Ik ben nou ff in de pauze op internet.. Heb de laptop meegenomen na boven. Mijn moeder belde net op. Mijn paardje is nie zo lekker vandaag. Hij eet geen brokken, wel kuilvoer en drinkt gewoon. Hij had gisteravond ook zijn brokken laten liggen. Zal m straks ff temperaturen. Denk dat ie moet wennen dat ie kaal is. Hij is dinsdag geschoren voor het eerst.. Heb m wel 2 dekens op liggen, misschien toch te weinig. Mijn moeder wil er even een fleeche deken onder doen. Als het haar lukt. Ze is alleen. Anders doe ik dat gauw na mijn werk. Zal allemaal wel mee vallen, tenminste dat hoop ik.
@Vief : lekker zeg, ik hoorde van me ma dat ze ook weer geboekt had voor ons haha maar dan naar turkije weer @SGWollie: ja is ook, en aan de ene kant wil ik over, maar de andere kant niet, want aan de ene kant omdat luuk dan beter springt is het weer voor mij fijner om te leren, maar aan de andere kant is het ook heel goed om gewoon ervaring op te doen in de B en vooraan proberen te rijden @BV: @JJ: toch een trailer echt gaaf
Het is er rustig.. Maar jah, kan ook nie anders als Bokt er een aantal uur af ligt. Remember heeft gelukkig weer brokken gegeten en gedronken. Ben daar wel heel blij om. Heb zelfs ff 10 min gereden. Hij was echt goed te pas. Ik ga nou weg na een verjaardag en morgen om 7uur alweer weg na Marienheem.. Iedereen een hele fijne avond.
Zo ik ben weer thuis en kan voorlopig geen hengsten meer zien (en ik moet er nog zoveel uitzoeken voor 5 merries ) Was wel een gekkenhuis toen de kampioen geveild werd, binnen 5 minuten zaten ze al op €100.000!!!! De hengst van de buren is door naar het verrichtingsonderzoek!
Vieva: Ik ben er ook erg blij mee We hadden een 2-paards maar nu een luxere met zadelkamer en alle luxe opties en veel extra om de merries met veulen veilig te kunnen vervoeren.
ik ben voor Chico op zoek naar een jong ruitertje met lef dat graag een hele goeie pony onder z'n kont wil Elaine die hem reed is overgestapt naar de paarden en ik heb hem nu weer thuis. Dat vind ik natuurlijk wel heel gezellie, maar ik ga er zelf niet meer op rijden en hij is nog te jong om met pensioen te gaan.
Even wat feiten: 15 jaar, 1.47 cm, Z2 dressuur, Z springen, Z SGW. Een super leerpony dus!
Het liefst heb ik dat hij een beetje in de buurt blijft en dat iemand met hem ook gaat crossen, want daar doe je hem een groot plezier mee.
Ik heb dit weekend springwedstrijd in Sneek. Zit alleen een beetje te twijfelen of ik wel heen ga.
Ik was ook van plan om te gaan, maar de auto doet het nog steeds niet dus dat gaat niet door. Hoop echt dat ik volgende week weer weg kan, schiet niet echt op zo
Tijdens de springavond waren er ook een paar hengsten over enthousiast . Tygo ging al bokkend zijn parcours door. Big respect voor Hester Klompmaker die er gewoon rustig op bleef zitten!
Vieva: dat gaat wel snel zeg! JJ: Gaaf cadeau zeg! Biem: proficiat met je baantje!
Ik was vandaag over actief.. Hercules gereden en met een oude fokmerrie wat door het bos gehuppeld. Verder nog 2 zadels gepoetst en Hercules getoiletteerd .
Goeiemorgen allemaal!! Was vanochtend om 6uur wakker.. erg vroeg.. Paardje heeft net eten gehad, nu ikzelf zo en dan na Marienheem... Hij is btw weer goed te pas, gelukkig!!!
@ marieke: wij zitten in dezelfde situatie met onze c-pony. Is ook nog maar 15 en we zijn op zoek naar een nieuw jong ruitertje. Gelukkig is er iemand bij onze vereniging die al jaren heeft gevraagd of ie nie te koop is (dat is ie niet) en dus hebben ze hem vorige week uitgeprobeerd, deze week proberen ze weer. Ik hoop dat het doorgaat, het zou zonde zijn als ie nu al pension zou krijgen. De pony heeft mij met Z springen - M2 dressuur en B sgw gelopen, met mijn nichtje L springen - M2 dressuur en B sgw. Je foto doet het trouwens niet.
@ BV: je leest dit vast niet meer, maar ik zie je misschien straks nog wel.
Zometeen ff nog snel Uvanta rondslingeren en dan klaar maken voor concour