!Ik mocht afgelopen jaar 2 dagen meerijden voor de eventing (pony's)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
andrea16 schreef:Heleen: Veel plezier alvast in Den Ham! Ga je naar de Lourenshoeve?
Uiteindelijk dus bijna 1 uur erover gedaan om op school te komen en nog maar net op tijd.
Vanmiddag komt de smid voor beide paarden. 

!

Hoop dat je haar snel weer zo voor elkaar hebt als voor de vakantie.. Foto van je haar? 
Was wel super gezellig. Vooral bij Krezip zat de sfeer er goed in. Heb het niet zo laat gemaakt, want heb vanmiddag mijn laatste hertentamen
Ben benieuwd, volgens mij ken ik het wel goed. Zo even ontbijten, boodschappen doen en dan maar eens kijken wat ik ervan kan maken.. 

En heel veel plezier alvast in Den Ham!

55 euro voor 45 minuten, maar hij werkt wel wat langer door als het nodig is hoor.
)

Miriam schreef:Dat ben ik helemaal met je eens Sim! Ik les soms maar 1x in de twee weken als het wat te gek wordt, maar dan wel goed! Helaas is mijn instructeur ook niet heel goedkoop (maar hij is het absoluut waard)
Bianca, springt ze de wissels niet of niet goed?

Wat absurd veel zeg. Hier is het 5 of 6 euro en van de vereniging uit mogen wij s winters bij slecht weer, gratis bij de manege rijden met 1 paard.