[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:07

En het bovenste berichtje? Staat daar niet bij als je er op klikt 'gebruiker heeft het bericht verwijderd voor u het kon lezen' oid ?

MargreetW

Ik had laatst iemand een Pb gestuurd en die ook weer verwijderd uit de outbox. Later wel een Pb gestuurd en toen zei ze dat ze 2 nieuwe berichten had bovenin en maar 1 in haar Inbox. Vandaar.

Ik ga donderdagmiddag op Noa passen, is helemaal niet erg. :D <3

muts_marijke

:') :') O:) |o dit staat er zie ik nu Ahum! Blond denk ik :o?

Er wordt 1 privé bericht achtergehouden omdat de map vol is.
Geef nieuwe berichten weer. De nieuwe berichten worden weergegeven als er voldoende ruimte is gemaakt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:09

Toch nog wat verwijderen en misschien even opnieuw inloggen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:10

Marijke aardig van het ziekenhuis! Slaap je zelf vannacht ook wat beter!
Sann ik doe met je mee, heb ook weekend.

Haha, paard dat ik vanaf veulen ken en zadelmak gemaakt heb, is met de vrachtwagen vertrokken naar Italië.
We riepen allemaal al 7 jaar dat die helemaal niet wijs is, gewoon gevaarlijk.

Deze week een extra paard om te trainen, wel leuk om weer wat afwisseling te hebben!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:11

Leuk Margreet!
Collega die veel tekenwerk voor mij doet is zwanger van de tweede en de eerste is zo'n schatje <3 is stiekem een beetje jaloers

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:14

GELUKT!!!! dank jullie!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:27

Kris jammer dat ze (nog) niet akkoord gaan
Joki leuk dat je morgen voor rijdt bij de Orun, ben benieuwd of ze beetje kunnen lesgeven. Heb ik namelijk ook een keer gedaan, maar vond zelfs de instructeur-instructeur niet om over naar huis te schrijven...
Voordat ik Vies gekocht heb, heb ik denk ik ook wel 30 paarden gezien. De helft maar gereden trouwens. De meeste hoefde ik niet eens op om te zien dat het niets voor mij was. Eigenlijk wilde ik het vierde paard dat ik zag kopen, maar helaas werd die uit de verkoop gehaald. Was leuk dier, alle knoppen erop, super braaf en op je pinken te rijden. Zij reed er altijd alleen mee door het bos enz.. enz.. Precies wat ik toen (en nu waarschijlijk ook nog) zocht.
MM wat super! :):)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:30

Anne, heb geen verwachtingen.... Heb een keer of 15 op 2 locaties bij 2 hele fijne instructeur-instructeurs gereden (1 wad mijn eigen instructeur) en op 2 na was het 3x niks :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:48

Mo is haar pinpas kwijt, handig :+
Kris, balen zeg!
Noor _O- geniaal die gasmeter!
Bianca beledigt nu een stel Groningers die in Marum wonen O:) . Die willen echt niet horen dat ze in Drenthe wonen :+
Margreet, dat programma is ook geniaal! Met Jensen ofzo toch? Die vroeg ook hoeveel eieren er in een dozijn zaten. "Nou, dat ligt eraan of je een bakkie van 6 of van 10 koopt, want anderen heb je niet". "uuuuuh, een dozijn is 12". "Nou snap ik 'm!! Dan koop je dus gewoon 2 bakjes van 6 :D " := := :x :x :')
Marijke, wat fijn dat Geert thuis is!
Mo wil ook een lief kindje!

Ik heb zin in morgen :D :D :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:55

mistid schreef:
Bianca beledigt nu een stel Groningers die in Marum wonen O:) . Die willen echt niet horen dat ze in Drenthe wonen :+

oohh ja...scherp van jou.... :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:56

Komt omdat daar een vriendinnetje (vlakbij) woont O:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:00

moest pb zijn

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:01

Ze heeft het over mij Texelse _O-

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:16

jij bent ook razensnel Mootje...... :D

Marijke: fijn dat jullie onverwacht nog 1 nachtje extra hebben
Mootje: ben benieuwd naar de fb-ontwikkelingen.
Noor/Margreet: is dat nog familie van "onze Sattels"? van de 3-ling bedoel ik?

