[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:58

Leuk dat je mee mag doen Martine! Is een hele leuke en leerzame ervaring Lachen!
Ik mocht afgelopen jaar 2 dagen meerijden voor de eventing (pony's) Ja

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 23:04

Heleen: Veel plezier alvast in Den Ham! Ga je naar de Lourenshoeve?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 23:05

Dat is leuk zeg, zeker als je onverwachts gescout bent!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 23:05

andrea16 schreef:
Heleen: Veel plezier alvast in Den Ham! Ga je naar de Lourenshoeve?

Ja, ken je het? Ik kom er voor het eerst.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 23:07

Ik heb er wel eens concours gehad, volgens mij is alles daar perfect verzorgd. Veel plezier!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 23:48

Zo ook weer terug van stal, erg lekker gereden ondanks dat hij weer een flink tempo had.

Zit nog steeds te twijfelen of ik nog wil blijven hockeyen, ook omdat ik nu op zondag moet hockeyen omdat ik in het dames team zit. Dus dat betekent dat ik in het hockey seizoen geen wedstrijden kan rijden.
Ook is er nu al weer gez**k in het team onderling met allemaal problemen.
Weet ook niet of ik er nog wel tijd voor heb, nu met me nieuwe studie. Weet niet wat ik ervan moet verwachten.
Heb geen zin om weer zo'n druk jaar te hebben.
Maja als ik dit seizoen stop met hockey krijg ik er misschien wel spijt van. Moeilijk Slapen
Nouja ik ga maar richting bed, weltrusten iedereen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 07:54

Goeiemorgen!
@Martine: Gaaf zeg dat je naar de Rabo Talentendag mag!
@LZ: Fijn dat Mars weer goed is!
@Heleen: De Lourenshoeve vind ik erg mooi en daar hebben ze het ook netjes voor elkaar! Alvast veel plezier!
@Hilde: Balen dat Ukkie nog niet zo fijn weer loopt als voor je vakantie! Hopelijk krijg haar snel weer lekker voor elkaar!

Gisteren ging mijn tentamen, presentatie, op school wel aardig en gelukkig heb ik hem nu dan eindelijk gehaald! Nu vandaag nog weer 1 en dan ben ik voorlopig even klaar. Maar moet weer naar Apeldoorn en was gisteren al zo ongeveer verdwaalt, alle wegen waar ik zo ongeveer langs moest waren open gebroken Boos! Uiteindelijk dus bijna 1 uur erover gedaan om op school te komen en nog maar net op tijd.
Gisteren ook nog dressuurles met Jipje gehad, hij liep wel fijn, maar in het begin was hij wel erg fris Tong uitsteken Vanmiddag komt de smid voor beide paarden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:32

Goeiemorgen Doei!

Fijn dat je je tentamen gehaald hebt Benthe!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 09:24

Morgen Doei!

Benthe: Gelukkig was je nog net op tijd! Top dat je je presentatie nu wel gehaald hebt Lachen!
Ingrid: Kan me voorstellen dat je twijfelt wat je nu moet doen.. Ik zou het denk wel weten Bloos
Heleen: Wat leuk zeg Hyper!
Hilde: Vervelend van Uk Ach gut Hoop dat je haar snel weer zo voor elkaar hebt als voor de vakantie.. Foto van je haar? Haha!

Gisteravond nog even Enschede in geweest. Was een concert op de oude markt en echt zo druk heb ik het nog nooit gezien in Enschede Wow! Was wel super gezellig. Vooral bij Krezip zat de sfeer er goed in. Heb het niet zo laat gemaakt, want heb vanmiddag mijn laatste hertentamen Lachen Ben benieuwd, volgens mij ken ik het wel goed. Zo even ontbijten, boodschappen doen en dan maar eens kijken wat ik ervan kan maken..

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 09:58

Goedemorgen!
Succes met je hertentamen Vief!

Straks even tosti's bakken en vanmiddag buitenrit maken met pd.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 10:36

Goedemorgen!

Goed dat je je presentatie gehaald hebt Benthe! Lachen
Veel succes met je her Vief!

Lourenshoeve is leuk, paar jaar geleden met de club op kamp geweest. Ja

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:27

Hey iedereen!
Hier een berichtje vanuit het zonnige Rimini!!
Het is hier echt superweer, en ik ben poepiebruin! Superwarm, echt heerlijk. Tot zondag!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:02

Goeiemiddag Lachen

Heleen: fijn dat je springles goed ging Lachen En heel veel plezier alvast in Den Ham!
J_N: super dat je je tentamen hebt gehaald!
Vief: succes met je hertentamen!
Ingrid: veel plezier vanmiddag Lachen
Snoekiej: mooi dat je het daar leuk hebt en dat het weer zo super is! Geniet er nog van! Haha!

