Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zit je nog in Leeuwarden?miss_jumpy schreef:kimdepim schreef:goeiemorgen
Ben een beetje brak van gister avond.
Wat heb je uitgespookt dan
). Dus vanochtend best brak. Maar nu gaat het wel beter.
.
.
Nou ja lessen geregeld en skis enzo en lekker vroeg op bed. De volgende ochtend voor skieen voor de indeling van de groepen. Mijn vriend kwam in de verst gevorderde en ik in de 1 na verst gevorderde. Dat was dus erg goed want dit was nog maar mijn 2 keer in de sneeuw. Nou ja 3 dagen super les gehad. En erg veel geleerd! Ook super veel geskiet! Toen eindelijk een dagje rustig aangedaan was ook wel even lekker. En lekker apres skieen!
Hebben nog nacht geskiet met alle lessers waarmee de lesgevers het aandurfde om naar beneden te gaan in het donker. Eerst boven lekker eten en spelletjes doen etc. En drinken. Dus wij toen skieen maar er waren een paar ieren bij die genoeg drank hadden gehad (1 had 14 bekers gluhwein op
) Dus we hadden wat vertraging. Maar was erg gezellig! De laatste dag nog naar Leogang geskiet dus zo'n 30km. En weer terug naar huis. Erg langzaam allemaal. We hebben zo'n 5 uur in de file gestaan en toen we eindelijk een beetje door reden trapten ze in de andere auto door de koppeling. Dus die zitten nu nog ergens bij Frankfurt tot de auto gemaakt is! Heb nu alweer zin in de volgende keer! miss_jumpy schreef:nelis, heb je shayne zijn vinger wel goed bekeken op de 2e en 3e foto![]()
Maar leuke foto's en goede punten!

.
), lijntje van twee B pony hindernissen met de afsprong en boomstam erachteraan. Daarna de in uitjes en de buis erachteraan (ik ben trots
). Daarna heeft de rest die mooie groene bak nog gesprongen en daarna de waterbak.... Snappie vouz?
Zit nu in de bieb en ga zo mijn presentatie in elkaar zetten.

. kimdepim schreef:MJ: Eigenlijk wel he.
miss_jumpy schreef:nelis, heb je shayne zijn vinger wel goed bekeken op de 2e en 3e foto
miss_jumpy schreef:kimdepim schreef:MJ: Eigenlijk wel he.
ik moet toegeven dat dat voor mij ook niet altijd opgaat hoor
.
viefdepief schreef:Ik heb vroeger konijnenkeutels gegeten!
Mijn oma kreeg zowat een rolberoertje toen ze het zag en mijn moeder vertelde dat ik dat wel vaker deed