Waaah, Evie. Wat zeg jij enge dingen! Als het morgen niet beter is, zal ik naar de dokter Nog niet bijgelezen verder, ga ik eerst wat eten na een dag klussen. ME HUNGRY!
Eet smakelijk Noor! Lau, misschien maar eens een testje halen Evie, fijn dat je niet hoeft te scheren.
Zo, Scene is ook kaal. Kreeg het ineens op mijn heupen, was zijn haar zo beu haha! Hij was braaf (met praam) maar zijn hoofd en hals vond hij niet zo leuk. Heb nog bijna een ijzeren praam in mijn gezicht gehad, leuk die paarden! Maar goed, hij is weer helemaal knap. Ik ben echt alergisch voor paarden met (een beetje) haar.
Ik heb wel een zere rug van het krom zitten om de benen te scheren. Kraakte nog net niet toen ik weer rechtop ging staan.
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-11 19:09
sarah leuk zo'n rijtest karen was gisteravond en vanmorgen niet lekker lau heeft een vetje ipv hetje sultank heeft lekker gedressuurt in het zonnetje karen heeft do geschoren die het zat was na een paar min evie hier begin ik ook niet aan scheren, ol zit zo dun in de vacht. bay wel iets dikker en zoeff valt ook wel mee sanurie sneu dat paardje nog een keer moet lopen kris ja ik ben altijd vroeg, maar moet kwart voor 8 naar het werk en dan voor de tijd de beestenbende hier verzorgen lekker buitenritje kris, was het nu ook mooi weer voor en hopen dat je bit bij het cross ook gaat helpen. vief mooi dat je springzadel goed ligt en dat je dreszadelop maat gemaakt wordt lau voelde zich ook al niet lekker smakelijk eten noor evelien heeft ook geschoren en nu pijn in de rug
zo weer thuis van het werken. iets langer dan gepland. Was lekker druk en verder even grote schoonmaak gedaan. net paarden weer naar binnen gedaan. papsie was al met de stallen begonnen dit was ook weer een keer een bijleesactie van mij.
_lautje_
Geplaatst: 01-11-11 19:11
Het college was in de middag
En willen jullie niet zulke enge dingen zeggen! Is straks mijn knie goed genoeg om te rijden maar zit er een dikke buik in de weg
Wat een leuke test Sarah! Nog nooit van gehoord! Oh oh Laura.... ach je kunt nog best doorrijden tot je 20e week
Vandaag gewerkt, Vief nog heeeel even gezien, toen ik thuis kwam ff stalletjes uitgemest en zometeen ga ik makkelijk eten maken. En ik heb bedacht dat Apekop Zeus morgen mee gaat naar springles, en ik, ik trek mn bodyprotector aan!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-11 19:29
marijke jullie kunnen het makkelijk
mams had net zo'n furminator meegenomen voor de hondjes. want die hebben z'n giga ondervacht.. diegene die er normaal het meest hekel aan heeft bleef zitten en is nu al heel wat vacht kwijt haha.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 01-11-11 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Kris
Geplaatst: 01-11-11 19:31
Zit ik weer tegen die advertentie van Horze aan te kijken. Mail nog steeds niet beantwoord en nog steeds geen pakketje ontvangen. Wat meer kan ik doen dan wachten? Ze hebben helaas geen telefoonnummer.
Ik las het idd al Jantine. Adverteer dan niet met ALTIJD verzening binnen twee werkdagen en ALTIJD binnen 24 uur reactie op je mail...
muts_marijke
Geplaatst: 01-11-11 20:04
@ Laura ik zou, mocht ik ook zwanger raken proberen zo lang mogelijk door te rijden, kan me niet voorstellen dat ik er zo lang niet op kan. ''gelukkig'' ben je er zeker van dat je niet zwanger bent. @ Noor ben wel heeel benieuwd naar jullie huis!!! @ Kris waardeloos dat je niet verder komt met je bestelling!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 01-11-11 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
_Jitske_
Geplaatst: 01-11-11 20:07
Lau: Moet je Mariek eens vragen, volgens mij heeft die ook nog heel lang doorgereden met haar zwangerschap
Kris: Heb er geen ervaring mee.. Heb wel springschoenen van Horze, maar die heb ik een keer bij een ruitershop gekocht die bij een SGW stonden. Springschoenen bevallen wel super.
Mendy: Heb hier ook nog wel 5 honden in de aanbieding die geborsteld mogen worden (naja 4, één is een tijd geleden nog geschoren)
Eef: Heb je uiteindelijk maar zelf geschoren? Ik moet ook maar eens een afspraak maken voor die van mij, ze doet nu nog niet erg veel, maar conditie opbouwen met zo'n teddyvacht werkt ook niet heel handig.
Noor is druk aan het klussen, idd maar even opletten met je schouder.
Ach, het kan er maar af zijn En als je toch een apparaat hebt.. En gelukkig dat Scene behoorlijk braaf was.
caro29
Geplaatst: 01-11-11 20:16
@ Evelien ik heb net contact gehad met divoza en ze gaan maar weer eens bellen met kieffer. Wacht nu sinds augustus maar hoorde dat ik niet raar op moest kijken als ik nog 2 maanden zou wachten. Dit was mijn laatste kieffer hoofdstel Waardeloze service. Ik heb besloten een nieuw hoofdstel te kopen want heb nu alleen nog een bij elkaar geraapt zooitje. Zo'n metalen praam heb ik in mijn gezicht gekregen had een mooie jaap boven mijn wenkbrauw @ Vief apart paard die wolles
Ik ben net bijna van de bruine gevlogen. Besloten om maar weer eens een rondje te galopperen. Na een halve rondje begint zij te bokken en rond te tollen. Weet niet of het blijheid was of een staakactie maar ik schrok mij rot. Daar ging het te snel voor. In draf bleef zij wel lopen dus we gaan vooruit. Volgende week ga ik schimmel maar weer voor de 2e keer scheren. Het is alweer een te grote ijslander qua vacht
bvw
Geplaatst: 01-11-11 21:01
Frits is weer heel apart (nog aparter) nu hij geschoren is. Maar hij is niet zo grijs als vorig jaar, toen werd hij nog voor schimmel uitgemaakt Wiso wou trouwens wel met scheren maar het aparaat niet. Morgen gaat als het goed is de rest eraf
Noor ben heel benieuwd naar foto's! Fijne service dus bij Horze en Kieffer En Lau is toch niet zwanger
Karen fijn dat je je weer wat beter voelde. Whaha Evony klinkt wel erg grappig. Ideaal toch Evie dat je niet hoeft te scheren! Noor gaat het klussen allemaal volgens wens? Lau hmmmm dat is wel vreemd hoor.
Ik heb wel leuk gewerkt vandaag. Was echt mooi weer trouwens!
bianca1980
Geplaatst: 01-11-11 21:44
Het setjes SGW topic liep een beetje uit de hand met dit als gevolg..... met dank aan Riannhuh al haar kunsten..... Mijn cross set volgend jaar...... Bull zelfs geen dambord of sterren meer op zijn reet maar knalgele kanaries....... de kanarie op mijn schouder is de life cam.....