[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:35

Sim: Auw.. Da's nie prettig.

Over parcoursbouwer. Het lijkt mij erg leuk om te doen. Ik geef veel les en zou die kennis graag in de lessen willen steken. Plus wat meer oefenparcoursen bouwen bij verenigingen en dan langzaam aan misschien wel doorstromen tot op echte concoursen.
Er bestaat een kans dat ik een parcours 2e hands met hekken, vleugels etc kan overkopen voor niet al te veel. Hindernissen zijn wel iets verkleurd, maar een verfje doet wonderen.
Dan is het de bedoeling dat hier thuis een parcours komt te staan en dan misschien een aantal lessen organiseren in parcours springen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:38

Goeiemorgen :wave:

Ik zie hier toch wel een bult mannen voorbij komen waar van ik nou niet bepaald warm kan worden := Gelukkig verschillen smaken nogal :D

@ Weule: spannend dus over 2,5 week. Hou je ons op de hoogte van de vorderingen! Hopelijk komt er eindelijk vooruitgang en een eind aan het getouwtrek.

@ Vief en Kim: succes met jullie presentaties +:)+

@ Dienke: wat leuk dat je de cursus parcoursbouwer gaat doen. Clubgenootje van me gaat er ook mee beginnen. Ik duim voor je voor een goed gesprek!

En de rest ben ik alweer vergeten :o

Gister met Zetje naar de smid geweest. Ze reageerde nergens op. Hij verwachtte niet dat het een zweer was en was het dan wel, dan was ie nog niet rijp en niet te vinden. Daar leek ze ook rad. Thuis haar dus ff aan de longeerlijn gedaan en ze was rad :D Wel stijf dat wel. Delden van donderdag heb ik maar afgemeld (en ik had zo zin om te springen!), nu richt ik me op de kring van zondag.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:40

waar moet je rijden voor de kring rowo???
ach, we zien't wel, enige waardoor er een einde aan komt is dat hij hier alles laat vallen wat hij wil handhaven of eist, en dat wij aanvullende eisen kunnen stellen aan zijn gedrag... maar denk niet dat hij dat gelijk wil, dus dan gaan we het gewoon via de gemeentelijke weg doen. kost het hem alleen meer geld en frustraties als ie alsnog verliest :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:41

als BV hier is geweest heb ik altijd extra werk :P

overal opnieuw inloggen, mail, hyves, facebook, bokt... is toch wat.... ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:44

Ik lees iig al wel dat jullie mekaar als buren heel lief vinden :)) Doen beide buren moeilijk dan? Zowel aan de 1 als aan de andere kant?

Onze kring is dit weekend in Denekamp. Dienke zag ik in de L1 ook op de startlijst ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:45

nee, is vader en zoon, 2 'bedrijfswoningen' al vraag ik me af in hoeverre of dat officieel ook zo is..., andere buren allemaal geen enkel problemen (die wonen ook tenminste 200 meter en 400 meter verderop)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:46

rowo schreef:
Ik lees iig al wel dat jullie mekaar als buren heel lief vinden :)) Doen beide buren moeilijk dan? Zowel aan de 1 als aan de andere kant?

Onze kring is dit weekend in Denekamp. Dienke zag ik in de L1 ook op de startlijst ;)

daarom ook :P ik was al benieuwd, weet dat ik ook met dienke mee moet ergens dit weekend... (te vroeg..... zondagmorgen)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:47

Mandy: Ik had al gemaild of ik iets later kon starten, maar helaas. Als er iemand op een later tijdstip uitvalt, mailt ze mij. Het betekend nu dat ik uiterlijk half 7 op z'n laatst weg moet rijden van thuis.
Ik zag idd dat Tim er ook op stond. Ik ben benieuwd wat ze allemaal vragen en of ze me goed genoeg vinden..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:47

Gelukkig lijkt het goed te komen Jeroen-!

Ik heb nog niet opgegeven voor de lessen bij Rob! Ga vlug even LIelle mailen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:50

@ laura: wij gaan er van uit dat het gesprek weinig oplevert, want buurman zal wel niet zomaar toegeven (alstie verstandig is doet hij het wel, maarja.....) Maar wie weet komt er wel een oplossing... scheelt de gemeente in elk geval heel veel werk....

