[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:35

Roel klinkt niet lekker balen zeg met bijde :(:)
Mootje wel leuk een privevliegtuig :p
Mooie foto's!!

Zo heb het heeeeeeleemaal gehad op werk.. Pfff

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:37

Jantine wat een aparte foto. Volgens mij vertekent het helemaal, het lijkt net of je op een pony zit, en je bovenlijf lijkt ook heel lang. Geen idee wat er mis is met die foto, maar ik zie er wat raars aan...

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:41

Rowo, balen dat je het idee hebt dat Avi ook niet helemaal goed is.
Obi heeft geen cross ervaring. Vandaag was voor ons beide de 6e keer crossen. Ze doet het super hoor, maar dat drammerige van vandaag ben ik van haar niet gewend en er van tussen sprinten en een hindernis nemen die je helemaal niet hoeft te nemen gaat mij wat te ver ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:43

Texelse, de foto klopt wel naar mijn idee. Uk toont nu eenmaal klein. Ik heb hele korte benen en een iets langer bovenlichaam. Daarbij ben ik ook nog vrij gezet. Ik zie er niets raars aan eigenlijk :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:52

Avond!

@ Rowo, nou het zit je niet mee zeg... :(:) Hopelijk is het niks met Avi. Ben nu in principe de hele week vrij, maar de dagen dat ik niks 'kan' doen in huis, ga ik gewoon naar het werk. Die dagen neem ik dan liever later nog op. (Bovendien werd ik vandaag alweer gebeld door werk, ze kunnen helemaal niet zonder me :+ ).
@ Tientjeh, lekker getraind dus! :D Leuke foto ook :j .
@ Kris, je paard begint gewoon de cross-smaak te pakken te krijgen! ;) Ga je haar ook starten?
@ Ilse, mooie foto!

Jer liep fijn vanavond. Duurde even voor ik hem aan elkaar had, maar dan heb je ook wat :j .
Merkt alleen wel dat - nu de aandacht een beetje van mijn vinger af is ;) - ik toch ook behoorlijk last heb van mijn schouder. Alsof de banden om het gewricht een beetje zijn opgerekt, het voelt een beetje te flexibel allemaal >;) Zeurt ook een beetje.. Helaas even geen tijd om rustig aan te doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:56

Toch fijn als je onmisbaar bent toch??? :D
Balen van je schouder overigens. Je vinger is weer pijnvrij?

@ Jantine: Ik zie ook niets vreemds aan de foto eigenlijk....

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:58

Misschien toch even iets rustiger aan doen Noor? Tijd moet je maken, zeker als je lijf aan het zeuren is vind ik! De bedoeling is idd om volgend jaar de eerste SGW direct mee te rijden in de B met Obalia!

Grapig, zit nu tegen advertentie van Horze.nl aan te kijken. ALTIJD verzending binnen twee dagen staat er. Ik heb vorige week maandag besteld en betaald, inmiddels al twee keer mail verzonden, klacht ingediend en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook geen track en trace, want website doet raar als ik mijn account open. Winkelwagentje zit nog steeds vol, terwijl dat vorige week al betaald is. Grrrrr....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:02

Frustrerend, Kris!
Rowo, ja op zich wel. Als ik er naar betaald zou krijgen.. :P Vond het nu niet zo erg, maar ze bellen op een vrije dag ook wel eens om helemaal NIKS... Vinger gaat de goede kant op.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:11

@Jantien: ik zal m'n andere bril eens opzetten ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:15

Jeetje, ik ben ff een weekendje offline en kan weer 12 pagina's bijlezen! :+

Veel fijne verhalen gelezen over Barchem, helaas ook wat minder positieve verhalen :(:)
Ik heb Kim zondag nog even gesproken, valt nog niet aan Sofietje te zien dat er een minisofietje komt hoor!

Gister met Beau op concours geweest. Eerste parcours ging slecht, Beau was veel te gek (crossmodus stond nog aan), heb 2x een echt wat grotere ophouding moeten maken en beide keren gooide ze dan met de achterbenen de balk eraf. Weer hetzelfde gedonder als met trainen vandeweek thuis na het groeten, ze wilde echt niet linksom. Passage kan ook achterwaarts hoor :j . Ik reed zelf ook als een debiel volgens mij, kon er niet echt lekker op zitten. Eigenlijk reed ik gewoon echt slecht als ik het filmpje zo bekijk, ik moet me doodschamen. Moet m'n beugels ook een gat langer want ik ben net een propje. Maar ik had dus 2 balken.
Voor het tweede parcours even wat anders te werk gegaan, en mezelf even een schop onder de kont gegeven. Toen konden we het ineens wel, foutloos en een 8e prijs. Helaas was het geheugen van de camera alweer vol en wat er wel opstaat is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Lijkt wel alsof ik niet meer kan rijden ofzo. Echt ernstig.
Volgende keer start ik L want ze zit gewoon te kloten op dat lage en ik ben veel te gefixeerd op de stijlpunten. En misschien is het ook handig om m'n medicijnen niet te vergeten :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:34

Evelien balen dat het bit 'zoek' is
Kris jammer dat Obalia niet zo braaf rond crosste
Caro wat zonde van je hoofdstel. Mocht je alleen losse bakstukken van kieffer nodig hebben die kan ik hier in de omgeving zo voor je kopen. Gave foto!
Tientjeh super dat de training bij jou zo lekker ging
Sussie leuke foto
Rowo wat ontzettend balen dat je Avi nu ook niet goed vond
Mistid netjes van je tweede parcours

