, heel slechte punten voor die onderdelen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, heel slechte punten voor die onderdelen.
.
) en lichte stress voor internationale wedstrijden, supercool!
, kweetnie wat ze opheeft maar ze overspringt zich de hele tijd nu en ze durft nie meer door springen en ik ben er nu ook bang op omda ze zo gigantisch hoog springt (echt tot over de piquetten op ne sprong van 90 cm). Mottig dus
. Daarnet dan nog beetje gaan helpen op jumping om er beetje weer in te komen. Waren beide goede rondjes!
, dan zie ik je mss dan!
dat is altijd voor mij de start van de vakantie
. Wat een luxe! Maar ik vond vakantie job leuk, dat was namelijk paardenkamp geven, vandaar dat ik Evelynetje ken, zij deed da ook hier in wareg.m
. Zo was dat toch leuk werken tussen de paarden
.
.
en goed verdiend, haha! 
Maar hij heeft dat al niet graag zo aanrakingen op plaatsen waar hij het niet graag heeft. 't Is echt een chagrijn op dat vlak.
Maar goed, hij is nu helemaal losgemaakt.
. Boven mijn niveau al dit ze!
een google'tje is aangeraden) waardoor je combi van op neus/ op lagen inwerking krijgt. Mijn oudje met hyper-gevoelige mond liep daar veel beter op. Als die van u in ne cob past, mag je da wel eens lenen als je wil?
(alleen nog maar even verder facturen maken, dat ik de cadeau zelf kan betalen, haha)