[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:38

Mootje schreef:
Bianca, Wat een gedoe! Ik ken het fenomeen verenigingsles alleen van 'hear say', is dat wat? Ik ben daar volgens mij veels te verwend voor :o

ik vind verenigingslessen wel nuttig, niet zozeer voor dressuur die ga ik meestal niet, dan heb ik liever priveles, maar voor springen vind ik het uitermate ideaal. Nooit geen gedoe om een groepje te creeeren. Priveles voor alle disciplines word me toch echt te duur.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:44

rowo schreef:
Wat leuk mandy :)!!!!! Ga jij btw voor die tijd nog een keer ergens trainen?

Ja dat wil ik wel, maar alleen als er iemand mee gaat. Ff kijken of mijn instructeur keer op een woensdagochtend ofzo mee wil naar Boekelo. Of heb jij ook plannen?

[/quote]
Ik wil ook nog een keer gaan trainen voor Diepenheim. En alleen is ook zo alleen.
Ik kan alleen niet op woensdag en donderdag.

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:45

Ik stuur je een pb :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:50

In Vriezenveen had ik hele leuke clublessen. Nu geen lessen meer alleen papieren lid. Scheelt wel even 220 euro op jaar basis zeg!

Wisselen is echt een gedoe Bianc, ik vond het ook zo zonde van mn coupons.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 12:52

220 euro ben ik in ong. 6 weken kwijt aan lessen O:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:53

Ja ik ook aan priveles, maar die clublessen kwamen er nog bij.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:02

Jeetje wat Betalen Julie en hoop voor les zeg!! Heb echt maar af en toe les maar kom zeker niet aan de 220 euro :o
(oké ik les mischien hoog uit 1 x in de maand als het uit komt 2 x ) :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:09

Ik ga vooral naar de clubles voor de gezelligheid :o Daarnaast spring ik thuis nooit (gedoe met op en af stappen), dus komt die springles ook goed uit.

Ik ga vanaf vnvd weer priveles krijgen. Samen met mijn nichtje betalen we 30euro per uur. Kost me per maand dus 30 euro (we lessen om de week).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:16

Even een egobericht: uitslag komt pas morgen!! :(
Mijn vader was ingepland bij de verkeerde arts :n

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:18

_Noor schreef:
Even een egobericht: uitslag komt pas morgen!! :(
Mijn vader was ingepland bij de verkeerde arts :n

_-:( Das ook lekker dan. Zit je in spanning voor noppes!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:24

Mootje schreef:

en daarom ben ik dus lid van een les vereniging ;) dan heb ik in ieder geval altijd de mogelijkheid om te lessen dat is per jaar 170 euro. Wanneer ik dan een maandje wat krap zou zitten of wat meer wedstrijden rijd hoef ik echt niet ook nog eens privelesgeld te betalen, dat vind mijn bank niet zo leuk.... :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 13:30

Jeetje Noor, Nog een dag wachten -O-

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:34

Zucht.. ja.

Hij was nu bij de internist ingeboekt, terwijl dat de chirurg had moeten zijn. Daar stond al een afspraak voor morgen en dan vrijdag alsnog voor de internist (voor chemo e.d.).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:35

bianca1980 schreef:
Mootje schreef:

en daarom ben ik dus lid van een les vereniging ;) dan heb ik in ieder geval altijd de mogelijkheid om te lessen dat is per jaar 170 euro. Wanneer ik dan een maandje wat krap zou zitten of wat meer wedstrijden rijd hoef ik echt niet ook nog eens privelesgeld te betalen, dat vind mijn bank niet zo leuk.... :D

Idd ook een reden van mij :j Wij betalen 170euro per jaar met de mogelijkheid 3 onderlinges te rijden en elke week les.

