Maar tuigers zijn toch niet negatief mensen, ik vind ze namenlijk best gaaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben weer blij dus
_San_ schreef:Hee Amber, je kan ook naar de film "TBS" gaan. Heeft mijn broer aan meegewerkt. Geen humor, maar wel een goede film.
Maar tuigers zijn toch niet negatief mensen, ik vind ze namenlijk best gaaf
Haha oh ja ? Ik ga is even kijken

bijna dan haha morgen nog werk

Woods heeft ook 2 witte achterbeentjes. 

Bij vriendin gegeten en 's avonds met 4 meiden Enschede ingegaan. Was erg gezellig.
Wel raar idee want dinsdag en woensdag ging ik er om 6.00 uur mijn bed juist uit
Vanavond maar even vroeg naar bed.. Braaf om 11 uur er weer uit, vriendinnen hadden geluk en hoefden niet meer naar de UT maar en andere vriendin moesten nog wel 4 naar college. Was niet eens moe haha! Gingen met websites aan de slag. Was wel leuk

Knap dat je er om 11 uur weer uit was, ik doe het je niet na. 

.. Als ik juist niet uitga, dan kan ik wel altijd uitslapen. maar na het uitgaan ga ik meestal om half 10 al wee rijden
. Ik mocht toch weer met het zadel van mijn instructrice rijden, waar ze eerst lekker op liep. Vandaag wilde ze weer alleen met haar hoofd in de lucht en oren in dr nek. Ze voelt zich voor de rest gewoon heel goed, alleen met rijden echt niet. Donderdag komt de fysio, dus tot dan gaat ze alleen maar los & aan de longe zonder bijzet
Van mijn 10de tot mijn 23ste was ik daar dagelijks te vinden.
O nee, ze ging naar een boertje in Friesland

viefdepief schreef:Haha ja snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal Nathalie..
Vroeger kon ik heel slecht tegen weinig slaap. Ging ik altijd keurig optijd naar bed
Was ook eigenlijk al wakker toen de wekker ging.
Morgen ook uit met wat bokkers oa. Kimdepim. Gaan we naar Bill's Bar. Nog nooit geweest ben benieuwd
Wel fijn dat je paardje weer helemaal topfit is!

Na hindernis 5 ging het beter en verder fijn gesprongen.
. Was Rem dus de afzender, nu krijg ik geen kaartjes meer omdat ik ze toch weggooi...
En wat een pech met Lady en Bandit zeg...