Of dat domme wicht uit 'dames in de dop' geloof ik bij Jensen... Die liep zelfs weg Als ik haar moeder was geweest, had ik nooit meer naar buiten gedurfd
@ Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties! Echt super lief!!! @ TG wat leuk dat je weer effe met de beeb hebt gezeten, dan ben je straks goed voorbereid en wat een leuk kapsel!! @ Texelse jij ook gefeliciteerd met de jarigen!!! @ Evie_bam Geert heeft ook de 1* wedstrijden gereden met normaal paspoort, wel ingetekend dacht ik
Nou dames, wat een dag. Vanmiddag zijn we om 13.00 thuis weggereden want Geert moest zich om 14.00 melden op de afdeling. 14.20 hadden we het opname gesprek, waarin ook duidelijk werd dat de verpleegster het net zo stom vonden als wij dat Geert er vandaag al moest zijn. Nou ja, zij weer gebeld of er nog iets geregeld kon worden en dat zouden we nog horen. Wij naar de afdeling begon Geert zn buurman (jonge kerel) heel vrolijk te zingen ''lang zal die leven, lang zal die leven in de gloria '' ze hadden zijn bed versiert en we hebben echt wel schik gehad. 15.00 koffie gekregen en in afwachting vd arts. 16.30 de arts langs geweest, ze heeft 3 minuten gekeken en zei '' je wilde graag naar huis??'''euh ja ik ben jarig en als jullie niks gaan doen vandaag is dat wel lekker oke das goed, ik ga je nog effe je trombose spuit laten geven. Oke 17.00 trombose spuit gehad, 17.15 in de auto naar huis. 17.45 thuis en patatjes gehaald en morgen mag ik hem tussen 09.00 en 10.00 weer afleveren. 12.20 wordt hij dan geopereerd en dan mag ik er daarna weer naar toe. Wat een dag maaarrrrr hij is nu dus heerlijk thuis
Ja echt zulke leuke verpleegsters daar. En ik ben zooooo blij dat ie vanacht gewoon thuis is, ik vond het zo onnodig.. zoals morgen snap ik helemaal dat ie daar moet blijven en overmorgen ook maar vanacht... wat een onzin. Vanavond gaan we nog effe heerlijk tegen elkaar aan kruipen idd Sim
@ mootje wij moesten echt lachen toen we de slingers zagen en die buurman begon te zingen
marijke mooi dat geert nu toch nog gewoon thuis is. sterkte morgen
Sannnn
Geplaatst: 15-05-12 21:30
Wat super dat Geert nog lekker nachtje thuis kan blijven! Gefeliciteerd en feliciteer hem ook van mij! Sterkte morgen. Wat gaaf Dienke Z1 starten, heb je knap gedaan zo snel! Texelse ook gefeliciteerd! Gaaf joh Evie 1*! Knuff voor Lau. Veel plezier morgen bij Rob en eetsmakelijk alvast voor jullie 3.
Hier net terug van dressuurwedstrijdje bij ons op de club, 2 puntjes erbij voor niet zulke hele denderende proeven. Maar wel terecht gejureerd. Zou morgen eigenlijk rondje L gaan springen, maar moet nog ff kijken na al deze regen... Heb ook al 7/ 8 weken geen springles meer gehad. Ik heb wel heel asociaal al weekend.
xxitsmexx
Geplaatst: 15-05-12 21:35
san nu al weekend? dat is erg nouja wel lekker. gefeliciteerd met je puntjes
MM fijn dat Geert weer mee naar huis mocht San gefeliciteerd met de wp Bianca jij hebt aardig wat gezien van NL
Ik ging helemaal geen paard kopen toen ik bij Ferrose ging kijken. Ik wilde haar eigenlijk alleen maar stom vinden zodat ik haar uit mijn hoofd kon zetten. Toen was ze nog braaf Nee hoor de laatste paar maanden zijn we het over het algemeen weer eens
Dames is heb weer een ''marijke-probleempje'' in mijn pb box staat dat ik 1 nieuwe pb heb... maar die heb ik niet. Hoe kan ik alles selecteren en aanklikken dat alles gemarkeert kan worden als gelezen? vind het zo irritant dat ik bovenaan een '' 1 '' zie staan hoewel dat niet is
Mootje
Geplaatst: 15-05-12 21:58
Markeren wat je wil deleten (die vakjes aan de rechterkant aanklikken zodat er een V in komt te staan). Dan rechtsonderin in het dropdown menu kiezen voor 'verwijder gemarkeerden' en dan op het OK knopje ernaast
MargreetW
Geplaatst: 15-05-12 21:59
Dan heeft diegene hem weer verwijderd voordat jij hem gelezen had. Denk ik.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 15-05-12 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt