Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Ter afwisseling kun je natuurlijk wel een sprongetje maken etc, maar echt alles doen en ook op Z1 dressuren voor goede punten, is voor de meesten moeilijk.
billy1 schreef:Ik vind eigenlijk wel dat een paard makkelijk dressuur op Z niveau moet kunnen en daarnaast nog moet kunnen springen en crossen. Misschien komt dat omdat ik toch wat andere ambities heb dan de meeste van jullie en dus ook andere eisen stel aan mijn paarden.
Wanneer je op twee of drie sterren niveau wil meerijden moet je toch echt een goede Z dressuurproef kunnen rijden en ook nog eens een M/Z springparcours. Daarbij natuurlijk ook nog lekker een dikke cross
Mijn paarden lopen beide Z dressuur en M springen in de cross lopen ze twee ster en M. Ik vind juiste dat hoe beter je ze aan de dressuur hebt je hier ook profijt van hebt bij het springen en in de cross.
rowo schreef:Maar jij hebt ook wel een bepaalde kwaliteit paardenVerder ga ik helemaal mee in wat je zegt hoor, maar t is natuurlijk wel afhankelijk van je paard en ook van de (kwaliteiten van de ) ruiter.
rowo schreef:Leuk dat je daar gaat starten Dorien, wie weet zie ik je nog wel!
En kan me voorstellen dat je kop er niet helemaal naar staat, maar misschien is het wel goed voor de afleiding?