[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:38

Ik kom er nog even achteraan: welkom SGWollie en zo te lezen pas jij ook prima bij ons dressuurmutsen SGWay of life Haha!

MissM: jij snapt er ook niets van Boos! Die kabouters vallen voorbijlopende paarden aan en niet paarden die een plukje gras zoeken.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:41

MissMuts: dankjewel voor de uitleg! weer een raadsel opgelost Haha!

Is dat dan hetzelfde dat ze zich alleen laten zien aan het eerste paard in een rit Pling die zich vervolgens rot schrikt, en waarbij je het volgende paard ziet kijken: "waar heb jij last van Verward "

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:46

Ik vond jullie collectieve dwaling naar dressuurland dan ook het perfecte tijdstip om me nou eindelijk eens aan te melden!

Ik denk dat ik in de bakkabouter hoofdstad woon.....

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:05

Klinkt als de ideale plek voor de kaboutercursussen! Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:08

Dromen En toen sliep iedereen Dromen

Ikke ga ook slapen, heb me voorgenomen om morgen vroeg te gaan rijden...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:12

Welterusten.

Canter: nee, die vinden bij ons op stal plaats (alleen weten de meeste ruiters dat nog niet)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:14

Canter schreef:
Klinkt als de ideale plek voor de kaboutercursussen! Haha!

Haha!

Talida: fijn dat Tal vandaag weer ok leek Ja Misschien is het toch wat spierpijn geweest Verward
Ze voelde dinsdag iig gewoon fijn, ook met het afwerken. Maar ze heeft natuurlijk wel heel anders moeten springen dan normaal, dus spierpijn zou best kunnen.

Heb wel bijgelezen, maar ben alles een beetje kwijt Clown
Heb vandaag ook leuk dressuurgereden, ben met Ot een rondje om geweest en heb daarna nog heel fanatiek gereden Ja (was wel warm Bloos )

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:14

Klinkt als een gezellige familie SGWollie Tong uitsteken

Net verjaardag achter de rug, ga nu ff tandjes poetsen en me bed in. Er staat een kolieker op knappen, dus er zit zelfs nog een kans in dat ik er vannacht weer uit moet. vanmorgen wast ook vroeg, dus morgen slaap ik uit Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 08:32

Ik mag vandaag de hele dag in de rekenkamer werken van onze kringkampioenschappen dressuur. Mag ik dan ook een beetje meepraten met de dressuurmutsen.....??
Oh ja, en omdat mijn zus donderdag niet kon ben ik ook nog een keer naar de dressuurles gegaan Cool

Ik was vooral bezig met contrastelling en loswerken! Geen travers en appyuementen, die doe ik voornamelijk op onze 23 jarige powny, daar zitten namelijk makkelijkere knopjes op Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 08:33

SGWOllie, leuk dat je bij "ons" komt crossen. Ik zal op zondag wel op het secretariaat zitten, dus je kan haast niet om mij heen, dat wordt meeten!!!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 09:06

@ missmuts: die kaboutercursussen bij jullie, zijn dat cursussen voor je paard, of voor kabouters Vork ????

@Miss_jumpy: Leuk,meeten!! Ik heb je toch niet per ongeluk al aan de telefoon gehad toen ik belde of je met winstpunten in de B toch aan de oefencross mocht meedoen? Clown

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:08

NOu, ik ben er ook weer eens..
Zit gewoon de hele tijd op school.. Boos! Echt niet normaal!

VIef: Sterkte ermee!
Simmie: Jij ook, ik hoop voor je dat het wel te genezen is allemaal!
SGWOllie: Welkom! Ik ben stiekem heel benieuwd naar die Winston, hij klinkt als een geweldig beest(je Knipoog )
Foto! Cheese!
L_J: He bagger dat het nét tijdens je cross is, kunnen ze het niet nog omzetten? Dat je ergens anders heen gaat?
Of zijn al die trips op dezelfde datum?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:19

Welkom SGWollie Tong uitsteken
Leuk verhaaltje ben ook wel benieuwd naar Winston Haha!

Gisteren van Charlotte (=Nieuwe baasje van Q) nog wat leuks gehoor!
Ze was vorig weekend met Kunigonda naar Lelystad geweest waar ze met de dressuur 1e en 3e was geworden in de B Lachen
Ghehehe Q wordt dus ook een echte dressuurmuts wie had dat gedacht Vork
Emmy gaat haar van de week nog een keertje helpen en dan zou ze binnenkort voor het eerst B gaan springen.
Ben benieuwd heb zelf het gevoel dat Q minder hard gaat in het B dan in het BB Knipoog

Laat ik dan ook gelijk nog even wat foto's van m'n vorige pony plaatsen, zijn gewoon te lief om voor me zelf te houden Knipoog Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:21

Welkom sgwollie!

Hoe gaat het met je opa Vief? Al wat beter?

Ik had gister wedstrijd, zeur niet vaak maar nu wel. Was mooi op tijd, bij secretariaat gevraagd, waren er 2 uitvallers. Dus meteen opgezadeld, kom ik bij de ringmeester..ja nog 1 en dan ben jij. Ik denk haaaaaaallo. Verder had ik deze week dus te weinig serieus gereden en dat was meteen merkbaar. Bit vastpakken, niet los willen laten, ging gewoon niet zo. In de proeven ook niet, 2de ging wel beter. Banen waren echt zo krom als bananen, a lag 2 meter lager als c..knap he in friesland Tong uitsteken. Ook nog selectie, dus vond het niet echt geweldig. Maar goed, was het ook nog niet eens helemaal met de 1ste jury eens, Halsstrekken deed ze een keer en had ik een 5 met commentaar moet meer..ze liep al met de neus op de grond!! Nou en voor gangen opeens allemaal 5en, normaal allemaal 7ens die ik overigens in de 2de proef wel had. En mn proppen vlogen los/eruit..dat heb ik ook nog nooit gehad! Nou ja, niet erg tevreden dus.

