[SGW] Wedstrijdkalender SGW 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

venga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 10:25

annikavolder schreef:
Voor diegenen die plannen voor het najaar maken en willen weten wanneer je in kan schrijven:

Texel gaat 29/6 open
Ysselsteyn gaat 1/7 open
Norg gaat 1/7 open
Lisse gaat 1/7 open
Neede gaat 1/8 open
Hattem is al open voor inschrijving
Diepenheim gaat 1/9 open
Bathmen gaat 1/9 open

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:26

Wat ik mij afvraag is of ze niet vreselijk op deze toeslag verdienen?

Hoeveel kosten die dingen nou eenmaal? En ik heb echt in mijn hele cross ''carriere'' 1 keer een breekboom zien sneuvelen. Gebruiken ze die dingen niet meerder jaren?

Zephyr tja is een beetje dubbel. Ik weet nog dat ik markelo niet heb hoeven te betalen 2 jaar terug toen ik afbelde (half in tranen :+ ) omdat mijn vader met hartklachten was opgenomen in het ziekenhuis. Een andere wedstrijd (Dressuur) heb ik ook niet hoeven te betalen toen mijn paard met koliek was opgenomen in de kliniek.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:28

Volgens mij verdiend een vereniging er niets aan

Rosa_

Re: Wedstrijdkalender SGW 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:32

Denk dat die verdiensten wel hoog zijn. Weet dat Vinkega ze huurde van een andere sgw en die vroegen daar ook nog een redelijk bedrag voor en die verdienen dan op hun eigen sgw ook nog aan de toeslag.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:32

Evony schreef:
Zephyr tja is een beetje dubbel. Ik weet nog dat ik markelo niet heb hoeven te betalen 2 jaar terug toen ik afbelde (half in tranen :+ ) omdat mijn vader met hartklachten was opgenomen in het ziekenhuis. Een andere wedstrijd (Dressuur) heb ik ook niet hoeven te betalen toen mijn paard met koliek was opgenomen in de kliniek.

Het is moeilijk te beoordelen.
Vlak voor het overlijden van mijn vader heb ik Westerbork afgezegd, en toen kreeg ik "gecondoleerd, en hier heb je de rekening" :+

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:35

gr_roos schreef:
Volgens mij verdiend een vereniging er niets aan

Het zijn voor de organisatie kosten die verplicht moeten worden afgedragen omdat de breekbomen verplicht gebruikt dienen te worden. Er wordt niets aan verdiend het is alleen maar weer extra werk.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:36

Ik dacht dat de breekbomen van de KNHS zijn en dat je ze van hun "moet" huren, dat was het eerste jaar wel zo. Dan moesten ze met afbouwen apart gehouden worden en gingen ze door naar een andere wedstrijd.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:41

Maar de KNHS verdient wel op die breekbomen toch? Die afdraagkosten naar de KNHS toe zijn toch hartstikke hoog?

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:47

hetismij schreef:
Maar de KNHS verdient wel op die breekbomen toch? Die afdraagkosten naar de KNHS toe zijn toch hartstikke hoog?

€ 2,50 per deelnemer.

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:21

Barchem is ook al open voor inschrijving.. al vanaf 15 juni.
Die ook maar snel opgeven dus :=

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:40

@ Lielle dat vind ik dus ook apart. Ik ben nu wel mijn startgeld kwijt maar mijn plek is allang weer opgevuld door een ander die ook gewoon betaald..... Nu gun ik het de organisatie wel maar tis wel apart.

Lisse dan maar opgeven 1-7!

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:06

maximiliano schreef:
@ Lielle dat vind ik dus ook apart. Ik ben nu wel mijn startgeld kwijt maar mijn plek is allang weer opgevuld door een ander die ook gewoon betaald..... Nu gun ik het de organisatie wel maar tis wel apart.

Lisse dan maar opgeven 1-7!

Er aan verdienen? Je hebt geen idee hoe hoog de kosten zijn.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:22

Dat geloof ik meteen. Maar het voelt niet goed m 30 euro te kunnen afrekenen door een kreupel paard terwijl je weet dat er een enorme wachtlijst is.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:29

Betalen als de plaats opgevuld wordt is idd een beetje zuur. Misschien dan een kleine vergoeding voor administratiekosten o.i.d.
En geldige redenen? Tja, er zijn altijd mensen die het verpesten. Zo weet ik dat iemand zelfs een sterfgeval meldde als reden om niet mee te doen, terwijl dat niet het geval was.

