Zo Lotte, dat is idd ernstig naar! Logisch dat je nu een keer boos wordt op de cardioloog!
caroline78 schreef:@ mistid. Ik heb een hekel aan 2 fase. Vind ik oneerlijk want wanneer je in de 2e fase een balk heb dan heb je nog wp maar als je een balk in de 1e fase heb dan schijn je dat niet te hebben maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst 2 fase heb gereden. Als jury vind ik het ook niks.
Pony is gelukkig wel verkocht. Hele leuke pony die al bijna 2 jaar te koop stond. Amper een reactie op gehad. Volgend weekend komen zij hem halen
Inderdaad. Ligt er net aan hoe de coupon wordt ingevuld, wordt de tweede fase op de coupon gezet terwijl je een balk in de eerste hebt (bijv 1 t/m 9 ingevuld en 10 t/m 14 leeggelaten), dan heb je geen winst, maar vullen ze de nummers van de tweede fase niet in, krijg je wel je winst (dus alleen bijv 1 t/m 9 en verder niets). Ik vind twee fasen ook niet eerlijk om die reden, vind dat ze de tweede fase als barrage moeten zien en dat alleen de eerste fase voor winstpunten is.
Fijn dat de pony verkocht is!
Juryleden van de oude garde kun je idd nog een hele hoop van leren Heleen! Wat voor zadel heb je, dat heb ik volgens mij gemist
?
Ik heb Yoeri net voor het eerst sinds een poosje weer gereden, in de buitenbak, zo rot als hij de laatste tijd deed zo lief was hij nu. Geen stap verkeerd gedaan. Meno heeft zichzelf vanmiddag verwond in de longeerbak, had bloed, dat was nieteens zo erg maar er zit een bultje op zijn achterbeen en daar komt het bloed uit. Stopte wel snel met bloeden. Hebben het afgespoeld en Acederm erop gedaan, morgen weer kijken. Liep wel regelmatig maar liever een dag stil dan dat het erger wordt als je die dag wel gaat rijden.