Mootje wel leuk een privevliegtuig :p
Mooie foto's!!
Zo heb het heeeeeeleemaal gehad op werk.. Pfff
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk is het niks met Avi. Ben nu in principe de hele week vrij, maar de dagen dat ik niks 'kan' doen in huis, ga ik gewoon naar het werk. Die dagen neem ik dan liever later nog op. (Bovendien werd ik vandaag alweer gebeld door werk, ze kunnen helemaal niet zonder me
).
Leuke foto ook
.
Ga je haar ook starten?
.
- ik toch ook behoorlijk last heb van mijn schouder. Alsof de banden om het gewricht een beetje zijn opgerekt, het voelt een beetje te flexibel allemaal
Zeurt ook een beetje.. Helaas even geen tijd om rustig aan te doen. 

Vond het nu niet zo erg, maar ze bellen op een vrije dag ook wel eens om helemaal NIKS... Vinger gaat de goede kant op.

. Ik reed zelf ook als een debiel volgens mij, kon er niet echt lekker op zitten. Eigenlijk reed ik gewoon echt slecht als ik het filmpje zo bekijk, ik moet me doodschamen. Moet m'n beugels ook een gat langer want ik ben net een propje. Maar ik had dus 2 balken.
). Naar hindernis 1 rijd ik zoals het moet, bij hindernis 2 doe ik al dom, bij hindernis 3 heb ik het weer even voor elkaar en vanaf 6 rijd ik eigenlijk zonder me nog iets van mijn lessen herinnert te hebben. Van mijn hele lijst dingen die ik moet doen heb ik precies 3 dingen onthouden bovenlichaam stil, niet zwaar zitten (nee ik zat de helft van de tijd gewoon niet
) en handen mee, is nou niet de score waarvoor ik ging. Maar positief bekeken er is nog een hoop verbetering te halen dus
Leliaardje schreef:@Stephanie: ik zie dat je in Bathmen tegelijk moet dressuren met Laurie. Leuk.

fijn dat je Jer er uiteindelijk lekker aan kreeg en zodra er foto's zijn spammen hoor!
Niks spannends gedaan, maar de aanleuning was goed en ze liet zich goed rijden. Na een halfuur was ze wel helemaal op, dus toen maar gestopt. Ze is nu GG 2 weken weg is weer helemaal rustig. Merk alleen wel dat ze achter toch wel heel slap was, denk dat grote GG daar toch ook wel oorzaak aan was.. En haar conditie. Ze heeft nog wel iets een buikje, maar je voelt haar ribben wel echt al zou je dat als je vlug kijkt niet zeggen, maar dat is haar model ook wel. Wil zo lekker rustig doortrainen en dan in december 2x oefenspringen ofzo en dan in januari hopelijk weer eens van start. Heb dit eind vorig jaar m'n startkaart opgezegd, dus eens wat oefenparcoursen zoeken al zijn die geloof ik vrij geregeld in de buurt
.