Met mijn keelpijn gaat het gelukkig al een heel stuk beter Lachen
Ben vanochtend even lekker gaan fitnessen, was weer veel te lang geleden Bloos

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:05

Ik heb gisteravond een prof op rebecca gezet, echt gaaf om eens een ander die kennis heeft van rijden uiteraard op je paard te zien rijden. Rebecca kwam wel een aantal keer wat in verzet, maar hij klemde de mannen benen eromheen en geen discussie meer mogelijk hoor. gewoon lopen !!!!! hahahah... Ik ga vanaf nu ook bij hem lessen, eens kijken of we verder in het Z2 komen, de wissel is nl wel wat problematisch, dus ben benieuwd of met les en huiswerk wij dat gaan leren maar hij was daar wel zeker van dus dat bied hoop.... Haha!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:19

Benthe: Proficiat dat je je tentamen gehaald hebt, succes met het andere! Knipoog
Ingrid: Paar jaar geleden ben ik ook moeten stoppen met voetbal, heb er spijt van maar toch minder druk!
Tez: Fijn dat je weer beter bent!
@ Bianca: Fijn dat je van hem les krijgt, hij weet hoe je pony aanvoelt nu!

Veearts is vanmiddag geweest en ze zijn alletwee weer ingeent.. Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:21

Gaaf Bianca. Welke prof is het?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:25

wilco kats, staat nu met zijn paarden bij alice naber, dus dicht bij mij. de prijs is alleen wel wat schrikken voor een basis amateurtje als ons.. Nagelbijten / Gniffelen 55 euro voor 45 minuten, maar hij werkt wel wat langer door als het nodig is hoor.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:39

Naam klinkt me wel bekend.
Ach, ik zou liever 55 euro voor goede les betalen en dan misschien 1 x per week lessen ipv 2 keer, dan dat je goedkope prutles hebt.
Nou betaal ik vrij weinig voor mijn lessen, maar gelukkig is het wel goede les!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:02

Dat ben ik helemaal met je eens Sim! Ik les soms maar 1x in de twee weken als het wat te gek wordt, maar dan wel goed! Helaas is mijn instructeur ook niet heel goedkoop (maar hij is het absoluut waard Ja)

Bianca, springt ze de wissels niet of niet goed?

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:18

Ik ben het ook met jullie eens Knipoog
Nu krijg ik een keer in de week les, maar binnenkort nog maar 1 x in de 2 weken,
& de reden is dat mijn ouders er voor mij helemaal naar toe rijden, het is namelijk 1 u heen en 1 u terug rijden... Haha!
Dat kost ze wel veel tijd, maar ze willen het wel ! :_

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:25

Miriam schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens Sim! Ik les soms maar 1x in de twee weken als het wat te gek wordt, maar dan wel goed! Helaas is mijn instructeur ook niet heel goedkoop (maar hij is het absoluut waard Ja)

Bianca, springt ze de wissels niet of niet goed?

ze springt ze wel maar niet goed. reageert zeer goed aan de hulp, maar ze beweegt te snel waardoor ze zichzelf geen tijd geeft voor de wissel, dit geeft veel spanning verzet en staken als gevolg. Haar galop moet meer omhoog over de rug komen zodat ze tijd krijgt de wissel in de lucht te gaan springen. Hij heeft nu met haar gereden en dat allemaal kunnen voelen, ook hoe ze wel de hulp uitvoert, dat is op zich wel heel braaf.
Veel mensen bedankten er snel voor om op die pony van mij te stappen omdat ze zo'n driftkop kan zijn. Ook in Wieringerwerf was ze erg heet tijdens dressuur omdat de paarden al langs kwamen voor de cross. Maar ik wilde juist eens iemand anders erop zien. Ik heb nl al zoveel goed bedoeld commentaar aangehoord over die wissel, werd er niet goed van, dat het aan mij lag bla bla bla. Nu blijkt dat het dus in ieder geval niet aan mij ligt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:41

Helemaal eens met de rest. Ik betaal ook liever wat meer voor een goeie les en les dan bijv 1x in de 2 of 3 weken. Toevallig les ik samen met een andere meisje en heb ik het getroffen met mijn instructrice. Geeft super les! Hoor van haar dingen die ik nog nooit door 1 van de andere instructeurs heb gehoord.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:21

Heb het geluk dat ik al 11 jaar les heb van Jan en hij samen met mijn moeder die handel doet. Dressuurles kost mij dus niks.
Springen is een ander verhaal. Moeten bijna 1,5 uur heen rijden en dan weer terug en goedkoop is het al helemaal niet. Maar wel super goed. Als ik zie wat ik daar al heb geleerd, is het dat zeker waard.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:54

Ik heb standaart 1 keer per week les, dan niet prive. Maar ik rij mee met de vereningings les, maximaal 5 personen, meestal maar 2-3. Allemaal pension paarden. Vind hem erg goed les geven en zeker voor die prijs.
Ik wil als ik alles wat meer op een rijtje heb, weer prive lessen gaan volgen er nog bij, en dan springen of dressuur.
Maar dat is hier als je iemand van buiten af laat komen erg duur. Je betaalt al standaart 30 euro voor het afhuren van de bak, dan komen de kosten van een instructeur er nog bij. Dat is dan weer een nadeel van een manege, ze willen liever dat je bij hun privelessen gaat volgen.

Heb heerlijk buiten gereden, hij was wel erg wakker, alles was ook eng. Sloeg weer nergens op, aansteller dat het soms is.
Ga nu lekker douche en dan nog even een eind met de hond lopen.
Morge rooster ophalen op school

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:55

30 euro voor een uur de bak huren??? Verward Wat absurd veel zeg. Hier is het 5 of 6 euro en van de vereniging uit mogen wij s winters bij slecht weer, gratis bij de manege rijden met 1 paard.