Maar als je echt fanatiek wedstrijd rijd kun je op den duur niet zonder priveles vind ik.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:41

@Noor: Dat is wel heel erg balen zeg! Nog geen duidelijkheid dus en alleen nog maar stress.... Sterkte voor jullie :(:)
@Rowo: Wat leuk dat je in Diepenheim weer gaat crossen! Komt vast goed met jullie!
@Bianca: De Neuderuiters hebben in ieder geval een superfijne accomodatie en volgens mij lopen er ook een aantal fijne instructeurs!
@Kim: Wat een mooie foto's weer van jou en Sofie! Van mij zijn maar 3 foto's gemaakt helaas en ook niet zulke mooie...
@Anthea: Fijn dat je paardje zich zo goed heeft gedragen, hopelijk oudt ze het vast!
@Snoekiej: Fijn dat de zadelmaker vandaag komt! En hopelijk heeft hij ook snel een springzadel voor jullie.
@PB: Ben benieuwd naar je polo! En succes met je college, ik zit inmiddels alweer in mijn 3de week.

Ik ben nog steeds niet fit en heb vanmorgen dus eerst maar is even uitgeslapen in de hoop dat ik me dan fitter zou voelen, maar helaas.... Toch maar weer naar college gegaan, want het is verplicht. Vanmiddag hopelijk nog even snel langs Anoes om haar een dikke knuffel te geven en wat lekkers en dan vanavond nog dressuurles met Jipje.
Ik heb ook les op de vereniging, de springlessen zijn gewoon gemakkelijk, want dan wordt er voor me gebouwd en met de instructeur kan ik het goed vinden. Dressuurlessen ga ik vooral voor de lol, maar helaas ben ik de laatste tijd nogal eens alleen en dan vind ik er weer niks aan :o Dressuurles heb ik wekelijks thuis ook nog met Jipje om de puntjes op de i te zetten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:42

jipje_niekje schreef:
Ik heb ook les op de vereniging, de springlessen zijn gewoon gemakkelijk, want dan wordt er voor me gebouwd en met de instructeur kan ik het goed vinden.

Dat is idd verrekte makkelijk :o

Balen dat je niet fit bent!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 13:44

Ik bouw altijd zelf op (4 á 5 hindernissen) en als ik mazzel heb ruimt mijn instructeur het deels op. Soms helpt er een stalgenootje met opruimen of wandelt met mijn paard zodat ik kan opruimen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:10

Ik heb alweer een tijd niet gesprongen. Heb ook al een poos geen les gehad helaas. Moet echt achter materiaal aan, zodat vanaf november het nieuwe regime van start kan... (1 x p/w dressuurles, 1 x p/2w springles en de andere wk crosstraining/buitenrit).......... Laatst wel wat neergezet, maar dan moet ik dus ook alles slepen (zucht).

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 15:05

Jeetje Noor wat balen zeg...

Ik ben nou lid van een papieren vereniging. Is heel releaxed, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik de verenigings lessen wel mis. (Ben stiekem wel een beetje aan het kijken na een vereniging met lessen op dagen dat ik kan en redelijk in de buurt)
Heb regelmatig priveles, zowel in het springen als dressuur. Kost me 40 euro per keer.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 15:23

rowo schreef:
Maar als je echt fanatiek wedstrijd rijd kun je op den duur niet zonder priveles vind ik.

klopt, daarom vul ik de verenigingslessen wel aan met prive les zowel dressuur als bij eventing, voor het springen ga ik van de winter op zoek. Eerst even kijken hoe groot de groepslessen zijn. Mijn oude club was ik met 2 of 3 dus dat is eigenlijk al zo goed als prive.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 15:41

Goeiemiddag!
Mijn dressuurzadel lag alleen iets achterover, dus is aan de achterkant bijgevuld. Verder lag hij nog prima :D
En ik heb gelijk GPG adapters gekocht, want die wil ik al een tijd graag proberen. Als het niet bevalt mogen ze nog terug, dus dat is ook wel fijn.
Ik ga nu weer terug naar stal trouwens. Had vanochtend geen tijd om te rijden. Ze heeft wel al even lekker losgelopen :)

