Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga in 2016 gesponsord worden door Gentle Touch sportmassage, super gaaf! Nog meer reden om dit jaar te knallen!_Elke schreef:daarin heeft susan gelijk maar als je paard nog niet veel heeft gezien is het best wel heftig. Ik vind het open veld met dat soort hindernissen dus best wel pittig voor de eerste cross. Het ligt dus ook erg aan je paard.
dus ik ga naar het Amsterdamse Bos. En ik hoorde dat middenbeemster een indoor cros is maar dan buiten dus niet voor punten dus ik begin bij het amsterdamse bos.

deze valt in hetzelfde weekend als de dressuurselectie dus moeten even kijken of hij leuk genoeg is om de selectie ervoor te laten schieten
) nog L starten. Sowieso staat Texel ook vast op de planning. Verder hebben we nog niet gekeken waar we allemaal heen gaan. 
CalvinenGino schreef:ik maak gebruik van contactgel, maar het moet goed nat zijn ervaar ik.
Ik ga ook eens filmpjes bekijken![]()
Bij mij was het even een gedoe om hem te installeren, maar is uiteindelijke gelukt. Heb hem dus ingesteld op horseriding. Maar echt een profiel aanmaken voor je paard is niet. Want je kan niet zijn gewicht of zo invoeren.
Een andere vraag.
maandag 29 februari heb ik les om 10:00 van R.ob met Warempel met een vriendin.
Echter heb ik met R.ob afgesproken dat ik het andere paard Vino ook meeneem en daarmee om 12:00 les neem bij hem. Ben vooralsnog alleen, iemand die misschien met mij mee wil doen in een les? Wordt anders zo zwaar, met zijn tweetjes of drietjes kan je altijd even op adem komen.
haha dat hoeft niet echt als je indoor rijdt. Maar goed was wel interessant.