. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Horsemaniac schreef:startlijsten van SGW Ermelo staan online! Ik start daar nog een keertje B voor de ervaring!! JOEHOE ZIN IN!!! hopelijk kan Oenkerk extra startplekken regelen, want ik hoop daar weer L te starten. Ik sta daar namelijk nog op de lijst van de B..
[/quote]
P01 schreef:maximiliano schreef:@ Lielle dat vind ik dus ook apart. Ik ben nu wel mijn startgeld kwijt maar mijn plek is allang weer opgevuld door een ander die ook gewoon betaald..... Nu gun ik het de organisatie wel maar tis wel apart.
Lisse dan maar opgeven 1-7!
Er aan verdienen? Je hebt geen idee hoe hoog de kosten zijn.
Horsemaniac schreef:startlijsten van SGW Ermelo staan online! Ik start daar nog een keertje B voor de ervaring!! JOEHOE ZIN IN!!! hopelijk kan Oenkerk extra startplekken regelen, want ik hoop daar weer L te starten. Ik sta daar namelijk nog op de lijst van de B..
maximiliano schreef:@ Lielle dat vind ik dus ook apart. Ik ben nu wel mijn startgeld kwijt maar mijn plek is allang weer opgevuld door een ander die ook gewoon betaald..... Nu gun ik het de organisatie wel maar tis wel apart.
Lisse dan maar opgeven 1-7!
[/quote]
Thanks miss bay!!! maar ook wij kunnen een keer onze dag niet hebben of een foutje maken hoor
dus je maakt altijd kans!!!
want ik heb hetzelfde ook altijd als ik tussen de profs rijd in de dressuur ring.
... die rijden paarden met ONWIJS veel kwaliteiten en de profs hebben zoveel kennis en kunde.... heerlijk om naar te kijken en ze aan het werk te zien met hun paarden.... maar ook zij maken soms foutjes en daardoor kan ik ook daar soms winnen
Ik wordt liever laatste met een onwijs fijne proef, dan eerste zonder dat ik onze kwaliteiten heb kunnen laten zien