Veel plezier Laura, jammer dat je de hakken niet aan kan!
Caro (heet je zo? kan geen naam vinden), zijn die 4 winstpunten van jou toevallig bij mij bijgeschreven?
Had de knhs erover gemailt, maar nog niks terug..
Sim
Geplaatst: 15-07-11 16:49
TG, ja, ik doe voor een hele week boodschappen. Maar ik ga dan nog wel 2 keer vers eten halen, want voor een week lang bedenken wat ik moet eten lukt echt niet. Is Schim zo duur? Poept ie gouden vijgen ofzo? Noor, nee je hoeft dan geen aparte BP meer aan. Corien, ik had je gister de link naar de proeven ook al gegeven.
Hier is het prachtig weer, maar de bodem droogt nog niet hard op. Die is echt verzadigd.
Schim poept wel veel, helaas geen goud Ah oke, mochten Rem en ik samen een huis hebben lijkt me dat ook wel echt handig.
viefdepief
Geplaatst: 15-07-11 17:06
Ik heb een baaldag Met als dieptepunten toch wel dat om 4 uur vanochtend in de kroeg mijn mooie leren jas gejat is. Was nog net niet ontroostbaar.. Heb wel 50 jassen moeten passen voordat ik deze tegenkwam.. En net trof ik een kreupele Woll aan. Alles wijst op een hoefzweer.. Hoefsmid alleen nog niet te pakken gekregen.
@ daniielle dat is de afkorting van mijn naam. Denk niet dat die 4 bij jou zijn geplaatst. Zijn wp van Sgw's in Duitsland. Moet via de FN (duitse federatie) aan de tussenpersoon en dan aan de knhs worden doorgegeven. Als ik gratis wp's krijg ben ik heel blij en dan pech voor de knhs. @ Sim hier schijnt nu ook de zon maar verder is het een modderbad. Waterpomp is hard aan het werk maar de greppel zit vol. Strax maar even het uiteinde van de slang over de greppel leggen. @ Noor mijn merrie heeft ook speedy gonzales neigingen op het moment. Heel irritant
Ja, dat is dan wel weer gelukkig. Maar ze is echt zielig. Eigenlijk wil ik haar weer op ijzers. Moeten een klein stukje over een grindpad naar de wei en daar kunnen haar hoeven denk ik niet zo goed tegen, maarja durf ijzers eigenlijk niet aan met GG. Over mijn jas was ik ook echt goed pissig Ga zo maar eens schone kleren in mijn koffertje gooien en naar vriendje om daar zielig te gaan zitten zijn
Noor: Jer had er weer zin in dus Evelien: Hoe is het nu met je hondje? Caro: Balen dat het zo lastig is met je wp!! Laura: Veel plezier
@ Vief Hopelijk is het slechts een hoefzweer. Mijn merrie moet eigenlijk ook op ijzers voor maar durf het ook niet aan. Geluukig hoeft zij alleen op zand te lopen en maar 2 stappen over de stenen. Enorm balen van je jas..
Vief, dat is zeker balen. Ik heb al heel lang een leren jasje op het oog, maar die mag ik van mezelf niet kopen (van vriendje wel trouwens...). Duur spul.
Was net als een malle mezelf klaar aan het maken. Met 1 hand mascara en de andere hand mijn haar doen, dat idee. Belt vriendinnetje dat ze in de file staat en dat het later wordt en dat we ons na de film wel even sminken
Ik heb vanmiddag in onze modderbak even smalletje geoefend met W. Hij vond het eerst maar raar, maar uiteindelijk ging hij er heel braaf over. Daarbij kwam dat dat ding spierwit was, dus lekker kijkerig.
voor Vief en een knuffel voor Wolles! Tg, jammer hè Margriet heeft in de modder gereden! En ik ben niet om te kopen
Net 2 uur in de sportschool gesport en gekletst... Nu aan t uitpuffen op de bank!
Sussie85
Geplaatst: 15-07-11 20:43
Het is weer vrijdag
voor Vief vanwege Wolles en de leren jas. Mootje: is fanatiek geweest in de sportschool Margriet: leuk dat W het smalletje zo goed aanpakte in de modder. Mendy: veel plezier met rijden. Leuke foto! Caro: balen dat de KNHS je vier wintspunten nog niet heeft ontvangen uit Duitsland. Noor: Jer had er zin in! Evelien: hoe is het nu met Zoe? Laura: veel plezier op je date! Sim: inderdaad prachtig weer vandaag, maar het blijft een natte bedoeling. De bak was weer wel te rijden, maar nog wel nat op sommige plekken. Ik ga er dus morgenochtend op tijd uit om te rijden. Dan is het vast beter te doen. Margreet&Noor: zal toch weer wel een moeilijk momentje worden morgen. Sterkte!
Morgen onverwacht ook nog 4,5 uur werken 's middags. Nog even wat verdienen voordat mijn vakantie ingaat.
Ibonn
Geplaatst: 15-07-11 21:41
Ben wat laat voor de zadeldiscussie maar kom toch nog even spammen: dit zadel is sinds 2 weken op de markt en binnen 1 à 2 weken krijg ik mijn paszadel dat uitgeprobeerd kan worden.http://www.kentandmasters.co.uk/S-Series_XC.html
Het heeft alle voordelen van de K&M zadels, verstelbare boom, wolgevulde kussens en Close contact met korte singel. Verkoopprijs: Vanaf 1500,-
Sorry voor het verstoren van jullie conversatie ik lees weer verder mee
Sannnn
Geplaatst: 15-07-11 21:44
Vief Hopelijk is het een hoefzweer. Succes morgen nog Sussie! Goed bezig geweest Mootje. Sterkte morgen Margreet en Noor.
Duik zo lekker mijn bed in, barstende koppijn en misselijk. De wekker gaat morgen ook vroeg.... Aken. Hoop dat het weer meevalt! Regenjas zit al in mijn tas.
Ik wil niemand depressief maken maar als ik buienradar kijk en dan de 24 uur services dan gaat de kraan hierboven weer goed open. Ik laat de waterpomp nog maar even in het land staan. Waar blijft de zomer???