[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:14

sussie wat een super mooie foto!
Kris en Tien hebben getraind bij Rob
Caro wacht op een bakstuk
Mandy wat balen zeg dat ze nu beide niet lekker zijn
Mirthe fijn dat je tweede rondje beter ging en gefeliciteerd met je prijs. Ik heb je rondjes niet gezien maar ik weet wel van andere keren dat je Beau moeilijk in ritme kan houden dus misschien zit er wat in wat Kim zegt
Joki het is toch al super dat je zelf ziet wat je "verkeerd" doet. Dat is immers de eerste stap in het leerproces

Hier loopt een half geschoren paard rond :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:18

@ Bvw Ziet Frits er nog aparter uit dan normaal :=

bvw

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:26

Nee frits is kaal, wiso loopt voor schut

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:27

Goedenavond!
Ik heb heerlijk op de bank gezeten vanavond, en the negotiator gekeken. Goeie film!

Mooie foto Sussie!
Wel fijn getraind dus Kris en Tientjeh
Balen dat het springen niet helemaal lekker ging Mirthe. Hopelijk volgende keer beter!
Welkom Sultan
Super van Wolletje Vief!
Fijn dat Jer ook zijn best wel wilde doen Noor!
Haha, nice Bvw :+
Kris, ik heb wel eens een bit verstuurd per post, had een k&k verkocht. Die is kwijt geraakt in de post, en ondanks een aantal keer bellen is daar niks aan gedaan en is ie niet teruggevonden. Heb dus ook de koper nog geld terug gegeven. Dus ik hoop voor je dat het bit nog aankomt..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:46

Lekker avondje zo of niet Snoek. Wanneer moet je terug naar Lingehoeve?
Leuke foto Sussie!!
Fijn dat Jer goed liep uiteindelijk Noor, vervelend van je schouder. Hopelijk valt het mee straks.
Mirthe is het niet verstandig om wat rustiger aan te doen met je rug? Je zegt steeds dat je er zoveel last van hebt en slikt al medicijnen. Maar als je de belastbaarheid niet naar beneden brengt zal er nooit wat veranderen... Je moet het zelf weten, maar je bent nog jong en je rug moet langer mee.
Wat zei de DA Eef?
Gave set zo met dat paars/ roze tientjeh!! Weet nog wel dat ik daar over dacht. :)
Fijn dat jullie lekker getraind hebben Kris en Tientjeh.

Ik ben mezelf gek aan het maken door informatie over darmpoliepen op te zoeken op internet. Stom, ga ik dus nu ook meestoppen. 8)7 Morgen druk dagje, stage en dan door naar school en 's avonds nog springwedstrijdje met What. Duik dus lekker mijn bed in, trusten. :z

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:52

:(:) voor San. Veel plezier morgen, wel een leuk dagje!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:59

kimdepim schreef:
Ik heb je tweede parcours trouwens gezien. Als ik eerlijk ben zou ik zeker geen L gaan. Een constant ritme miste en Ik vond het er wat moeizaam uit zien. Ze viel in draf in de wendingen etc.
Persoonlijk zou ik daar eerst aan werken voor ik verder zou gaan ;).

Ritme was mijn eigen fout, ik zat haar steeds tegen te werken. Nam zelf terug naar draf. Ik heb gewoon verschrikkelijk slecht gereden. Eerste parcours was het ritme nagenoeg goed maar wilde ze maar doordrammen en niet wachten op mij. Toen was ze ook vrij spooky en gewoon niet luisteren. Dan word ik giftig. Ik heb haar toen voor het tweede parcours net iets moe gemaakt en was zelf gewoon aan het prutsen. Ik kan zelf ook gewoon slecht B rijden, ik wil het dan veel te netjes doen waardoor het er juist slecht uitziet. En ik was m'n medicijnen ook vergeten waardoor ik nogal last van m'n rug had en om mezelf dan te ontlasten Beau uit ritme haalde en te weinig met m'n benen reed.
Bianca, in Dwingeloo, Gasselte en Exloo liep ze gewoon een prima rondje, fijn in ritme en toen had ik zelf niet zo'n last van mijn rug en reed ik gewoon normaal. Jij hebt Beau volgens mij voor het laatst in Westerbork gezien en dat was volgens mij de derde keer dat ze mee was, toen snapte ze er geen hout van. In Dwingeloo sprong ze echt onwijs fijn, Gasselte kregen we halverwege wat stoornissen omdat Beau en Ul elkaar ineens na 3 maanden ofzo zagen maar verder ook fijn en in Exloo liep ze ook goed. Appingedam was wel een hele entourage voor een jong paard met groot scherm in de bak en veel tierelantijntjes, daar was ze vooral van onder de indruk en daar kwam het slechte ritme, in combinatie met te weinig been van mijn kant, vandaan.

Sann, ik ontlast voor mijn doen al heel veel. Ik rijd Beau 5x per week en Vos 1x (de rest doet zusje), uitmesten doe ik niet, zwaar tillen doe ik niet en ik hang eigenlijk de hele dag op bed of op de bank, en ga overdag naar school (mag daar wel op de kantinestoelen zitten ipv de klasstoelen, de kantinestoelen zitten beter). Als ik nog minder ga doen wordt ik gillend gek. Ik kan Beau bijv. wel 2x in de week gaan longeren, maar van het voorjaar is mijn rug alleen maar slechter geworden door het longeren dus dat durf ik eigenlijk niet aan. Ik wil wel minderen met school :+

:(:) niet te veel opzoeken over die darmpoliepen, daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Succes alvast voor je concours morgen!
Bianca, das ook wat, een half geschoren paard :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:07

Kris en Jantine hebben lekker gereden bij Rob.
Corien, slaap lekker!
Sann :(:)
Mirthe, Beau is dus een beetje wisselvallig.

DA redde het niet meer om langs te komen en morgen is nationale feestdag in Belgie dus hij komt nu woensdag ochtend. Prima, heb toch nog mijn zalfje liggen. :P
Scene was lastig met lessen, hij is als de dood voor zijn eigen schaduw. Dom beest haha! Uiteindelijk ging het wel goed. Wil hem toch laten scheren, alleen kan de scheerder pas het weekend van de 12de komen. Eens kijken of ik iemand anders kan vinden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:28

Het is niet een kwestie van minder doen Mirthe, maar eerder van beter doen. Je moet juist bewegen.. Hangen op de bank bv is juist niet goed voor je rug. Heeft je therapeut het nooit over buik en rugspiertraining gehad en/ of je houding? Misschien daar eens over beginnen, kan je misschien helpen. :)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-11-11 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:28

Avond.

Kris: Er zit zeker een kop op! Zeker niet de makkelijkste ;)
Danielle: Ik snap je wel hoor. Toen ik de foto zag dacht ook van oliebol, dit is niet hoe het moet. Had het ook door tijdens het crossen, dus vlak na dat die foto is gemaakt heb ik me zelf herpakt en ben ik inderdaad weer gaan zitten. Wat ook te zien is op het filmpje waarbij het een heel ander beeld is.
Dressuurzadels geen ervaring mee.
Bvw: Haha, leuk zo'n half kaal paard :+

Beetje met lange teugel gereden vanavond. Ging niet super fijn maar ook niet echt heel slecht.
Ik ga me bedje opzoeken :z

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:50

Goedenavond.
Sultank: welkom!
Vief: Fijn dat Woll het zo goed doet.
Sann: darmpoliepen? Ik heb iets gemist denk ik, heb je last van je darmen?
Mirthe: Heb je misschien een recent filmpje van Beau, ben ik wel nieuwschierig naar.
Evelien: Bang voor zijn eigen schaduw :') .
Noor: Ik wil je even heel erg waarschuwen, stalgenoot van mij heeft iets soortgelijks gehad na een val, maanden licht last van gehad van haar schouder maar gewoon doorgegaan omdat het niet heel erg was en zij een bikkel, uiteindelijk toch naar de arts en bleek iets van de spier/pees(?)-aanhechting met een scheur, paar maanden wachten tot een operatie en vervolgens na de operatie een paar maanden revalideren en niet mogen rijden. Ik weet dat jij een ontzettende bikkel bent, maar als je het blijft voelen zou ik het nog een keer na laten kijken.

Het was vanavond echt belachelijk druk, dus ben maar met bam naar de springtuin gevlucht en een beetje "gespeeld" over balkjes heen, tussen balkjes door, tussendoor is Bam nog even flink uit zijn kanarie gegaan, staart bijna op zijn rug, neusgaten open en snurken maar, een arabier is er niks bij :Y) en draven dat ie dan kan :~ .

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 08:15

goedemorgen..
zo paardjes lopen al weer buiten. Zo richting werk.
maar eerst nog even ontbijten.

evie heeft lekker tussen de balken gespeeld en bam had er zin in
bianca heeft een half kaal paard
evenlien jammer dat de da niet kon komen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 09:18

Goedemorgen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 09:44

Morgen!
Mendy werkse
Bam is tegenwoordig arabier :D
En Scene is bang voor zijn eigen schaduw :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 09:51

Goeiemorgen :wave:

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 09:52

Goedemorgen!