Over lessen, ik heb clublessen dressuur (met 2-4 mensen tegelijk). Afgelopen jaar heb ik die al helemaal niet meer gereden door alle blessures, en Vorstin is altijd alleen maar heel sjaggi tegen de andere paarden. Dus ik ga ermee stoppen. In plaats daarvan doe ik dan om de week nog een extra privelesje :) Priveles gaat wat mij betreft toch in alle disciplines boven alles!
Maar vanaf oktober moet ik Vorstin zelf gaan betalen (tenminste, ik krijg een maandelijkse bijdrage maar daar kan ik lang niet alles van betalen), dus ik moet heel goed op een rijtje gaan zetten hoe ik het ga doen met lessen en wedstrijden. Ik wil zowiezo 1x in de week blijven dressuurlessen, en het liefst om de week springles en 1x per maand (in de winter) crosstraining. Maar zoveel verdien ik niet, dus dat moet ik nog maar zijn. Want echt tijd om meer te werken heb ik ook niet.

Wat küt dat jullie morgen pas de uitslag krijgen Noor! Wat een sufferds zijn het soms ook in het ziekenhuis!
FIjn dat ze zo lekker ging Anthea!
Leuke verrassing PB :D
Leuk dat je gaat switchen Bianca
Beterschap Benthe :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:44

Jeetje wat balen zeg Noor! Nu zitten jullie nog langer in spanning :(:)

Ik heb om de week prive-les dressuur. Daar betaal ik 30 euro voor. En verder heb ik clublessen waar ik ook voornamelijk voor de gezelligheid heen ga. Volgens mij moet ik 65 euro per kwartaal betalen. Of iets meer, ze hebben het verhoogd geloof ik.

Ik ga zo even eten, paardjes doen en dan op naar school -O-

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:47

Ik heb zojuist dressuurles (privéles) gehad met Weltsieger. Hij was niet gelukkig dat ik hem uit de wei kwam halen, maar gelukkig niet zo chagie als gisteren. Ik had hem gisteren blijkbaar goed aangepakt want hij deed vandaag gruwelijk zijn best. Dus hier zit een gelukkig mens! Meneer vond daarna wel dat hij moe was, dus stond ik de wei heel zielug te kijken.

Noor: wat balen zeg dat je nog een dag in spanning moet zitten!
Anthea: fijn dat het zo goed ging! Eetsmakelijk!
PB: leuk zo'n gratis polo!
Bianca: ik zit ook bij een papieren club. Heb geen behoefte aan groepslessen, maar kan me voorstellen dat het voor de springlessen wel handig is mits ze een goede instructeur hebben. Leuk dat je selectiewedstrijden gaat rijden! Dressuur of springen of beide?
JN: beterschap!
Rowo, BV en Vief: leuk dat jullie waarschijnlijk samen gaan crosstrainen!
Snoekiej: balen dat je alles zelf moet gaan betalen. Veel plezier bij Vorstin vandaag! Fijn ook dat je dressuurzadel nu weer goed ligt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:51

BV wat leuk dat je je hebt geschreven voor de opleiding parcourbouwen :D
Lielle wat ziet het er daar geweldig uit!
Sim, nog een gesprek! Succes +:)+
PB wat een mooi fimpje ben ook benieuwd welke polo je hebt gekregen
Noor wat vreselijk! Nog een dag langer wachten :(:)
Ik heb drie keer in de week groeples. Vind prive les dressuur niet zo fijn. Moet zelf altijd even bezig met de tips die ik krijg. Springen vind ik groepsles ook fijner en het is ook gezelliger én je leert ook veel van het kijken naar anderen. Nadeel is wel dat ik vanavond met een hele grote slagroomtaart naar les ga omdat ik er de vorige keer af ben gevallen :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:54

Ik moet ook nog trakteren van mijn behoorlijke val 3 weken geleden. Maar doordat het zo hard ging, vergeven ze me dat wel :+