelfgemaakte proef voor mijn kür geoefend
Ging al best aardig 
Zal de filmpjes wel een keer laten zien. Van het gebok staat er jammergenoeg niks op, alleen van het proefje oefenen.
Maar ik ga zo naar mijn opa en oma in Purmerend.. Dus lekker lang in de auto zitten