Het was een allergische reactie en ze heeft een prikje gehad. Het was wel redelijk extreem volgens de DA. Ze was echt helemaal opgezwollen en hield 1,5 kg aan vocht vast.
Ook zat ze helemaal onder de bulten, zelfs haar pootjes. Gelukkig is ze snel opgeknapt na het prikje en is ze snel gaan plassen. Ze had sinds 22.00 gisteravond niet meer geplast en ze dronk extreem veel. Heb nu pillen meegekregen die ik de volgende keer kan geven om te voorkomen dat het zo erg wordt.
TG schimpie is echt geweldig leuk! Lijkt een erg fijn beest.
Lau, have fun!

Vief
Sim is weer scherp vandaag haha!
Caro, als jij het weet..... ellende!
Vandaag voer versleept, paarden thuis gedaan en Caap gereden. Daarna even naar de Praxis geweest met papa, we gaan een voerkar knutselen.
Vind die dingen zo achtelijk duur, ik maak er zelf wel een (lees, papa maakthem en ik zorg voor de koffie en broodjes).Baal echt dat Zwartewaal is afgelast, ik baal van het weer. Ik wil op concours.
Zit trouwens ook geen wol in, maar gel oid.
.
.
. 
Veel plezier in aken!! 

. Vond hem wel wat stijf uit stal komen maar aan de longe niks te zien. Morgen maar eens een ander dekje eronder doen. Dunne met zijn bontje. zadel pastte prima volgens Arno. Daarna oude merrie gedaan en die liep in draf prima maar wilde in 1e instantie niet in galop. Later wel. Beetje mixed feelings vandaag.