annetje mooi dat je nu springles hebt. gaat helemaal goed komen ah is het zo erg sann.
mijn pony is ook dik geworden heeft 8mnd stil gestaan ivm scheur in de pees. terwijl ze vollop in de sport liep dus die kilotjes zijn er hard aan gekomen.
Fijn Annetje dat je spring les hebt. Hopelijk bevalt het je. En als je meerdere in de les hebt die een hoger niveau hebben spring je zelf ook makkelijker mee. Komt vast helemaal goed.
Ik heb Zeus en Zigo ook gereden vandaag. Zeus had last van zijn pollenallergie en was daar heel druk mee en Zigo is zo ongeconcentreerd die ziet alles wat op de b-weg loopt-fietst- en rijd. Die had ook niet zo veel zin. Bleh hoe sjagerijnig kun je worden als je 2 paarden rijd en die allebei geen zin hebben vandaag. Reageer het nooit af op de paarden maar achteraf denk ik wel eens ... stelletje lamzakken
Da's jammer dat ze allebei niet fijn gingen Marijke.
CoriienRN
Geplaatst: 04-04-11 21:44
Annetje fijn zeg!! Sann dikkie dik en zijn vriendje what MM Das wel vervelend een pollenallergie lijkt mij bij een paard, schud hij ook veel met zijn hoofd?
heel veel. Is ook heel zielig. Boos worden heeft ook geen zin want hij heeft gewoon last. Schud veel met zijn hoofd proest heel veel en gaat met zijn neus over het asfalt als het even kan.
Hoe is het met Vero haar wond Sann? Wat balen van de pollenallergie Marijke!
Beau vanmiddag
Heb haar na het rijden de sokken geschoren en gewassen, zie ik net berichtjes op facebook dat er heel veel lesuitval morgen is. Ik heb 1 les om 10 voor 10 en van half 2 tot half 4 practicum, dus ik ga alleen voor dat practicum. Had Beau dus beter morgen kunnen wassen, maar dan kan ik morgenochtend even op pad voor zilvershampoo voor haar staart (die is immers voor een deel grijs en dat krijg ik met gewone shampoo echt niet grijs) en daarna invlechten
wat een zonnetje bij jou mirthe. hier geen zon gezien (hooguit 5min ofzo) mooie foto's
Sannnn
Geplaatst: 04-04-11 21:52
Had al poosje niet echt er meer opgelet, had er wel in voer verminderd en alles. Maar deed voor het eerst dressuurzadel weer op na maand, kreeg ik die niet eens op normale gaatje. Dus ik achter d'r staan.. Pfft, dikkie dik dus. D'r ribben voel je, maar d'r onderkant is bol. Dat moet weg. Ach, iedereen is thuis toch al op dieet hier. Kan Vero er ook wel bij. Top dat je springles hebt Annetje! Jammer dat hij niet goed ging MM. edit: met d'r wond gaat het goed! Bijna dicht. Maar doe frontriem er nog niet op. Jij succes morgen he!
heleenxx
Geplaatst: 04-04-11 21:52
Mooie foto's Mistid! Jullie zijn een leuke combi!
Succes morgen Corien! Heb je een date morgen of zo?
@ Corien ik rij al met een neusnet. Zomers ook met oornet. Helpt soms wel maar nooit genoeg. @ Mendy ja heb ik gezien. Super mooie tijden. @ Mirthe Beau ziet er goed uit!
Dankjewel voor de leuke reacties Mendy, hier wel zon maar veel bewolking dus was een beetje het knipperlicht idee. Wat fijn dat het zo snel gaat met de genezing Sann! 'Geluk' ook wbt de periode, wel zonnetje maar nog niet te veel vliegen, is goed voor de genezing. Groot gelijk dat je de frontriem er nog niet over doet, stel het schuurt wat een schuurt de wond weer open... ben je een stuk verder van huis. Margriet, morgen inderdaad Tolbert! Ilse gaat weer mee Succes morgen Corien!
Gisteren is Ultra door de laadklep van de trailer gezakt... gelukkig waren we toen alweer thuis. Er zat een rot plek in en toen hij er op ging staan tijdens het afladen zakte hij er zo door. Schrok me helemaal kapot. Pap is bezig een nieuwe achterklep te maken. Morgen nemen we Ilse haar trailer mee.
Eef_Bam
Geplaatst: 04-04-11 22:09
Goedenavond. Mirthe: Beau ziet er goed uit ! San: Dikkie dik mag op dieet dus. MM: Een voor Zeus. Corien: lastig, succes morgen!
Zag net dat mijn cijfer voor biologie erop staat, had hier nou niet echt voor geleerd en niet veel verwacht, maar had toch een 8,0 en ga ook met een 8,0 naar mijn CE voor biologie .
edit: lees net je berichtje Mirthe, hopelijk heeft Ul er niks aan overgehouden?
Jeetje supercijfer Evie! Ul heeft er gelukkig niets aan over gehouden, misschien een gekrenkt ego. Gelukkig gebeurde het niet zaterdag toen ik met Beau aan het trailerladen oefenen was, of nog erger op cross zelf. Sta je dan te koekeloeren. Nummerplaat lag eraf en volgens mij was de verlichting van de nummerplaat ook stuk.
Marijke: kan jij mij wat vertellen over polle allergie bij een paard? want ik verdenk toc er ook van! En aangezien ik die weer ga proberen op te pakken wil ik daar ook iets tegen doen! Annetje: fijn dat je eindelijk les hebt Mirthe: moie foto van beautje Eef: net cijfer hoor!
Eef gefeliciteerd met je goede cijfer Anne fijn dat je springles hebt San heeft last van een te dik paard. Daar heb ik nou echt nooit last van. Als ik heel veel voer in Ferrose prop blijft ze misschien op gewicht MM jammer dat ze geen van beide lekker gingen. Dat zijn echt de baaldagen Mooie foto's mistid en dat is wel heel eng van je trailer.
Ik weet weer waarom ik met Ferrose altijd aan een longe wandel. Het ging haar allemaal niet snel genoeg en toen vond mevrouw dat ze maar weer eens de longe door mijn handen trok om op haar achterbenen rond te wandelen. Soms is ze zo lomp.