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:52

Ik heb me net opgegeven voor 12 maart bij Lielle. Klein beetje onder voorbehoud omdat ik denk dat ze dit weekend ook gaan gebruiken voor de trainingen die worden georganiseerd voor kring achterhoek oost. Maar dat weet ik vrij snel!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:55

Goede morgen wat kletsen julie veel Zeg!!

Zag lelijke manen voor bij komen Hahah heb toch en heeeel andere smaak :D

Jeroen hoop dat het gaat met dat gesprek!
Lau arme challenge!!
Rowo succes op de kring
Binaca gefeliciteerd je vliegt zo weg joh met die ballon Hahaha

Sorry rest te veel :o lees vanmiddag goed bij!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:58

@ Dienke: er doen er gewoon heel weinig mee met de kring. Dan loop je het risico vroeg te moeten. Ik moet ook L2 dus had voor het L1 om een late startplek gevraagd. Anders staan die beesten uuuuuren op de trailer.

@ Jeroen: oh op die manier heb je het over meervouw van buren. Ik dacht dat de buurman aan de andere kant ook moeilijk deed :+

En trainingen, goed dat jullie het zeggen. Ik moet ook nog wat zien te versieren, maar ga iig niet ver weg :o

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:00

Ik had geen idee dat ze al om 8uur begonnen.. Komt ook allemaal wel goed. Mogen er iig wel heel veel door van de L1 en de L2...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:02

Veel??? := Ik vind juist dat er weinig door mogen. Enige voordeel is dat de groepen nu heel klein zijn, normaal doen er wel 2x zoveel mee.
En ach, een keer vroeg opstaan overleef je vast! Half 9 moest je of niet? Wie weet zie ik je dan nog wel!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:04

Bij ons mogen er in het Z1 maar 4 door (van de 19)...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:08

hey rowo, denk ook eens aan mij! ik moet er dan ook zo vroeg uit! en mee :P dat is veel erger.... hahaha
en neem onze data (diepenheim) maar mee voor trainingen ;) misschien kunnen jullie ook samen wel een groepje maken met o.a. malloesje en irene ofzo??? en dan zelf instructeur zoeken...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:12

Ja maar jullie eerste training is niet al in maart, en dan moet ik toch echt wel een keer trainen ;)

En ach vriend zijnde, moet je maar wat voor Dienke over hebben :D

@ Noor: Bij ons mogen zowel in de L1 als de L2 er 6 door. L1 zijn nu nog 14 starts, de L2 20. Maar omdat er zo weinig mee doen valt het nu mee.
Springen mogen er altijd meer dan 20 door, maar we hebben als kring Twente zijnde dan ook heel veel startkaarten in het springen.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:16

Vergeleken met Gelderland mogen er behoorlijk wat door. Regelmatig gehad dat er maar 5 door mogen van de 60 starts.... Daarom vond ik het zoveel :)
Mandy: Start je Markelo in April ook?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:18

Nee denk het niet. Dat weekend gaan we nl thuis geheime zender draaien en denk niet dat ik dan veel energie heb na een nacht veel drank en weinig slaap :+ Maar wie weet! Jij wel?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:30

Ik start die niet... Vind het persoonlijk voor Dröpke nie echt een fijne cross. Ga eerst lekker oefenen en dan in mei na Markelo

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:33

Een fijne cross is het idd niet, maar t is wel super mooi dichtbij. Dat zou ook de reden zijn om erheen te gaan.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:36

vorig jaar 2 dagen wezen kijken in markelooooo, met o.a. BV ;) toen waren we nog niet vriendje in vriendinnetje ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:36

Jeetje, 'k kom net uit bed.....
Kijk ik naar buiten: het ijsregent, spekglad en nu sneeuwt het.... Je gelooft het toch niet.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:37

weule schreef:
vorig jaar 2 dagen wezen kijken in markelooooo, met o.a. BV ;) toen waren we nog niet vriendje in vriendinnetje ;)

Een stelletje in wording :D Maar dat in wording waren jullie ook vorig jaar al met de SRD (van 2009) :=

@ Margreet: gelukkig is het hier NOG droog!