Sim ik zit inderdaad nog in springmodus. Toen ik vandaag het filmpje van mijn B-parcours zag was ik best wel teleurgesteld in mezelf en wilde het meteen over gaan doen. Ik dacht echt dat ik beter reed (niet dat het dramatisch was, zo erg ook nog niet maar al die fouten van mezelf _-:( ). Naar hindernis 1 rijd ik zoals het moet, bij hindernis 2 doe ik al dom, bij hindernis 3 heb ik het weer even voor elkaar en vanaf 6 rijd ik eigenlijk zonder me nog iets van mijn lessen herinnert te hebben. Van mijn hele lijst dingen die ik moet doen heb ik precies 3 dingen onthouden bovenlichaam stil, niet zwaar zitten (nee ik zat de helft van de tijd gewoon niet _-:( ) en handen mee, is nou niet de score waarvoor ik ging. Maar positief bekeken er is nog een hoop verbetering te halen dus :Y)

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:38

Leliaardje schreef:
@Stephanie: ik zie dat je in Bathmen tegelijk moet dressuren met Laurie. Leuk 8-) .

Leuk! Ik ben benieuwd, ken alleen Sannn en Sanurie in het echt. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat!

Ik heb net springles gehad met mijn pony, die ging heel fijn weer. Leuk zo'n beestje van 19 die gewoon nog alles doet. Love him! Morgenochtend half 10 al dressuurles met me paard en dressuurzadels passen, iemand nog suggesties voor fijne dressuurzadels? Heb daar helemaal geen ervaring mee!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:39

MSFC Sultank, super fijne dressuurzadels. Maar weet niet wat je er voor uit wil geven?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:40

Ik zweer bij Passier zadels, maar KN (oud type) vond ik ook altijd wel fijn

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:42

Noor, komt je schouder misschien door het klussen in je huis?
Weet niet of je al veel geklust hebt hoor. Wel vervelend!

mandy hopen dat Avi niks heeft, dat het misschien een verstapping was!
Ik kan in een normale week maar drie keer rijden. Dan doe ik ze allebei.
Doe wel mijn best om na stage er nog 1 te doen maar dat valt tegen.
Word vanaf volgende week gelukkig allemaal makkelijker, ben echt aan het aftellen !!

Mirthe gefeliciteerd met je prijs :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:43

@ Joki waar kun jij ze kopen dan? Ik moet een rondgenaaide van de Kieffer Anja hebben en blijkbaar zijn die nergens op voorraad. Is besteld bij Divoza maar kan rustig 3 tot 6 maanden duren. Kieffer is niet zo vlot.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:50

Caro rondgenaaid durf ik niet zeker te zeggen, maar een ruiterwinkel hier in de buurt verkoopt in elk geval de gewone los en is normaal wel heel fijn met bestellen. Divoza is bij mij in de buurt nogal een drama met bestellen

Sultank

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:55

Marijke, ligt eraan wat voor zadel het is en of het echt heel lekker zit. Heb een redelijk duur springzadel en mijn lieve mama wilt niet meer zoveel uitgeven aan een dressuurzadel omdat dochterlief ineens wilt gaan dressuren.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:55

Divoza is bij mij het probleem niet. Kieffer is het probleem die hebben niet veel haast. Er is maar 1 rondgenaaid trenshoofdstel en 1 rondgenaaid stang en trenshoofdstel. Beide hebben andere bakstukken. Heel irritant

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:56

Lastig zo moeten wachten Caro. Ik kan er al niet tegen dat mijn bit een week langer duurt dan beloofd

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:59

Caro: als het bakstuk van normaal zwart leer gemaakt is, kan ik een bakstuk voor je maken ahv van het kapotte bakstuk, ook rondgenaaid.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:00

Ik ga maar eens richting bed.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:04

Rowo: wat balen zeg... :(:)
Tientjeh: fijn dat het zo goed ging en leuke foto van jullie!
Caro: stoere foto 8-)
Noor: heb braaf op mijn huisgenootje gewacht :D fijn dat je Jer er uiteindelijk lekker aan kreeg en zodra er foto's zijn spammen hoor!
Mistid: Vervelend dat je zelf even een dip hebt met rijden.

Woll deed echt super haar best vandaag was echt heel trots :j Niks spannends gedaan, maar de aanleuning was goed en ze liet zich goed rijden. Na een halfuur was ze wel helemaal op, dus toen maar gestopt. Ze is nu GG 2 weken weg is weer helemaal rustig. Merk alleen wel dat ze achter toch wel heel slap was, denk dat grote GG daar toch ook wel oorzaak aan was.. En haar conditie. Ze heeft nog wel iets een buikje, maar je voelt haar ribben wel echt al zou je dat als je vlug kijkt niet zeggen, maar dat is haar model ook wel. Wil zo lekker rustig doortrainen en dan in december 2x oefenspringen ofzo en dan in januari hopelijk weer eens van start. Heb dit eind vorig jaar m'n startkaart opgezegd, dus eens wat oefenparcoursen zoeken al zijn die geloof ik vrij geregeld in de buurt :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:08

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:09

Mirthe: ze krijgt wel ietsiepietsi.e buik, maar valt niet echt op nee. ze heeft trouwens altijd snel een ietsiepietsie buikje.
Ik heb je tweede parcours trouwens gezien. Als ik eerlijk ben zou ik zeker geen L gaan. Een constant ritme miste en Ik vond het er wat moeizaam uit zien. Ze viel in draf in de wendingen etc.
Persoonlijk zou ik daar eerst aan werken voor ik verder zou gaan ;).

Slim om de dagen dat je thuis niks kunt doen gewoon gaat werken Noor. Kun je die dagen een andere keer beter benutten.

Mandy: hopelijk valt het mee met avi.

Wat fijn Vief dat woll het zo lekker aanpakt! :)