Mirthe: Appingedam was idd heftig voor een jong paard!
Evelien: haha die Scene :P Hopen dat je iemand kunt vinden die eerder kan scheren
BVW: arm paard, half geschoren :+
tientjeh: Fijn dat Uk weer zo lekker aanpakte
Vief: Mooi dat Wolles het zo goed deed

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 09:59

Goedemorgen! :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:01

Goedemorgen :)

Heb hoofdpijn van de witte wodka jus van gister middag! :+
Leest straks wel bij :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:13

Morguh

Niet al te fit, gister op stal bijna flauw gevallen, zat net op tijd. Nu heel beroerd en mn hoofd knalt uit elkaar, toch maar naar werk gegaan. Even een poging wagen...

Mandy, hoe is het met Zetje?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:14

Karen, je bent niet goed. Was lekker thuis in je bedje gebleven :(:)

Zetje... tja. Ze loopt in de wei wel uit zichzelf en jaagt zelfs de pony bij het hooi weg. Maar moet je niet zien hoe dat gaat. Been is nog dik, rond de wond wel minder gevoelig. Maar goed, ze staat er nog steeds niet graag op.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:18

TG, lekker rustig aan doen hoor :(:)
Sarah heeft een kater
Het gaat dus wel iets beter met zetje, de eetlust is er in elk geval wel

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:27

Nogmaals een dikke knuffel voor Rowo, wat een pech zeg :(:)
Tientje: leuke foto!
Ilse: ook een leuke foto!
Mirthe: als ik op jouw post en die van kim af ga sluit ik me toch bij haar aan (al is dat natuurlijk makkelijk gezegd zonder het gezien te hebben en vanachter een computer) want voor een jong paard wat niet meer ervaring heeft kan ik me niet voorstellen dat hij ook op 1 m gaat klieren ofzo. Maar goed nogmaals, makkelijk gezegd vanaf hier :D
Stephanie: welkom, je komt me bekend voor van je foto's! Leuk paard. Over dressuurzadels heb zelf een pfiff (vind ik heerlijk, het duurdere model weet niet meer welke maar nog steeds mooi geprijsd maar een super zadel) en een kieffer ook erg fijn.
Sanuarie: jammer van je niet gereden wp in barchem!
Eef: tnt is sloom, zeker als je iets met haast moet hebben :+
Kris: ik zou niet meteen naar een pelhalm grijpen eerlijk gezegd, zeker niet omdat jij en je paard ook nog meer ervaring moeten opdoen!
Sann ook een knuffel :(:)
TG: lekker rustig aandoen!

Nou gister dus mijn alcohol(vrij) rijden test geval ding :Y)

Was erg gezellig, met een groep vanuit het dorp. Je moest dus eerst gewoon het parcours rijden en daar kreeg je cijfers op ( :') ) en toen hadden we 1,5 uur de tijd om een bepaalde hoeveel alcohol weg te drinken (aangepast aan je gewicht) maar ik kreeg sowieso daar maar 2/3 van op want toen voelde ik hem al zitten :Y)
Tussen door moesten we ook blazen, en toen weer rijden (groot succes wahaha)
Ik had omgerekend naar normale glazen 5 glazen wodka jus op (niet te drinken overigens) en een promille van 0,6 en het rijden ging heel soepeltjes wahah! Wel heel rustig want was zo bang dat ik de bocht uit zou vliegen ofzo terwijl juist de rest 10 x zo hard reed van bij het eerste rondje :Y)
Was overigens wel de enige die consequent het tweede rondje 2 handen aan het stuur hield :=
Daarna nog gezellig met z'n alle uit eten (behoorlijk luidruchtig met 8 aangeschoten mensen :Y) ) en toen had ik nog dressuurles _O- was een gezellig lesje haha, al was ik al weer redelijk genuchterd, had om half 2 mijn laatste glas gedronken en had om 9 uur les.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:28

caro29 schreef:
Divoza is bij mij het probleem niet. Kieffer is het probleem die hebben niet veel haast. Er is maar 1 rondgenaaid trenshoofdstel en 1 rondgenaaid stang en trenshoofdstel. Beide hebben andere bakstukken. Heel irritant

Kiefer is een dramaaaa! Bestel nooit wat bij Kieffer. Ik zeg tegen klanten altijd dat het wel lang kan duren (2 maanden is heel normaal bij Kieffer) :z

TG en rowo :(:)

Zo ik ben weer actief geweest. Ze hebben net een pallet voer gebracht en ik heb alleen alweer op z'n plek gelegd. Schoteltje muizengif erbij en klaar. :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:41

sarah dat klinkt heel grappig! :+
Waar was dat?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:47

Dit was in emmen.
Maar ze doen het ook wel eens in assen!