Breekbomen hebben onderhoud nodig, en sneuvelen wel eens. En zijn kostbaar in aanschaf. Als organisatie draag je 2,50 af per deelnemer, en daarvoor worden de breekbomen dan ook nog op het terrein gebracht en weer opgehaald. Dus ik kan me niet voorstellen dat de knhs hier veel aan over houdt.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:39

texelse schreef:
Betalen als de plaats opgevuld wordt is idd een beetje zuur. Misschien dan een kleine vergoeding voor administratiekosten o.i.d.
En geldige redenen? Tja, er zijn altijd mensen die het verpesten. Zo weet ik dat iemand zelfs een sterfgeval meldde als reden om niet mee te doen, terwijl dat niet het geval was.

Breekbomen hebben onderhoud nodig, en sneuvelen wel eens. En zijn kostbaar in aanschaf. Als organisatie draag je 2,50 af per deelnemer, en daarvoor worden de breekbomen dan ook nog op het terrein gebracht en weer opgehaald. Dus ik kan me niet voorstellen dat de knhs hier veel aan over houdt.

Ben ik het helemaal mee eens. Bovendien wordt er door deze Nederlandse uitvinding veel blessureleed voorkomen en dus veel op dure rekeningen van een DA bespaart. Uiteindelijk ben je met die € 2,50 dus een stuk goedkoper uit.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:13

dan zullen ze er inderdaad niet erg veel aan over houden. We moeten het er maar mee doen.

PO1.. Ik vind je toon in berichten echt heel vervelend overkomen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:14

Moderatoropmerking:
Dames, dit topic is geopend om de wedstrijd kalender van 2013 te bespreken en bij vragen hier te kunnen overleggen wat een handige planning voor iemand is en om opening van inschrijvingen aan anderen onder de aandacht te brengen.

Een beetje discussie daaromheen is geen enkel probleem en de discussie over hoe lang van tevoren een wedstrijd zijn inschrijvingen opent is een zeer actuele en nuttige discussie, maar niet hier.

Hier graag vervolg over planning van wedstrijden voor 2013, de andere discussie(s) graag in een ander (eventueel daar voor te openen) topic.

Overmatige reclame is uit dit topic verwijderd.

P01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:43

suikermeisje schreef:
dan zullen ze er inderdaad niet erg veel aan over houden. We moeten het er maar mee doen.

PO1.. Ik vind je toon in berichten echt heel vervelend overkomen.

Dat mag je best vinden. Niet ieder antwoord of mening van iemand, met in mijn geval iets meer levenservaring dan jij hebt, past in ieders straatje.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:46

Zo, die kat lijkt me echt niet nodig. Ik deel de mening van suikermeisje, en dat heb ik al eerder gezegd.

Ik heb redelijk wat gepland voor het najaar, nu kijken wat ervan terecht komt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:48

P01, kijk ook even naar de moderator opmerking a.u.b.

Ik wil eigenlijk pas na Texel weer verder kijken, maar ja... dan zitten we dik in september -O-

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:50

Met de rijtjes die ik hier langs zie komen aan wat er al aan inschrijvingen open is en binnenkort open gaat, moet ik me ook maar eens op de planning gaan storten voor het najaar.
Morgen VL, en dan heb ik me opgegeven voor WW maar verder dan dat ben ik niet, ik weet ook niet helemaal zeker of ik me nu wel of niet opgegeven heb voor Gorssel... Dacht van wel maar zal mails even na moeten pluizen.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:21

Ik ga vanavond denk ik maar eens inschrijven en dan zie ik wel wat er van komt en of Zeph op tijd fit is! Hij voelt goed aan en heb van de dierenarts zojuist groen licht gekregen. Het lijkt erop dat alles met een sisser afloopt en we dus gewoon weer aan de slag kunnen!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:32

Ik ben nog aan het afwachten op het opengaan van de inschrijvingen
zoals ik het nu heb is
Lisse = 1 juli
Ysselstein = 1 juli
en ik ga nog naar Phage en Bathmen maar daar heb ik nog niks van gezien, tenzij ik er overheen heb gekeken?
En dat zijn de andere 4 wedstrijden voor mij in het najaar, als het allemaal mag lukken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:40

Bathmen gaat 1/9 open.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 05:57