Ymke en Britt: onbegrijpelijk, en als je dan weet dat Britt een havo-diploma heeft, vraag ik me echt af of die gestolen is, of dat ze hem ergens gevonden heeft......

Vrijdag komt onze "zwarte parel" weer thuis. Lekker. Hij heeft het daar prima, en het had ook wat ons betreft nog zo door mogen gaan, maar nu hij weer naar huis komt
vind ik dat toch ook wel weer erg leuk. Ben benieuwd hoe de dametjes op stal reageren... op slag hengstig vermoed ik. :D

Truste allemaal!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:48

Jemig wat wordt er hier toch veel gekletst. geen tij om op alles te reageren, ben afgedraaid na een vreemd dagje werken. (kon weer eens de problemen gemaakt door een collega rechtbreien, niet grappig)
Morgen verder met mijn schoenjacht, ben weer eens lekker optijd. -O- Nog niet geslaagd dus Kris.
Fiore vraagt of ze mee mag kletsen, wat mij betreft prima, maar wie ben ik om daar over te oordelen. volgens mij hebben wij een tijd terug staan kletsen in Hazerswoude fiore, tijdens een springwedstrijd of oefenparcours daar, dat weet ik niet meer. We hadden het over springen en crossen en dat pony's leuker zijn dan paarden. :o Behalve mijn pony-paard Eddie, die is natuurlijk wel heel leuk. :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:57

Stal_Fiore schreef:
Joehoeee... hihihi... mag ik meekletsen?

Van mij wel Fiore :D . Misschien even voorstellen? Er zijn inmiddels een hoop nieuwe kletsers, die je nog niet kennen.

MM: wat super dat Geert weer naar huis mocht! En leuk dat het zo gezellig was in het ziekenhuis. Ik heb mijn 20e verjaardag in het ziekenhuis doorgebracht: was ook erg feestelijk. Heb nog een foto van een broodmager figuur in een kamerjas, met in de ene hand een Bosche bol en in de andere hand twee zakjes van de drains :+ .

Kris: spannend van je bod. Hopelijk komt het nog goed. Verder niet zo goed meer bij gebleven.

Les begon erg leuk, maar toch weer een inzinking bij de trakehner. Zelfvertouwen is nog niet terug in de combi -O- .

Nou, ik ga pitten. Trusten allemaal en Geert: succes morgen!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 05:48

Moggel, tis weer vroeg dag.
Lau, ondanks dat je er niks aan doet en eigenlijk niet jarig wil zijn, toch van harte gefeliciteerd.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 06:38

Lau gefeliciteerd

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 06:59

Britt schijnt een grote media-hype te zijn. Havo-diploma is geen krijgertje, haar gedrag nu is gespeeld. Het schijnt geen licht te zijn, maar ze doet zich veel dommer voor dan ze is. Een of andere vrouw die ook meegewerkt heeft aan pekingexpress en echte meiden in de jungle heeft een soort documentaire geschreven over hoe het er echt aan toe gaat achter de schermen. Ze zegt daarin ook dat Britt helemaal show is.

leli jammer dat bij de training de trakhener ook verkeerd ging. Uiteindelijk wel gelukt?

Lau gefeliciteerd. Probeer er toch een fijne dag van te maken :(:)

Ik ga straks scholen, huiswerk maken daar en dan met een vriendin lunchen, snel snel terug naar huis want even later heb ik les met Vies. Mag hij aan het werk ~~}>

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 07:14

Gefeliciteerd Lautje, hopelijk wordt het toch een leuke dag!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 07:17

Lautje, van harte.

Mijn weekend is al begonnen. :D
Nu in dubio, krijp ik zo nog even mijn bed in :z als Joey de deur uit is, of ga ik aan de slag...Denk het eerste, nachtje was veels te kort.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 07:43

Gefeliciteerd Laura, een mooie verjaardag vandaag. We denken aan jou en je familie.

Goedemorgen allemaal.

Edit Margriet, dat weet ik eigenlijk niet, maar de Sjattels komen oorspronkelijk daar wel vandaan. Maar goed, dat zegt niks natuurlijk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 07:53

Margreet, 2 van de 3 zijn nog vrijgezel.... maar die showen we maar net aan Mootje.. hahahahhaa

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 07:55

Die lopen al aardig richting de 60 Margriet, dat is helemaal niks.

Verdikkeme, ik wil de krant uit de bus halen maar het hoost hier..... :(