Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ladyzwien schreef:tuigers vindt ik geweldig op concour dan, hoe meer lawaai je maakt hoe beter ze hun best gaan doen, vindt dat echt geweldig. we zijn vorig jaar een paar ik naar tuigpaarden dag geweest met een stel vriendinnen erg gezellig
10! Tuigpaardenseizoen heeft hij zo'n 20 wedstrijden, 200 euro, en dan nog eten van hem krijgen, tsjonge! Dat verdiend eigenlijk goed, nooit zo op gelet eigenlijk! Ik gaf alles meteen weer uit aan prutdingen! Ik heb echt zin in nieuwe seizoen! Mijn hart ligt gedeeltelijk bij de tuigers! Vind ze echt super!
. Heb er ook al 1 uitgezocht! Unaniem, zegt je misschien wel wat? Die mocht dan ook op wedstrijd, alleen denk dat ik dat nog niet mag, en ik ken Jet wel, en zij mij ook, dus dan ben ik de l*l als het niet mag!

!
! Haha! Maar ben echt very very happy! Miriam schreef:Tezz: Pas op hoor, er zijn foto's van jou op de roze creatie...
Daar weet ik niks van.. 
Maar idd als je twijfelt zou ik het ook niet doen..
. En jij leert het paard en het paard leert jou, zo denk ik eigelijk. (Kan zijn dat ik te nuchter ben, met kwaliteitenspel werd ik door 16 van de 22 mensen uit mijn klas als "Nuchter" gedaan!)
Hopelijk knappen ze snel weer op! En ook jij gefeliciteerd met je baan!
Maar wel knap dat je toch nog naar je college bent geweest!
. Of iig er even op zitten! 
kwam langs in de Qliner in eh hoogkerk geloof ik, enn toen zag ik jou
.
. Ik zei toen een keer: "Maar daar is dat grote enge meisje die zo goed kan rijden en dan heb ik vast weer geen winstpunt of prijs"
. 
.