MissM: jij snapt er ook niets van
Die kabouters vallen voorbijlopende paarden aan en niet paarden die een plukje gras zoeken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die kabouters vallen voorbijlopende paarden aan en niet paarden die een plukje gras zoeken.
die zich vervolgens rot schrikt, en waarbij je het volgende paard ziet kijken: "waar heb jij last van
"
En toen sliep iedereen
Canter schreef:Klinkt als de ideale plek voor de kaboutercursussen!

Misschien is het toch wat spierpijn geweest
(was wel warm
) 
????
Echt niet normaal!
)

. Ook nog selectie, dus vond het niet echt geweldig. Maar goed, was het ook nog niet eens helemaal met de 1ste jury eens, Halsstrekken deed ze een keer en had ik een 5 met commentaar moet meer..ze liep al met de neus op de grond!! Nou en voor gangen opeens allemaal 5en, normaal allemaal 7ens die ik overigens in de 2de proef wel had. En mn proppen vlogen los/eruit..dat heb ik ook nog nooit gehad! Nou ja, niet erg tevreden dus.
Dus kan ik nu een paar dagen niet rijden..
gomir schreef:Talida: fijn dat Tal vandaag weer ok leekMisschien is het toch wat spierpijn geweest
![]()
Ze voelde dinsdag iig gewoon fijn, ook met het afwerken. Maar ze heeft natuurlijk wel heel anders moeten springen dan normaal, dus spierpijn zou best kunnen.
Heb wel bijgelezen, maar ben alles een beetje kwijt![]()
Heb vandaag ook leuk dressuurgereden, ben met Ot een rondje om geweest en heb daarna nog heel fanatiek gereden(was wel warm
)

miss_jumpy schreef:Ik was vooral bezig met contrastelling en loswerken! Geen travers en appyuementen, die doe ik voornamelijk op onze 23 jarige powny, daar zitten namelijk makkelijkere knopjes op
En weet je al wat meer van je opa?