Snoekiej schreef:JONGENS IK HEB HET ECHT GEDAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebungeejumpt van de hoogste bungee ter wereld, 216 meter. Het was echt zoooooooooooo gaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!! Ik heb bewust niet over de rand gekeken, maar het was nog een hele val! Wat een adrenaline gaat er door je heen zeg!!!!
Shanouk!! Je bent mijn held
!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFF!!!
Kicke joh!!
@Lielle en Simmie: Wat een leuke foto's!!
Zal zo even reageren
.
@Noorwijdenes: Wauw, bofkont!! Paarden aan huis
.. willen wij ook zoooo graag!
@Vief: Motormuis
, leuk zeg!!
@PB: Haha.. Wolin heeft een hekel aan regen.. dacht ik
.. maar die kwam vandaag ook niet. Was helemaal in haar sas met een skippybal
.
Mijn moeder voelt zich gelukkig weer als vanouds, volgende week staat er een afspraak bij de cardioloog!
En vandaag is Wo weer bij de smid geweest, mooie schoenen!! Haar buurman is ook weer vertrokken, dus Wolin is weer helemal heppie-de-peppie. Zaterdag komt er dan alweer een Fries naast, wel leuke baasjes
, vandaag ontmoet. Maar als dat niet gaat, krijgt Wolin de box naast haar manneke
, een mooie lichte box met aan één kant een muur en aan de andere kant dus haar beste vriend
en die staat naast een raam, dus Wo kan dan ook door het raam naar buiten gluren!!
Wolin was dus vandaag helemaal in haar sas met de skippybal in de regen
, ze heeft echt staat spelen met dat ding, de buuf hing aan de andere 'handvat' en dan ondertussen er tegen aanschoppen!! En natuurlijk even lekker rauzen als een stel jonge merries
, de skippy houdt de geest jong he!!
Zo maar eens lekker aan de pasta Carbonara
en dan maar eens belasting-aangifte invullen.. nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd.. ben er altijd een beetje laks in geweest
, maar ik kan het gelijk van 5 jaar terug vragen
!! Mijn zus heeft het ook gedaan vandaag en die krijgt me toch een bedrag
..