RK zien springen, had 4 fout volgens mij..

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 11:00

Welkm SGWOllie!

Vief, ai naar nieuws over je opa zeg, hoe is het nu?
Leuke foto's van je vorige pony, echt schattig!

Ik ga me zometeen maar is klaar maken voor wedstrijd, vanmiddag moet ik met Oes in Holten rijden. Heb me opgegeven voor B dressuur en BB springen.
Ik moet eerst BB springen, heb me voorgenomen dat mocht hel heel goed gaan in het BB, waarbij ze lekker voorwaarts is en ook goed over haar rug springt ze daarna nog een rondje B moet lopen waarbij ik de dressuur laat vallen. (anders wordt het wel erg veel).
Maar aangezien Holten erg kijkerig is denk ik dat het gewoon een rondje BB springen wordt en een B dressuur proefje!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 12:14

ik ga zo mn tuig invetten. Morgen weer dressuurmutsen. Heb vanmorgen lekker gelongeerd en gesprongen. Knollies staan nu binnen, worden helemaal gek van de dazen *en kunnen niet in de schaduw*. Dus vanaaf rond 6en gaan ze weer naar buiten.

PC klot e van je wedstrijd!!

Vief: leuke pony is het!!! Hij of zij heeft echt een leuk kopje!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:31

Is iedereen nu wel aan het zonnebaden?
Of nog steeds veel werkende hier?
Ik heb heel ff pauze... zit me echt helemaal kapot te zweten.. pff. Opzich heerlijk die zon, maarrrr... niet als je de auto in moet pakken.. Tong uitsteken
Zometeen Oes even ophalen en dan hier maar invlechten. Als ik haar bij haar stal invlecht staan we pal in de zon!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:32

Ik ben verslagen aan het typen :S.. maar ga zo eerst buiten eens wat nuttige dingen doen.

Succes vanmiddag!!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:32

Zo.. Veel moeten bijlezen, want heb gister de hele dag op bed gelegen ~ziek.. Gaat nu alweer wat beter!

En eregister wou ik gaan rijden, blijkt biem een trap te hebben gehad en dat is nu helemaal dik ~Net waar zijn zadel ligt Huilen Dus kan ik nu een paar dagen niet rijden..

Vief: Gaat het alweer een beetje met je opa? En mooie foto’s van je vorige pony Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:59

gomir schreef:
Talida: fijn dat Tal vandaag weer ok leek Ja Misschien is het toch wat spierpijn geweest Verward
Ze voelde dinsdag iig gewoon fijn, ook met het afwerken. Maar ze heeft natuurlijk wel heel anders moeten springen dan normaal, dus spierpijn zou best kunnen.

Heb wel bijgelezen, maar ben alles een beetje kwijt Clown
Heb vandaag ook leuk dressuurgereden, ben met Ot een rondje om geweest en heb daarna nog heel fanatiek gereden Ja (was wel warm Bloos )

Net gewedstrijd, draf was wel aardig maar wat stug op moment dat we in de ring moetsen, galop was ronduit drama, daar had ze nog wel ergens last mee. naja zal wel weer goed komen toch? Ben alleen nu wel weer zo fanatiek (hoe slechter het gaat, hoe meer ik wil) dat ik misschien komend weekend ook weer wil starten (dressuur dan he, in het kader van..)

Welkom SGWollie!
@Vief, sterkt emet je opa. Wij kregen gister te horen dat mn tant ein duitsland door de doktoren is opgegeven, de bruiloft (van haar dochter)vorig weekend heeft laatse beetje wel opgemaakt. eigenlijk moet ze geopereerd worden maar ze is te zwak. Dus denk niet dat ze mijn bruiloft gaat halen en dat we tussentijds weer naar duistland moeten Huilen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:01

Ohhww Talida wat naar zeg Ach gut
Jij ook veel sterkte!
M'n opa krijgt wel extra zuurstof nu maar volgens mij zorgen ze wel goed voor hem. Misschien dat we er vanavond nog even heen gaan Lachen
M'n vader had beloofd of vanmiddag nog even te bellen dus dan weet ik meer!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:13

miss_jumpy schreef:
Ik was vooral bezig met contrastelling en loswerken! Geen travers en appyuementen, die doe ik voornamelijk op onze 23 jarige powny, daar zitten namelijk makkelijkere knopjes op Clown

Ikke heb ook zo'n pony, alleen is hij 15. Alleen na 2 jaar bijna niets doen wordt ie wel weer zo stout als een 3 jarige. En alleen bij de baas want die weet wat hij kan, bij een ander sjokt ie braaf rond, die zetten hem toch niet aan het werk Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:03

Welkom SGWOllie!!!

Aaaah, wat een lieve foto's Vief! Lachen En weet je al wat meer van je opa?

Sjaan: oei, het is bloedje heet hier, ik wens je veel sterkte en succes Knipoog
Ik ga zometeen trouwens naar de paardjes toe en meet dan de singel even!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:22

Oja! Ik had gisteren dus diploma-uitreiking, ze hebben gelukkig geen rare uitspraak van mij genoemd Clown
M'n moeder heeft nog wat foto's gemaakt, als zij foto's maakt zijn die meestal niet echt super ofzo Tong uitsteken

Eerst even tekenen:
Afbeelding

En daar is ie dan, HET papiertje:
Afbeelding

Blijft leuk:
Afbeelding

En de taart die ik kreeg:
Afbeelding

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:33

Vief aah echt een leuk pony ze! Haha!